Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Ну хіба що зовсім малі діти, тоді зрозуміло, можна й підстрахуватися.
А на ділі пригадую як у знайомого 20-літній ані разу не чищений 80-літровий бойлер потік з приводу проіржавлювання трубки, в яку тен вставляється - і нічого, ще місяця два після появи перших крапель вся родина користувалася ним, доки вже мало не струмком потекло.
krebs83, Та ні, я більше до того, що якщо у совдепівському будинку конструкційно не передбачено якісного заземлення, то сподівання на те, що УЗО його в 100% замінить в разі чого, дещо завищені. ІМХО.
ну про це також думав, що вимикати, коли нагрілась вода. Але я не завжди дома, а діти вимикати не будуть. Можна через реле зробити. Увімкнув світло в ванній, бойлер вимкнувся
Мне неделю назад на 5 дней всю воду отрубили. На двоих 10 литров хватало на все в течении суток, потому что лень было тягать баклашки с бюветов/разливаек. Девушка очень оперативно подстроилась))
alibob, без наявності якісного заземлення по помешканню з виходом в стояк, який закінчується закопаними у землю штирями відповідної довжини - це як мертвому припарка.
alibob, без наявності якісного заземлення по помешканню з виходом в стояк, який закінчується закопаними у землю штирями відповідної довжини - це як мертвому припарка.
Правда Ваша.
Але в старих багатоповерхівках немає окремо нуля і землі. В нас нуль в квартиру йде прямо з залізної арматури в загальному щиті на площадці. В щит приходить труба з трьома фазами всередині. До труби приварені гайки/болти, які з'єднані дротами зі всією металевою арматурою кріплення автоматів/лічильників та з планкою, від якої в кожну квартиру йде нуль.
Не бачу тут різниці такого нуля із заземленням. Навряд чи та труба в підвалі перетворюється на "справжній" нуль. Скоріше за все, просто приєднана до заземлення будинку.
Це все в ідеалі повинно називатися система TN-C-S. Проблема лише у тому, що збудоване при совку - це TN-C (себто взагалі без заземлення), в якому сучасні українські норми взагалі забороняють застосування УЗО.
В неті є повно відео з поясненнями чому так і чим небезпечно. Головне - якшо на лінії до будинку раптом відвалиться нуль, то на прилади може піти 380В, а для людини тоді краще б було щоб заземлення приладів просто висіло в повітрі.
Коли протік по тену бойлер знайомого, його донька казала що "відчуває наелектризованість від доторкання до крану у ванній". Я приходив, пробував, нічого тоді не почув.
Вже досить давно користуюсь. Згорів термозапобіжник, контакти підгоріли. То я новий не ставив, просто закоротив його, слабке місце.
В мене на 5,5 кВт Polaris.
Для душу потрібно на 5-6 кВт (для зимової холодної води). Але з регулюванням потужності. Є просто механічні перемикачі і 2 тени, які вмикають 1 тен слабший, другий сильніший і 2 разом.
Також важливий елемент - лійка для душу, вона специфічна, і має додаткові перемикачі для регулювання потоку води.
Нещодавно шукав аналогічний замовнику, то купили Термекс на 5-6 кВт. А на кухню, то вистачить і 3 кВт, але також бажане регулювання потужності. І вмикати краще окремим автоматом. Той автомат легше замінити, ніж ремонтувати сам нагрівач.
Алгоритм. Вмикаємо воду, потім перемикач нагрівача, потім автомат, який подає живлення. Вимикати навпаки і почекати, поки вода трохи охолоне.
І заземлення немає. Але шланг до душу пластиковий, входить в комплект нагрівача.
Post automatically merged:
З плюсів - не треба міняти тен, не протікає, не треба мити і чистити (треба, але значно менше). Займає значно менше місця. З мінусів - дім має бути з електроплитами або підсиленою електропроводкою.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.