Опус: "Як я купував ТВ Самсунг".
Вступ.
Після ретельного вибору і визначення моделі ТВ я провів аналіз ринку. Нажаль, кількість продавців в Неньці була - аж один, але це мережа маркетів. Також спроба притягнути з закордону була нульовою, тому що модель 2016 року і реально в продажу "там" їх не було. Приймаю рішення брати в національній мережі електроніки (назву спеціально не надаю). Мережа має жирний мінус, вона не робить трансфер техніки між магазинами.
Дія перша. Невдала або так і мало бути.
Але, хто шукає, той знаходить. Знайшов в Києві одну модель, вітринну. Зателефонував в той магазин, все погодив, попросив перевірити стан та комплектність, виторгував 10% знижки додаткової до знижки в 5% під "чорну п`ятницю", спитав чи зможу розрахуватись пластиком. Все поїхав купувати, але той цирк що мені влаштували в магазині - то просто апофеоз мистецтва продажу. Спочатку виявилось, що пульт був відправлений в країну про#баних речей. Я, покупець, почав генерувати ідеї як їм - продаванам впарити мені цей ТВ без повної комплектації. Я, а не вони.... Коли все ж погодились продати, виявилось, що "термінали не працюють", хоча з терміналами було все ок. Далі був цирк з викликом чергового керівника по магазину, охороною, дзвінками на "спітнілу лінію" мережі магазинів і істерикою касира. Після чого співробітники магазину були послані... Я аж згадав часи розвалу совка, коли, як у Райкина - фіфіцит.
Дія друга. Завершена.
Перевіряю на наявність потрібного екземпляра в цій мережі в інших містах. Є лише два - Чернівці та Славутич. Вже хотів підключити знайомих, але прийняв рішення забрати в Славутичі самостійно. Роблю замовлення. Звонить продаван, каже є в наявності. Заставляю перевірити стан, комплектність, та вислати мені фото з потрібних мені ракурсів. Декілька раз прийшлося погоджувати знижку, кажу що буду їхати за 200 км і якщо буде щось не так, то я виконаю всі свої "сексуальні фантазії" над цим продаваном. За дві години продаван (виявився порядною людиною на ім`я Антон) зателефонував, сказав, що все перевірив, запакував і відклав на склад. Також продовжив резерв на 7 днів (хоча максимальний по версії "гарячої лінії" лише 2 дні). На сьомий день перед виїздом я його набрав і уточнив чи все ок. Отримав відповідь що ОК, але він вихідний, а товар видасть мені його напарник.
Приїхав в Славутич, ТВ винесли зі складу, розпакували, перевірили, зробили знижку в ті ж 15%. Враховуючи що вітринний варіант стан виявивився значно кращим ніж його київський брат. Явно стояв на вітрині до місяця, хоча вироблений в грудні 2016.
Дорога додому була екстримальною завдяки погодним умовам, але з приємними враженнями.
Це ще раз підтверджує мій вислів, що люди а не вивіски роблять бізнес. Дякую Антону із Славутича.