dima1, де ти такі "новини" знаходиш? Відразу б виклав оригінал з "Вєстєй".
чтобы найти тебя, в случае необходимости. У "них" тоже есть регистрация по месту съема жилья, естественно это тоже происходит с ведома собственника, а как иначе. Ты платишь коммуналку от своего имени, указываешь банку, другим органам свой адрес, куда тебе слать письма, уведомления и прочее.Возникает вопрос, а зачем она тогда вообще нужна?
dima1, де ти такі "новини" знаходиш? Відразу б виклав оригінал з "Вєстєй".
dima1, де ти такі "новини" знаходиш? Відразу б виклав оригінал з "Вєстєй".
чтобы найти тебя, в случае необходимости. У "них" тоже есть регистрация по месту съема жилья, естественно это тоже происходит с ведома собственника, а как иначе. Ты платишь коммуналку от своего имени, указываешь банку, другим органам свой адрес, куда тебе слать письма, уведомления и прочее.
нет смысла ни ментам, ни военкомату, ни банкам искать человека там, где его нет.
Вроде все нормально сокращено, но реально споткнулся на этом месте. Спасибо, что не "при к-ой рег. не совпадает с м.ж."при к-ой рег-ция не совпадает с местом жит-ва
Якщо рег. не к-та, а к-1-ша? або к+1-ша?при к-ой рег
это как онлайн менять прописку в ID паспорте ? в нем есть модуль для коннекта с интернетом ?заменить на пластиковое ID. И в нём уже позволить менять адрес онлайн через интернет.
как вариант - получение субсидийВозникает вопрос, а зачем она тогда вообще нужна?
Якщо рег. не к-та, а к-1-ша? або к+1-ша?
goga, ну і людина не отримала цього листа, не розписалась. Що далі, штраф чи взагалі нічого?
как вариант - получение субсидий
Проект закону "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", розроблений Офісом реформи адміністративних послуг при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, містить ризики масових порушень прав людини та непропорційного втручання держави в приватне життя громадян.
Про це йдеться у висновку експертів Центру інформації про права людини, які зробили детальний аналіз законопроекту.
Згідно з аналізом, попри заяви Офісу реформи про те, що згаданий законопроект спрощує механізм реєстрації місця проживання і робить реєстрацію декларативною, він передбачає заплутану процедуру реєстрації місця проживання, репресивний механізм контролю за громадянами та необґрунтовані штрафи для тих, хто тимчасово не матиме реєстрації.
Так, за проживання без реєстрації громадяни муситимуть платити від 340 до 850 гривень або навіть до 1700 гривеньу разі повторного накладення штрафу протягом року.
Громадяни будуть зобов’язані допускати в своє житло посадових осіб для пошуку "доказів факту їхнього проживання за місцем реєстрації" і дозволяти проводити для цього відеозйомку.
Для отримання згаданих доказів у житлі можуть перевіряти особисті речі, предмети гігієни, спальне місце, предмети домашнього вжитку, дитячі іграшки тощо.
При цьому проект не визначає жодних вимог до заяв осіб, які можуть ініціювати початок перевірки факту проживання особи. Також не встановлено можливості для громадян оскаржити ініціювання такої перевірки.
"У будь-якій демократичній державі, доступ до житла прийнятний лише за рішенням суду. В Україні так само…Сама по собі така процедура вже є приниженням людської гідності", – наголошує координаторка проектів Центру інформації про права людини Людміла Янкіна.
Вона додає, що закладений у законопроекті принцип перевірок є надмірним втручанням держави в приватне і сімейне життя. Таке втручання є непропорційним та порушуватиме статтю 8 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод. Крім того, такі перевірки несуть серйозні корупційні ризики та роблять людину беззахисною супроти держави.
Людмила Янкіна підсумовує, що законопроект не є реформою по суті, оскільки не відповідає демократичним цінностям і цілям. Також законопроект не відповідає принципам декларативності.
и то, только на бумагеУ нашего правительства получается зарабатывать только штрафами .