Внимание! Халява на Фрештеле!

Реєстрація
01.03.11
Місто
Киев
Freshtel отвечает на ваши вопросы

Тему переименовал, т.к. прежняя тема потеряла свой смысл.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: NPP

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Меня, как клиента убитого ограничением в 30 гб, не оживит ни какая халява.
 

Boss

Заблокирован
Реєстрація
26.12.10
Місто
Крым/Евпатория
Телефон
Iphone
FreshtelUA, возобновите лучше отключенные номера с тп fresh 3!
никак не могу к вам в шарашкину контору приехать и с вашим начальством пообщаться!
 
Реєстрація
29.11.08
Місто
Рівне (Смига 99%)
Ситуація нормалізувалась. На двох поповнених логінах баланс збільшився на 200 грн.
Хоча помічений новий баг: в персональному кабінеті відсутні мої тарифні плани для замовлення (Fresh3 та FreshDay).

P.S. Що не день, то новий сюрприз від FreshTEL ! :(
 
Реєстрація
17.11.11
Місто
Киев
Хоча помічений новий баг: в персональному кабінеті відсутні мої тарифні плани для замовлення (Fresh3 та FreshDay).
Добрий день!

Тарифний план Fresh3 був доступний клієнтам, які активувалися до 15.12.2009 і перейшли на тариф з 21.01.2010 до 31.03.2010 та не обирали інший тариф. Підключення до тарифу FreshDay закінчилось 05.09.2011 (подробиці за лінком http://freshtel.ua/ua/news/news/nid/363/). Для того, щоб надати більш повну інформацію, необхідний номер Вашого логіну. Рекомендуємо звернутись до нас через розділ "Задати питання" в Особистому кабінеті

З повагою,
Катерина Домченко
Спеціаліст з обробки клієнтських запитів
ТМ FreshTel

FreshtelUA, возобновите лучше отключенные номера с тп fresh 3!
Добрый день!
Согласно Правил предоставления и получения телекоммуникационных услуг и пользования телекоммуникационной сетью ООО «Украинские новейшие технологии»(размещены на официальном сайте по ссылке http://freshtel.ua/content/files/unt_29082011.pdf), прекращение предоставления услуг по инициативе Оператора в одностороннем порядке происходит в случае отсутствия любой активности со стороны Абонента, которая касается оплат, пользования услугами более 180 дней. Для получения более детальной информации рекомендуем обратиться к нам через раздел "Задать вопрос" в Личном кабинете.
С уважением,
Екатерина Домченко
Специалист по обработке клиентских запросов
ТМ FreshTel
 
Реєстрація
29.11.08
Місто
Рівне (Смига 99%)
Добрий день!

Тарифний план Fresh3 був доступний клієнтам, які активувалися до 15.12.2009 і перейшли на тариф з 21.01.2010 до 31.03.2010 та не обирали інший тариф.

Іншого тарифного плану не обирав. Знаючи "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг та користування телекомунікаційною мережею
ТОВ «Українські новітні технології»", а саме:
3.9.2. Припинення надання Послуг з ініціативи Оператора в односторонньому порядку відбувається у
разі:
3.9.2.1. Відсутності будь-якої активності з боку Абонента (фізичної особи) щодо здійснення оплат, користування послугами тощо протягом 180 календарних днів з дати здійснення останньої активності, а саме: поповнення Особового рахунку, активації Тарифу (Послуг), користування Послугою тощо.


Я раз в місяць поповняв рахунок чи замовляв роботу даного тарифного плану. І що тепер? Я не можу через особовий кабінет замовити тарифний план Fresh3, оскільки він відсутній в переліку можливих для замовлення ... І що тепер робити? :(

P.S. З тарифним планом FreshDay ситуація аналогічна вище описаній.
 
Реєстрація
17.11.11
Місто
Киев
Ognenko
Доброго дня!

Для того, щоб підготувати більш повну відповідь, нам необхідний номер Вашого логіну. Рекомендуємо звернутись до нас через розділ "Задати питання" в Особистому кабінеті.

З повагою,
Катерина Домченко
Спеціаліст з обробки клієнтських запитів
ТМ FreshTel
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Я не можу через особовий кабінет замовити тарифний план Fresh3, оскільки він відсутній в переліку можливих для замовлення ... І що тепер робити? :(

У меня аналогичным образом "отжали" тариф "Фреш-3", я писал об этом в отдельной теме, но там почему-то представитель Фрештела Катерина не отписалась... Сменили условия с 1.09.2011, задним числом накинули 180 дней и заблокировали мой логин. :mad:
 
Реєстрація
01.08.08
Місто
Kiev
У меня аналогичным образом "отжали" тариф "Фреш-3", я писал об этом в отдельной теме, но там почему-то представитель Фрештела Катерина не отписалась... Сменили условия с 1.09.2011, задним числом накинули 180 дней и заблокировали мой логин. :mad:

Условия изначально были про 90 дней.:dash1:
 
Реєстрація
29.11.08
Місто
Рівне (Смига 99%)
Ognenko
Доброго дня!

Для того, щоб підготувати більш повну відповідь, нам необхідний номер Вашого логіну. Рекомендуємо звернутись до нас через розділ "Задати питання" в Особистому кабінеті.

З повагою,
Катерина Домченко
Спеціаліст з обробки клієнтських запитів
ТМ FreshTel

Доброго дня. Займусь вирішенням даного питання з 1 грудня.

Добавлено через 2 минуты
Условия изначально были про 90 дней.:dash1:

Була, але логін ніхто не зачіпав, навіть якщо й минуло більше як 90 днів.
Була й послуга "Пауза", але змішали це все в кучу і до пори до часу не зачіпали такі "неробочі" логіни. А тут з вересня БАЦ і все зразу пригадали ...
 
Останнє редагування:
Реєстрація
29.11.08
Місто
Рівне (Смига 99%)
Що не день, то все веселіше !!! Тепер не пускає в особовий кабінет. Після вводу логіна та паролю система запитує додаткові дані, де необхідно отримати код на мобільний номер. При спробі отримати даний код видає помилку !
 

Вкладення

  • 2011-12-01_095658.jpg
    2011-12-01_095658.jpg
    38.1 КБ · Перегляди: 138
  • 2011-12-01_095737.jpg
    2011-12-01_095737.jpg
    47 КБ · Перегляди: 132
Реєстрація
01.08.08
Місто
Kiev
Що не день, то все веселіше !!! Тепер не пускає в особовий кабінет. Після вводу логіна та паролю система запитує додаткові дані, де необхідно отримати код на мобільний номер. При спробі отримати даний код видає помилку !

Да было такое, мне тоже ошибку светило, методом тыка понял что надо язык сменить. Попробуй форму заполнить толи русскими буквами или английскими, точно не помню.

Не хотел писать, но вот ещё одно гомно от фреша, была когда то у него такая возможность покупки логинов за 10 грн через портмоне, потом они объявили что с такого то числа (не поню точно летом было) возможность покупки логинов предоставляться не будет, я про запас купил парочку логинов, хотя потом они сделали возможность бесплатно получать логины (тут я ихнего хода непонял). Я активировал купленные логины с помощью смс, о чем у меня есть смски от Фреша. Потом примерно через полтора месяца я решил воспользоваться этими логинами, и тут мне система выдала что таких логинов в базе не существует. В поддержке начали морозиться что такого не может быть, мне было впадло разбираться и ездить и я просто забил на это, нервы дороже.:apl:
 
Реєстрація
29.11.08
Місто
Рівне (Смига 99%)
Ognenko
Доброго дня!

Для того, щоб підготувати більш повну відповідь, нам необхідний номер Вашого логіну. Рекомендуємо звернутись до нас через розділ "Задати питання" в Особистому кабінеті.

З повагою,
Катерина Домченко
Спеціаліст з обробки клієнтських запитів
ТМ FreshTel

По логіну з тарифним планом FreshDay звернувся. Чекаю відповіді. На логінах з тарифним планом Fresh3 можливість самостійного замовлення повернули, але ще не замовляв для перевірки.
 
Реєстрація
15.01.09
Місто
Борисполь
У меня, после участия в акции "200 за 100", тоже пропал тариф FreshDay. Я сразу же позвонил ругаться с ними. Вернули.
 
Зверху