В каком городе ?Київстар вимкнув свою мережу, як завжди після 22:00, сімка Київстар в роумінгу лайфа на МіМакс2 без проблем автоматично зареєструвалася.Мі Мах2 халтурить
В каком городе ?Київстар вимкнув свою мережу, як завжди після 22:00, сімка Київстар в роумінгу лайфа на МіМакс2 без проблем автоматично зареєструвалася.Мі Мах2 халтурить
А в приложении или по *114# они появились?актвировал эти самые бонусные 50 грн
Не совсем понял про *114#. Я всегда смотрю что в приложении приходит ибо номеров у меня - 20 шт и все они забиты в приложениеА в приложении или по *114# они появились?
Года три назад со мной было то же самое, один к одному. Но я уже был подкован и сделал заранее скриншот с подарком. Кончилось тем, что через две недели на бонусном счету все же появились 50 грн, которые потом пошли на абонплату.Короче говоря этим мошенникам надо не то что скриншот теперь делать, а даже ВИДЕО экрана записывать и прям во время записи на экране телефона актвировать эти самые бонусные 50 грн чтобы потом тыкнуть носом оператору на видео. Тогда им будет облом.
В чому проблема, в телефоні вимкнути самостійно?Київстар став самим глючним оператором, по кількості глюків випередивши lifecell та Vodafone.
Нещодавно відключав VoLTE собі і родичу (у обох контракт) через глючність цієї послуги, бо разом з нею несумісні базові послуги як-от Хто дзвонив, Очікування виклику, ... Я так розумію, що на припейді може і працюють ці базові послуги разом з VoLTE, а на контракті ні або точно не у всіх працюють. Хіба це не мега глюки? Після подачі заявки на відключення VoLTE родичу відключили швидко (декілька годин) і все нарешті запрацювало як слід. А мені відключали довго і невдало, десь 2-3 дні мурижили, зі мною зв'язувалися з техпідтримки, і після відключення VoLTE все одно не працює Очікування виклику. Вони прикалуються з мене чи що? Перевіряють на міцність? Вот реально: я хочу любити Київстар і користуватися їм надалі, але ж не дають. Не можна так знущатися наді мною з такими нескінченними глюками. Мені здається, що якщо може бути щось погане - то воно неодмінно буде ще й по гіршому сценарію із можливих. Мій терпець на грані закінчення, скоро можливо чкурну нахєр з Київстар по MNP або на припейд (на вхідні дзвінки).
Гарний Київстар - не глючний Київстар! Але це фантастика.
А ще взагалі не працює MNP щоб перейти на Київстар - як вам це? У жодного іншого оператора такого немає.
Схоже ви неуважно читаєте (я це писав в темі про VoLTE). Ок, ще раз поясню. Відключити VoLTE можна і в налаштуваннях смартфона. Тоді VoLTE припине працювати на смартфоні, але: глюки не уйдуть! Тобто все одно не працюють базові послуги Хто дзвонив і інші. Щоб все запрацювало як слід, треба вимкнути не в смартфоні а на рівні оператора як саму послугу VoLTE.В чому проблема, в телефоні вимкнути самостійно?
Та як не працюють, вимкнув в себе volte, поставив LTE/WCDMA протестив і пішли смс хто дзвонив.Схоже ви неуважно читаєте (я це писав в темі про VoLTE). Ок, ще раз поясню. Відключити VoLTE можна і в налаштуваннях смартфона. Тоді VoLTE припине працювати на смартфоні, але: глюки не уйдуть! Тобто все одно не працюють базові послуги Хто дзвонив і інші. Щоб все запрацювало як слід, треба вимкнути не в смартфоні а на рівні оператора як саму послугу VoLTE.В чому проблема, в телефоні вимкнути самостійно?
Можливо комусь буде цікаво, як розвивалась і завершилась ситуаціяШановні!
Тільки у мене сьогодні відображається неправильний баланс на контракті? "Намалювали" неіснуючий борг, підтримка називає неправильні дані балансу на опорні дати
P.S. Вперше за весь час користування КС
Повернули 2 абонки списані за час проведення технічних робіт . Три рази продавлював, щоб зафіксували звернення, отримував код оператора з яким спілкувався та номер заявки. 2 рази "десь загубили" звернення. На третій таки отримав повернення.Можливо комусь буде цікаво, як розвивалась і завершилась ситуаціяШановні!
Тільки у мене сьогодні відображається неправильний баланс на контракті? "Намалювали" неіснуючий борг, підтримка називає неправильні дані балансу на опорні дати
P.S. Вперше за весь час користування КС
Розпочалось все 26.12.2022
Після звернення в чат через десктоп-версію "МК" вони зафіксували заявку про "некоректний баланс, "зникнення" коштів з рахунку"
Коли я періодично (десь раз на тиждень) через той же чат просив надати інформацію про розгляд, отримував різні відповіді, які циклічно змінювалися так "Жодних помилок немає" -> "Так, у нас глобальна проблема, потрібно більше часу" -> "Проблему вирішили, очікуйте повернення коштів протягом 3-х робочих днів"
Коли "3 робочих дні пройшли" я знову запитав "а де ж кошти" і отримав відповідь "Які такі кошти? Інформація про "зникнення" коштів в заявках (а вони їх зафіксували аж 3) не згадується, а йде мова лише про помилкове відображення балансу. Відображення ми виправили"
Цитування мною відповідей їх попередніх колег про "повернення коштів" для них не аргумент
На прохання відкрити нову заявку та повідомити мені її текст та номер - відмовили, бо "оператор має змогу бачити баланс тільки за поточний і попередній місяць"
Мабуть я на цьому зупинюсь (сума невелика, в ЦОА немає часу ходити)
А які "успіхи" у Вас (тут в той же проміжок часу було багато "постраждалих")?