Глюки Київстар

Реєстрація
06.04.21
Місто
Миколаїв

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Очередной глюк. Сам глюк больше недели назад произошел, но увидел только сейчас.

Из-за неоплаченной отсрочки платежа 21 числа отключили услуги по контрактному номеру. Все, как и положено. Пополнил счет, чтобы вывести номер в плюс, и чтобы на конец месяца был ноль - вроде все ОК. Вчера проверяю счет - минус, причем конкретный. Смотрю детализацию - 23 числа списана сумма, не "абонентская плата/число месяцев", а "абонентская плата/число месяцев*сегодняшнее число", то есть 23 дневных абонки разом. Понятное дело, что связано с отключением номера, но теперь возвращать геморрой.

Да, ручки у создателей биллинга явно из одного места.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
А в мене як не дивно на перше число все справно нарахувалось та списалось.
 
Реєстрація
09.04.17
Місто
Харьков
В общем со мной случился такой прикол - есть тариф за 40 грн лайт+. В приложении КС были бонусы 50 грн, коорый нужно было активировать до 31.01.2023. В итоге вечером 31.01.2023 актвировал эти самые бонусные 50 грн и лег спать - думал утром 01.02 спишутся на тариф за 40 грн. А знаете что в итоге стало? Бонусы пропали, тариф НЕ активировался, но вместо тарифа мне начисли 5000 бм на 2 недели. Дозвонится до оператора на 466 невозможно - все операторы заняты. Кое как связался с техподдержкой КС на фейсбуке и знаете что мне говорит оператор? Что у меня и не было никакх бонусных 50 грн. А якобы было предложение на бонусные 5000 бм. И теперь он просит скриншот с приложения КС про эти бонусные 50 грн. А я ему отвечаю - как я вам дам этот скриншот, если бонусы жуе пропали? В итоге чат завершил сам оператор. Пакет на 40 так и не активировал.

Короче говоря этим мошенникам надо не то что скриншот теперь делать, а даже ВИДЕО экрана записывать и прям во время записи на экране телефона актвировать эти самые бонусные 50 грн чтобы потом тыкнуть носом оператору на видео. Тогда им будет облом.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
актвировал эти самые бонусные 50 грн
А в приложении или по *114# они появились?
Обычно предложения 50 грн. и 5 Гб чередуются, и видать у Киевстара спешит календарь и обновилось предложение.
 

crocodile

Алігатор
Реєстрація
10.12.15
Місто
Харьков
Телефон
Tecno CAMON 18P
Короче говоря этим мошенникам надо не то что скриншот теперь делать, а даже ВИДЕО экрана записывать и прям во время записи на экране телефона актвировать эти самые бонусные 50 грн чтобы потом тыкнуть носом оператору на видео. Тогда им будет облом.
Года три назад со мной было то же самое, один к одному. Но я уже был подкован и сделал заранее скриншот с подарком. Кончилось тем, что через две недели на бонусном счету все же появились 50 грн, которые потом пошли на абонплату.
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
Київстар став самим глючним оператором, по кількості глюків випередивши lifecell та Vodafone.
Нещодавно відключав VoLTE собі і родичу (у обох контракт) через глючність цієї послуги, бо разом з нею несумісні базові послуги як-от Хто дзвонив, Очікування виклику, ... Я так розумію, що на припейді може і працюють ці базові послуги разом з VoLTE, а на контракті ні або точно не у всіх працюють. Хіба це не мега глюки? Після подачі заявки на відключення VoLTE родичу відключили швидко (декілька годин) і все нарешті запрацювало як слід. А мені відключали довго і невдало, десь 2-3 дні мурижили, зі мною зв'язувалися з техпідтримки, і після відключення VoLTE все одно не працює Очікування виклику. Вони прикалуються з мене чи що? Перевіряють на міцність? Вот реально: я хочу любити Київстар і користуватися їм надалі, але ж не дають. Не можна так знущатися наді мною з такими нескінченними глюками. Мені здається, що якщо може бути щось погане - то воно неодмінно буде ще й по гіршому сценарію із можливих. Мій терпець на грані закінчення, скоро можливо чкурну нахєр з Київстар по MNP або на припейд (на вхідні дзвінки).
Гарний Київстар - не глючний Київстар! Але це фантастика.
А ще взагалі не працює MNP щоб перейти на Київстар - як вам це? У жодного іншого оператора такого немає.
 
Останнє редагування:

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Київстар став самим глючним оператором, по кількості глюків випередивши lifecell та Vodafone.
Нещодавно відключав VoLTE собі і родичу (у обох контракт) через глючність цієї послуги, бо разом з нею несумісні базові послуги як-от Хто дзвонив, Очікування виклику, ... Я так розумію, що на припейді може і працюють ці базові послуги разом з VoLTE, а на контракті ні або точно не у всіх працюють. Хіба це не мега глюки? Після подачі заявки на відключення VoLTE родичу відключили швидко (декілька годин) і все нарешті запрацювало як слід. А мені відключали довго і невдало, десь 2-3 дні мурижили, зі мною зв'язувалися з техпідтримки, і після відключення VoLTE все одно не працює Очікування виклику. Вони прикалуються з мене чи що? Перевіряють на міцність? Вот реально: я хочу любити Київстар і користуватися їм надалі, але ж не дають. Не можна так знущатися наді мною з такими нескінченними глюками. Мені здається, що якщо може бути щось погане - то воно неодмінно буде ще й по гіршому сценарію із можливих. Мій терпець на грані закінчення, скоро можливо чкурну нахєр з Київстар по MNP або на припейд (на вхідні дзвінки).
Гарний Київстар - не глючний Київстар! Але це фантастика.
А ще взагалі не працює MNP щоб перейти на Київстар - як вам це? У жодного іншого оператора такого немає.
В чому проблема, в телефоні вимкнути самостійно?
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
В чому проблема, в телефоні вимкнути самостійно?
Схоже ви неуважно читаєте (я це писав в темі про VoLTE). Ок, ще раз поясню. Відключити VoLTE можна і в налаштуваннях смартфона. Тоді VoLTE припине працювати на смартфоні, але: глюки не уйдуть! Тобто все одно не працюють базові послуги Хто дзвонив і інші. Щоб все запрацювало як слід, треба вимкнути не в смартфоні а на рівні оператора як саму послугу VoLTE.
 
Останнє редагування:

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
В чому проблема, в телефоні вимкнути самостійно?
Схоже ви неуважно читаєте (я це писав в темі про VoLTE). Ок, ще раз поясню. Відключити VoLTE можна і в налаштуваннях смартфона. Тоді VoLTE припине працювати на смартфоні, але: глюки не уйдуть! Тобто все одно не працюють базові послуги Хто дзвонив і інші. Щоб все запрацювало як слід, треба вимкнути не в смартфоні а на рівні оператора як саму послугу VoLTE.
Та як не працюють, вимкнув в себе volte, поставив LTE/WCDMA протестив і пішли смс хто дзвонив.
 

Samsung

КПЖЗ
Реєстрація
09.10.08
Місто
Славутчина
Телефон
XIAOMI Mi Max 2
Шановні!
Тільки у мене сьогодні відображається неправильний баланс на контракті? "Намалювали" неіснуючий борг, підтримка називає неправильні дані балансу на опорні дати
P.S. Вперше за весь час користування КС
Можливо комусь буде цікаво, як розвивалась і завершилась ситуація

Розпочалось все 26.12.2022
Після звернення в чат через десктоп-версію "МК" вони зафіксували заявку про "некоректний баланс, "зникнення" коштів з рахунку"
Коли я періодично (десь раз на тиждень) через той же чат просив надати інформацію про розгляд, отримував різні відповіді, які циклічно змінювалися так "Жодних помилок немає" -> "Так, у нас глобальна проблема, потрібно більше часу" -> "Проблему вирішили, очікуйте повернення коштів протягом 3-х робочих днів"
Коли "3 робочих дні пройшли" я знову запитав "а де ж кошти" і отримав відповідь "Які такі кошти? Інформація про "зникнення" коштів в заявках (а вони їх зафіксували аж 3) не згадується, а йде мова лише про помилкове відображення балансу. Відображення ми виправили"
Цитування мною відповідей їх попередніх колег про "повернення коштів" для них не аргумент
На прохання відкрити нову заявку та повідомити мені її текст та номер - відмовили, бо "оператор має змогу бачити баланс тільки за поточний і попередній місяць"
Мабуть я на цьому зупинюсь (сума невелика, в ЦОА немає часу ходити)

А які "успіхи" у Вас (тут в той же проміжок часу було багато "постраждалих")?
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
Шановні!
Тільки у мене сьогодні відображається неправильний баланс на контракті? "Намалювали" неіснуючий борг, підтримка називає неправильні дані балансу на опорні дати
P.S. Вперше за весь час користування КС
Можливо комусь буде цікаво, як розвивалась і завершилась ситуація

Розпочалось все 26.12.2022
Після звернення в чат через десктоп-версію "МК" вони зафіксували заявку про "некоректний баланс, "зникнення" коштів з рахунку"
Коли я періодично (десь раз на тиждень) через той же чат просив надати інформацію про розгляд, отримував різні відповіді, які циклічно змінювалися так "Жодних помилок немає" -> "Так, у нас глобальна проблема, потрібно більше часу" -> "Проблему вирішили, очікуйте повернення коштів протягом 3-х робочих днів"
Коли "3 робочих дні пройшли" я знову запитав "а де ж кошти" і отримав відповідь "Які такі кошти? Інформація про "зникнення" коштів в заявках (а вони їх зафіксували аж 3) не згадується, а йде мова лише про помилкове відображення балансу. Відображення ми виправили"
Цитування мною відповідей їх попередніх колег про "повернення коштів" для них не аргумент
На прохання відкрити нову заявку та повідомити мені її текст та номер - відмовили, бо "оператор має змогу бачити баланс тільки за поточний і попередній місяць"
Мабуть я на цьому зупинюсь (сума невелика, в ЦОА немає часу ходити)

А які "успіхи" у Вас (тут в той же проміжок часу було багато "постраждалих")?
Повернули 2 абонки списані за час проведення технічних робіт . Три рази продавлював, щоб зафіксували звернення, отримував код оператора з яким спілкувався та номер заявки. 2 рази "десь загубили" звернення. На третій таки отримав повернення.
 
Реєстрація
26.06.20
Місто
Ужгород->Британщина
Телефон
Moto
А я вже місяць не можу додати новий номер в свій мультиаккаунт. Дати закриття звернення просто сувають. Номери обидва припейд, кількість в мультиакку 5. Контракту нема. Яка може бути причина? ПРОбувала і через веб версі. Все так само "на жаль цей номер не можна додати до вашого профілю" :(
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
В мене також не додавався, спочатку з нового номеру зайшов в додаток, а вже потім додав до тих що є 4 шт.
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
Розкажу про цікавий глюк Київстар (проблема наразі вже вирішена). Як таке могло бути важко сказати, але факт.
Не працювало Очікування виклику навіть після відключення VoLTE у оператора. Знайшов на сайті Київстар офіційну сторінку, де написано як керувати цієї послугою. Тобто USSD коди. Я і вмикав, і вимикав цю послугу кодами USSD, а також через меню смартфона - видає, що послуга підключена, але по факту не працювала. Техпідтримка кожен день звітувала що термін дії розгляду переноситься, бо не можуть виправити. Нарешті попалася баба в чаті яка міркувала інструкціями. Мол переставте в інший телефон і тому подібне... Не думаю, що вона і сама вірила в те, що казала. Було смішно таке читати в чаті від працівника. Але думаю того разу: ну Ок, принципово зроблю що вона каже, хоча це абсурд (аби не було такого, що не робив рекомендацій а ми ж вам казали). В іншому, дуже старому смартфоні показало: послуга відключена, на ньому ж і підключив тими ж кодами USSD і нарешті запрацювало. Новий смартфон - з офіційною прошивкою, досі отримує оновлення і вже з кодами USSD точно вміє працювати. Глюків ніяких не помічав. Але он як вийшло.
 
Зверху