Якщо хтось звертав увагу, бренди компаній групи Iliad в кожній країні присутності не повторюються, повсюдно лишилися локальні старі вивіски. У них також немає визначеного парасолькового бренду (окрім хіба що самої назви групи Iliad, яку дали також новоствореній компанії в Італії). З огляду на їх концепцію «дискаунтер», де грубо кажучи вивіска другорядна, і акцент саме на послугах, ребрендинг в Україні ніхто робити не збирається. Їм буде простіше домовитися з Turkcell. Якщо ціна виявиться вищою, оберуть якийсь простенький локальний для нашого ринку бренд. Не думаю що будуть називати якось на кшталт Play, знову ж таки бо то суто польська історія. А якщо вони ще проведуть якісь дослідження в фокус групах і, хто знає, можливо виявлять цікаві для себе обставини не такого ж і беззаперечно позитивного ставлення пересічних до бізнесу асоційованого з поляками… Не м̶т̶с̶ звичайно, але ризикувати навряд чи будуть. Але судячи з новин, менеджмент в переважній більшості залишається наш, старий, без турків, але і французів там буде не так і багато. А ці люди мабуть як ніхто розуміють стан компанії і ринку на зараз.
Про Orange ̶г̶а̶в̶ ̶а̶б̶и̶ ̶н̶е̶ ̶м̶о̶в̶ч̶к̶и̶… де ви бачили, щоб хтось брав собі назву заклятого конкурента?))