Реєстрація
15.04.18
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 8 Pro
В последнее время начались интересные глюки. Периодически отваливаются устройства "умного дома", якобы они не в сети, при этом интернет нормально работает. Через некоторое время все восстанавливается. Поначалу думал, что проблема где-то у меня, пока как то во время отвала сервисов не попытался войти в роутер через сайт производителя (linksys). C удивлением увидел сообщение что роутер не подключен к инету, при том, что инет нормально работает. Перезагрузка роутера никак не влияет на ситуацию. Из всего делаю вывод, что проблема где-то и в чем-то у КС. Началось все где то через месяц после подключения "гигабита". Написал в поддержку, но ломаю голову в чем может быть прикол? У кого какие мысли?
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Kayano, при підключенні інтернету, вам дають 3 дні на оплату тарифу. Ви сказали, що хочете тариф все разом, тому треба йти в офіс, або дзвоніть до оператора, щоб вам об'єднали тариф і тоді після сплати абонплати, інтернет запрацює.
 
Реєстрація
26.06.20
Місто
Ужгород->Британщина
Телефон
Moto
Є лише в приватних будинках
Кс вже підключає приватні будинки чи мова йде про інших провайдерів?
В осноному в кого є оптика з "стовпа", то там чисто на роутер докупили кабель живлення від павербаку. Або докупляти блок живлення. Взагалі не чула, щоб КС в нашому регіоні щось робив з цього приводу.
А по іншим провайдерам... в нас особливо нема до кого переходити, бо якість навіть зі світлом не дуже ....
 
Реєстрація
31.03.10
Місто
Черкаси
Телефон
Моторола Edge 50 Pro
Сьогодні сталась дивна ситуація, місяця два назад подав заявку на встановлення обладнання для гігабіт, тиждень назад прийшло повідомлення про можливість підключення, все не було часу і позвонив тільки сьогодні на 466 з запитанням про наявність технічного підключення гігабіту, на зв'язок вийшла дівчина Оксана і повідомила що за моєю адресою підключення гігабіту немає технічної можливості, заставила мене витягнуть кабель з роутера декілька разів після чого пропав інтернет, на моє запитання про відсутність інтернету сказала що зараз появиться і бистренько мене спровадила. Інтернет так і не появився тому десь по можливості годин через чотири позвонив і попав на адекватного, він мені розповів що технічна можливість підключення гігабіту за адресою можлива але в даний час в мене пошкоджений кабель і вирішення питання можливе, так як сьогодні субота, не раніше 14 лютого. Позвонив на свою голову в Київстар і отримав кучу проблем, правда нарахували 5000 мб. на місяць як компенсація. Ось такі співробітники в КС.
 
Останнє редагування:

artsel

Легальний 4G користувач
Реєстрація
20.08.13
Місто
Львів
Телефон
iPhone 15, Pixel 7
PashaS дзвони у підтримку, кажи, що не було ні єдіного разрива
 
Реєстрація
15.04.18
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 8 Pro
PashaS дзвони у підтримку, кажи, що не було ні єдіного разрива
Им разве объяснишь? У них на все 2 ответа: перезагрузите роутер и подключите кабель напрямую, без роутера. Ага, в пылесос кабель воткнуть. В общем каким то чудом удалось вызвать на место техника. Завтра обещали прийти.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
перезагрузите роутер и подключите кабель напрямую, без роутера.
ты не поверишь - подавляющее большинство проблем решается именно так.

А остальные проблемы, как в анекдоте -
"-Перезагрузите роутер, подождите, пока лапочка перестанет моргать.
- Подождал, только это не лампочка, а тиристорный светодиод.
- Извините, понял, проблема, скорее всего, на нашей стороне."
 
Реєстрація
31.03.10
Місто
Черкаси
Телефон
Моторола Edge 50 Pro
Через який термін підключиться гігабіт після подачі заявки?
 
Реєстрація
31.03.10
Місто
Черкаси
Телефон
Моторола Edge 50 Pro

artsel

Легальний 4G користувач
Реєстрація
20.08.13
Місто
Львів
Телефон
iPhone 15, Pixel 7
Реєстрація
15.04.18
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 8 Pro
ты не поверишь - подавляющее большинство проблем решается именно так.
В общем звонили раз пять, разные техники, уточняли что к чему, все рекомендовали подключать напрямую, когда узнавали что у меня только  в доступности, передавали заявку дальше. Тем не менее отвалы сервисов прекратились. На след день звонит техник, когда прийти. Говорю, что вроде как не нужно уже, все работает. Говорит, ну ок, тогда удачи. Ну и пока все работает, не отваливается уже третий день. Так что видимо что-то у них там было, и они втихаря поправили. Ну или совпадение. Пока наблюдаю.
 
Зверху