Що таке плата за абонентське обслуговування та чому вона нараховується споживачам?
Відповідно до статті 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» з 1 грудня 2021 року підприємством щомісяця проводиться нарахування плати за абонентське обслуговування за кожною комунальною послугою окремо (постачання теплової енергії та/або постачання гарячої води). Розмір плати визначається з розрахунку на 1 абонента/міс.
Про це повідомляє пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Граничний розмір плати за абонентське обслуговування встановлений постановою Кабінету Міністрів України № 808 від 21 серпня 2019 року та залежить від прожиткового мінімуму. На сьогодні граничний розмір за абонентське обслуговування становить 36,88 грн.
Розмір плати за абонентське обслуговування нараховується щомісячно у фіксованому розмірі, незалежно від кількості мешканців у квартирі на кожну комунальну послугу окремо і становить:
за послугу з постачання теплової енергії:
– 20,20 грн/міс,
– 29,38 грн/міс (для будинків, що обладнані вузлами комерційного обліку);
за послугу з постачання гарячої води:
– 20,20 грн/міс,
– 22,66 грн/міс (для будинків, що обладнані вузлами комерційного обліку).
Кількість домогосподарств, які отримують послугу з постачання теплової енергії становить 94,0 тис., з яких дві третини отримують послугу з постачання гарячої води.
Що входить до плати за абонобслуговування, та із чого вона складається?
укладення договору розподіл послуг між споживачами нарахування та стягнення плати друк та доставка рахунків обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку води і теплової енергії (у разі їх наявності у будівлі споживача) Плата за абонентське обслуговування нараховується всім споживачам.
Споживач не звільняється від її плати у разі відсутності фактичного споживання ним послуги або у разі відключення (відокремлення) його квартири або нежитлового приміщення від мереж (систем) централізованого теплопостачання та постачання гарячої води (п. 39 Правил надання послуг з постачання гарячої води).