Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

EvgenyTar

наблюдатель
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Redmi Note 11E Pro
Re: потерял симку help

Alex, потерты... Вернее я их с китайца и потер. А глючит по ходу из-за мтс-клика. Китаец не в состоянии его выключить. Если симку вставил - надо сразу лезть в мтс-меню, иначе через несколько секунд меню пропадет, захожу в мтс-клик, пробую деактивировать - тел крутит бесконечную картинку часов, мол выполняется...
В поддержке перец сказал - дуй в СЦ, там вытрут с самой симки эту херню...
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: потерял симку help

EvgenyTar, сочувствую..
отпишись приз по результатам, самому интересно :)
 

EvgenyTar

наблюдатель
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Redmi Note 11E Pro
Re: потерял симку help

Отписываюсь. Как и следовало ожидать, паренек на 111 навешал мне лапши. В СЦ девушка смотрела на меня квадратными глазами, когда я озвучил, что по направлению перца из поддержки пришел к ним, чтобы они с симки(понимал, что херню городю, но передал дословно слова чувака) удалили менюшку клика. Сказала, что отключают этот клик при звонке на 111. При мне позвонила куда-то(подозреваю, что туда же - по 111, только к толковым чувакам), объяснила, что проблема с телефоном, китаец, испытывает трудности с услугой клика с симки. В общем сказала, что в течение дня отключат програмным способом. А мне посоветовала запоминать номер(когда оператор представляется, он говорит свое имя и номер) оператора и записывать время звонка. Я так понимаю, чтобы при схожих со мной ситуациях начальство могло устроить проктологический осмотр особо тупым представителям поддержки.
Вот вкратце история. Наверно выключили клик, потому как симка видна, мтс-меню постоянно присутствует(не пропадает).
 

All free

Заблокирован
Реєстрація
24.10.09
Місто
044 и 0459
Телефон
китайский
Реєстрація
25.05.10
Місто
Калуш
Re: Восстановление сим-карты МТС

Сусід по п'яні заблокував собі PIN-код. Просить допопоги.
Як дозвонитись до оператора? І які питання будуть поставлені?
 

Advoc@te

Заблокирован
Реєстрація
09.04.08
Місто
Республика Крым, РФ
Телефон
TCL Idol X
Re: Восстановление сим-карты МТС

Як дозвонитись до оператора?
111 или 222
І які питання будуть поставлені?
Дата активации, сумма на счету, дата и сумма последнего пополнения, на кого чаще звонил.
Либо IVR пароль, если он активирован.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Re: Восстановление сим-карты МТС

Дополню. Еще есть вариант, что могут спросить любимые номера, если такие когда-либо активировались.
 
Реєстрація
10.01.11
Місто
Одесса
Телефон
iPhone 6 Plus , HTC One M8
Re: Восстановление сим-карты МТС

IVR-пароль уже наывается у них персональный пароль.... уже при звонке на 111 не говорится IVR. А услуга конечно шикарная если профтыкал где то карточку... ен выносят мозг со своими вопросами.
 
Реєстрація
25.01.09
Місто
Київська обл.
Re: потерял симку help

Новость в тему.

У абонентов может появиться возможность выбирать номер телефона прямо на SIM-карте

Компания «МТС-Украина» изучит возможность предоставления абонентам выбора формы подключения (предоплата или контракт) и номера телефона прямо с SIM-карты. Об этом «proIT» рассказал директор по маркетингу «МТС-Украина» Василь Лацанич.

По его словам, подобные разработки были представлены на Всемирном мобильном конгрессе (World Mobile Congress) в феврале текущего года, и заинтересовали украинского оператора.

В то же время, как рассказал директор по информационным технологиям «МТС-Украина» Анатолий Климашевский, для того чтобы ввести такой сервис, оператору придется «перестраивать» сеть, что повлечет за собой огромные затраты.

«Эта возможность будет выгодна, прежде всего, абонентам. А для оператора это огромные затраты. Поэтому мы ещё будем изучать этот вопрос», - сказал он.

Ист. «proIT» // 25.02.2011
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: потерял симку help

Да какие там затраты! Как и при восстановлении SIM-ки всё, только выберет человек какой номер восстановить (из тех, которые не использовались).
 
Реєстрація
25.01.09
Місто
Київська обл.
Re: потерял симку help

Насчёт выбора номера телефона, то эту услугу Киевстар давно уже ввёл (с абонплатой 2 грн/неделю). Насчёт перевода на контракт "прямо с SIM-карты", то это похоже на фантастику. Разве, что такая сим карта уже ранее была зарегистрирована за абонентом.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: Восстановление сим-карты МТС

Есть ли среди форумчан работник ЦОА или колл-центра?
Отзовитесь в личку:feel: Нужна консультация по "защите" номера:feel:
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: МТСня предложила сменить бесплатно симку!!!

2 Prosto Из чистого любопытства? Чо? Как?
 

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
  • Like
Реакції: goga
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: МТСня предложила сменить бесплатно симку!!!

терпеливо :)
 
Реєстрація
04.09.08
Місто
Черкасы
вопрос по замене сим карты

Есть симка джинс, вырезанная под дуал-сим адаптер. Хочу пойти и поменять в сервисцентре на нормальную.
1) дадут симку джинс или МТС?
2) паспорт будут ксерить?
3) можно ли оплатить замену со счета симки?
4) в мой мтс придется по-новой региться?


Пы.сы. если кто знает еще какие-то подставы, то прошу сообщить.
 
Реєстрація
15.11.09
Місто
Kherson
Телефон
Iphone 13/Xiaomi note9
Re: вопрос по замене сим карты

если есть сим-держатель с пук-кодами, то поменяют без проблем,стоимость замены составляет 10 грн с основного счета...
Но если сим-держателя нет, тогда могут задавать такие вопросы:
1. 3 часто набираемые номера(продиктовать им);
2. дата последнего пополнения счета и на какую сумму;
3. текущий тариф;
4. текущий баланс;
5. дата активации номера;

Процедура восстановления:
звонишь на 111, связываешься с оператором, говоришь о восстановлении номера, отвечаешь на вопросы оператора...
Если дашь правильные ответы, тебе диктуют номер заявки(его нужно записать) и идешь в главный офис МТС забирать новую симку.
 

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: вопрос по замене сим карты

Мне недавно отключили СИМ и обратно подключить не смогли, только через замену.
ПИН, ПАК коды и сама СИМ были в наличии, но никого это не интересовало.
Алгоритм такой:
1. Звонок на 111 по замене (восстановлению) СИМ. Принимают заявку и потом перезванивают Вам на другой (указанный Вами) номер, тогда, когда им удобно.
2. Вы доказываете, что Вы являетесь владельцем номера, а именно вспоминаете несколько звонков с примерными датами, сумму и примерную дату последнего пополнения, остаток на счету, дату активации номера.
Мне лично помогло то, что номер был зарегистрирован в помощнике, и я распечатал всю информацию дома на принтере (Вы не знаете, когда к Вам перезвонят с вопросами, а комп может быть выключен или недоступен).
3. Если Вы убедили звонившего, что номер именно Ваш, он активирует заявку на замену. После этого Вы можете получить новую СИМ-ку в любом отделении МТС (в том числе у дилеров). Старую СИМ никто даже не спросит.
4. В помощнике удалится старая СИМ и появится новая. Дата этого события видна в разделе "смена тарифного плана" и отображена как смена тарифа на точно такой-же тариф. Помощник продолжает нормально работать.

P.S. Паспорт ксерокопируют.
 
Останнє редагування:

Drez

Заблокирован
Реєстрація
19.05.08
Місто
Саки
Телефон
Sony XPERIA P
Re: вопрос по замене сим карты

Чтобы не проходит через этот огромный опрос, нужно установить персональный пароль, при звонке просто скажите его, и вам скажут номер заявки на восстановление
 
Реєстрація
04.09.08
Місто
Черкасы
Re: вопрос по замене сим карты

не получил ответы на вопросы:
1) дадут симку джинс или МТС?
3) можно ли оплатить замену со счета симки?
 
Зверху