Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:
Реєстрація
23.04.13
Місто
ua, DP
Телефон
Nokia 1200 / Siemens M65
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Скажите плс, будет ли работать на входящие симка после окончания срока действия и сколько? Не сгорят ли бонусы на ней?
месяц в пассивном режиме, согласно правил, на практике были чудеса и по кварталу с вынятыми симками.. просто баги или перерегистрация прошла..
по *777*1# аннуляция сразу происходит по окончании отображаемого срока.
 
  • Like
Реакції: ed4t
Реєстрація
15.12.15
Місто
Київ
Телефон
Pixel 7 Pro
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

держатель крепит sim-карту в 3х местах
у меня эта говняная партия симки убила микросд флешку в Moto G2. Дело было уже почти 2 года назад. Точно помню – стою в цоа, удивляюсь внешнему виду этой "симки", вставляю её в телефон, и он мне такой финт ушами – рид-онли на флешку...
 
Реєстрація
15.09.10
Місто
Киев
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Такая же фигня с ВФ и Samsung S5610.
Сравнил 2 USIM-карты. См. фото. Там, где держатель крепит sim-карту в 3х местах - в Samsunge НЕ РАБОТАЕТ. Тот держатель, который крепит Sim-карту в двух местах - Sim-карта в Samsunge прекрасно работает.

Проблема в разных партиях sim-карт от ВФ. Любые 4G Ready от lifecell тоже прекрасно работают.

у нас тоже ЭС5610. ну в общем то разобрались заменой на симку МТС :)
нашли в закромах родины
а вообще то да. с двумя креплениями новые стартовики работают ОК
 

ed4t

Заблокирован
Реєстрація
06.08.16
Місто
Славянск
Телефон
кнопочный
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

На сайте убрали инфо про паспорт для замены симки, что-то изменилось? Кто менял симку в последнее время?
26 февраля ещё требовали паспорт.
 

SP777

I am a rumor
Реєстрація
09.03.09
Місто
Харьков
Телефон
Samsung S20 FE Snap
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Менял старую на 4G-ready. Нужна была только старая карточка, на нее отправляют смс с кодом подтверждения. Новая карта стала активна тут же: старую вынул из телефона, новую вставил - готово. Все заняло 5 минут.
 

blacksn

Samsung Galaxy Note 10
Реєстрація
09.08.10
Місто
Луцьк
Телефон
Samsung Galaxy Note 10
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Вчора міняв сімку - на 111 безкоштовно додзвонитись нереально. Написав з додатка в чат, запитали номер активний і дали номер заявки, максимум хвилина пішла на це. В одному магазині була черга, поїхав в інший не виявилось сімок, поїхав назад в перший, запитали номер і код заявки, дали сімку, вставив - активувалась відразу.
 
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Вчора міняв сімку - на 111 безкоштовно додзвонитись нереально.
А зачем при замене 111? Эту процедуру нужно проходить только при восстановлении симкарты.
 
Реєстрація
12.04.10
Місто
Новомосковськ/Дніпро
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

А зачем при замене 111
Если менять не в фирменных салонах, а в магазинах дилеров - то нужно либо заранее звонить, либо прямо из магазина по красному телефону. Когда пытался менять в Новомосковске в магазине Vodafone - сказали, что сначала нужно позвонить по красному телефону прямо в магазине или самому по 111 (меняемая карточка была на руках, не утеряна). Решил не морочить голову и поменял в Днепре в фирм. салоне без всяких звонков
 
Реєстрація
26.01.18
Місто
Киев
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Вчора міняв сімку - на 111 безкоштовно додзвонитись нереально. Написав з додатка в чат, запитали номер активний і дали номер заявки, максимум хвилина пішла на це. В одному магазині була черга, поїхав в інший не виявилось сімок, поїхав назад в перший, запитали номер і код заявки, дали сімку, вставив - активувалась відразу.

А какой адрес магазина, где не было симок?
 

osiris

Заблокирован
Реєстрація
16.10.17
Місто
Дніпро
Телефон
TP-Link Neffos C7
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Нахожусь в раздумьях. Тоже пришла СМС про бесплатную замену и 12 гигабайт, моя Люмия 640 американская AT&T, 4g поддерживает. Моя сим карта ещё Джинс-овская 2005-го года, работает на всех телефонах чётко, хотя я её и порезал до формата микро. Нравится ещё тем, что до сих пор название оператора высвечивает как Jeans, будто и не было всех этих переходов Яйцо - Ватафон.

Сначала хотел обменять без раздумий, но затем почитал ветку и вижу, что много у кого есть проблемы с новой картой. Ютуб с телефона я не смотрю, а на остальные задачи, вроде Вайбера или серфинга в интернете, 3g хватает с головой. И 12 халявных гигабайт не сильно и нужны, так как стабильно в конце месяца сгорает гига полтора из предоставляемых в тарифе двух.

Как считаете, стоит заморачиваться? Не будут ли через время отключать старые карты?
 

ed4t

Заблокирован
Реєстрація
06.08.16
Місто
Славянск
Телефон
кнопочный
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Как считаете, стоит заморачиваться? Не будут ли через время отключать старые карты?
Провидцы и экстрасенсы в отпуске, а все старые сим-карты со времён UMC работают, не отключал их никто.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Краматорск/Лиман
Телефон
Xiaomi Mi 9 Lite
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Нравится ещё тем, что до сих пор название оператора высвечивает как Jeans
В чем прикол ходить с названием несуществующего оператора?
Сначала хотел обменять без раздумий, но затем почитал ветку и вижу, что много у кого есть проблемы с новой картой.
Сколько раз менял - никогда проблем не возникало
 

osiris

Заблокирован
Реєстрація
16.10.17
Місто
Дніпро
Телефон
TP-Link Neffos C7
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

В чем прикол ходить с названием несуществующего оператора?

Кому как, мне нравится. Терпеть не мог название "МТС", да и "Vodafon" не сильно приглянулся.
 

osiris

Заблокирован
Реєстрація
16.10.17
Місто
Дніпро
Телефон
TP-Link Neffos C7
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Дюрі-бачі, понял. Тогда пока менять не буду. Нужды особой нет.
 
Реєстрація
16.11.10
Місто
Днепр
Телефон
Huawei E5770
Re: Замена/восстановление SIM-карты МТС

Сделал сегодня замену 4 контрактных симок, выдали новые, на холдере написано 4G Ready. Вставил одну из симок в 4G телефон, отправил запрос *222# - пришёл ответ телефон поддерживает 4G, а симка нет. Проделал то же самое с четырьмя другими - тот же самый ответ. Хотел спросить на 111 что за дела - не дозвонится.
 
Зверху