Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:
Реєстрація
12.03.16
Місто
Маріуполь -> Рівне
Телефон
Motorola Edge 40
Надо было .....
.....Расскажите нам, чем закончилась ваша история с заменой сим.
А ще нічого не сталося. Бо сімку я не губив, номер зі мною та працює, а паспорт поміняю на ID до кінця вересня. Це я наперед цікавлюсь.
 
Реєстрація
05.12.11
Місто
Харьков
А як працює заміна сім-карти, коли увімкнено блокування віддаленої заміни? Цікавить саме такий момент, якщо номер зареєстровано на паспорт, то саме з цим документом я маю прийти особисто в ЦОА. Але якщо паспорт був замінено на ID-карту, то в ЦОА не виникне з цим проблем? Бо того паспорта вже немає, а ID-карта то інший документ.

В Харькове было достаточно холдера от сим карты и ID паспорта, выдали новую карту и через час номер был в сети, холдер оставили себе вместе со сканом id паспорта и справки о месте регистрации.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Ну і правильно, адже номер реєструється не для документа, ані для його номера чи вида, а на особу. А паспорт, чи інший документ, є лиш посвідченням особи, що ви це ви, і ви є власником номера
 

EricX

Morpheus
Реєстрація
26.10.07
Місто
Івано-Франківськ
idea, логічно. Але навіть у Польщі один знайомий мав якусь проблему при оновленні номера паспорта зареєстрованого на себе номера.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
EricX, угу, ми вчили-вчили логіку в університеті два роки, більшість так і не вивчила... так і тут
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
EricX, угу, ми вчили-вчили логіку в університеті два роки, більшість так і не вивчила... так і тут
Для більшості установ номер доументу і є якрах ідентифікатором особи. Л - логіка.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
25.09.18
Місто
Харьков
Растолкуйте братцы.
Я через мой водафон активировал услугу "Ограничение удаленной замены SIM-карты". А вот если я её теперь вдруг потеряю я как её смогу восстановить и смогу ли вообще? Не сделал ли я "плохое дело" ?)
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Растолкуйте братцы.
Я через мой водафон активировал услугу "Ограничение удаленной замены SIM-карты". А вот если я её теперь вдруг потеряю я как её смогу восстановить и смогу ли вообще? Не сделал ли я "плохое дело" ?)
Сможешь, но только в ЦОА с паспортом. А если еще и номер золотой/платиновый/бриллиантовый, то еще и мозг немного подолбут:(
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
м. Кам'янське
А если еще и номер золотой/платиновый/бриллиантовый,
Если номер золотой/платиновый/бриллиантовый и без регистрации, то он априори не должен подлежать восстановлению.
Ибо это каким долбодятлом надо быть, чтобы такой номер:
а) не зарегистрировать;
б) потерять.
 

Olexa

Rdr, smtms wrtr
Реєстрація
28.10.10
Місто
Київ
Телефон
UMC прямий
Если номер золотой/платиновый/бриллиантовый и без регистрации, то он априори не должен подлежать восстановлению.
Ибо это каким долбодятлом надо быть, чтобы такой номер:
а) не зарегистрировать;
б) потерять.
В общем – верно.
Но можно выбросить большую часть слов без существенной потери смысла. Выйдет так:
Если номер без регистрации, то каким долбодятлом надо быть...
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Ну якось же ми жили усі ці роки без реєстрації...
То були дятлами апріорі?
 

Olexa

Rdr, smtms wrtr
Реєстрація
28.10.10
Місто
Київ
Телефон
UMC прямий
Ну якось же ми жили усі ці роки без реєстрації...
То були дятлами апріорі?
Які "ці"? Колись не було взагалі відновлення карток для пріпейду, а перед тим не було і самого пріпейду, а ще до того не було стільникового зв'язку зовсім. То пан про який період?
Йдеться про таке:
як маєш рити шанці, а в тебе тільки ніж, то риєш ножем, це нормально, бо немає вибору;
коли поруч лежить лопата, а ти всеодно риєш ножем, ти є дятел.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Olexa, реєстрацію номера "на паспорт" запровадили приблизно 2 роки тому, якщо не помиляюсь, я про усі попередні роки...
 

Olexa

Rdr, smtms wrtr
Реєстрація
28.10.10
Місто
Київ
Телефон
UMC прямий
Olexa, реєстрацію номера "на паспорт" запровадили приблизно 2 роки тому, якщо не помиляюсь, я про усі попередні роки...
Отже, лопату "запровадили приблизно 2 роки тому", хто за два роки не помітив лопати – той дятел.
Q.E.D.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Ну і правильно, адже номер реєструється не для документа, ані для його номера чи вида, а на особу. А паспорт, чи інший документ, є лиш посвідченням особи, що ви це ви, і ви є власником номера
В наши дигитализационные времена не всегда логика имеет прямую связь с жизнью. Иногда алгоритм работы привязан к психотравмам рукожопых исполнителей-омнокодописателей. Как в том "анекдоте"
Британия,
чудак тащит дохлую лошадь,
На встречу ему знакомый, спрашивает: О_о зачем?
Отвечает: положу дома в ванной на полу. Вечером скажу слуге, чтоб приготовил мне ванну,
и когда тот прибежит с криком: «Сэр, у вас в ванной дохлая лошадь!», я ему на это: «Ага, и что?»

Нунапример: На негропочте ты имеешь в тексте программы лояльности везде упоминания
о физлице участнике программы и все условия к этому привязаны,
а в жизни эти умдаки привязались исключительно к номеру телефона.
И если ты предъявил все усы и лапы, и хвост документы и приложение с картой лояльности и ТТН назвал, всеми возможными способами доказал что ты это ты, и посылка твоя по праву.. Ну посылку тебе выдадут, но как чудаку с улицы, а не участнику программы лояльности. А все потому, что отправитель, олень, не проверил ТТН, когда ТП, его обслуживающая, сделала опечатку в номере телефона получателя.
И поэтому ты должен платить за хранение(пример из доКОВИДных времен)
 
Останнє редагування:
Реєстрація
13.05.17
Місто
Харьков
Телефон
Redmi Note 9 Pro
Ну і правильно, адже номер реєструється не для документа, ані для його номера чи вида, а на особу. А паспорт, чи інший документ, є лиш посвідченням особи, що ви це ви, і ви є власником номера
В наши дигитализационные времена не всегда логика имеет прямую связь с жизнью. Иногда алгоритм работы привязан к психотравмам рукожопых исполнителей-омнокодописателей. Как в том "анекдоте"
Британия,
чудак тащит дохлую лошадь,
На встречу ему знакомый, спрашивает: О_о зачем?
Отвечает: положу дома в ванной на полу. Вечером скажу слуге, чтоб приготовил мне ванну,
и когда тот прибежит с криком: «Сэр, у вас в ванной дохлая лошадь!», я ему на это: «Ага, и что?»

На негропочте ты имеешь в тексте программы лояльности везде упоминания о физлице участнике программы и все условия к этому привязаны,
а в жизни эти умдаки привязались исключительно к номеру телефона.
И если ты предъявил все усы и лапы, и хвост документы и приложение с картой лояльности и ТТН назвал, всеми возможными способами доказал что ты это ты, и посылка твоя по праву.. Ну посылку тебе выдадут, но как чудаку с улицы, а не участнику программы лояльности. А все потому, что отправитель, олень, не проверил ТТН, когда ТП, его обслуживающая, сделала опечатку в номере телефона получателя.
И поэтому ты должен платить за хранение(пример из доКОВИДных времен)
Вот про почту вообще в 150-ку...
Сам так не раз попадал и на хранение и на то, что посылка вообще непонятно где, т.к. в номере опечатка (ответ девочки ну мы звонили и нас послали... Проверить в проге вообще не судьба 😐)...
Дальше начинается квест, докажи, что ты - это ты и посылка действительно была тебе отправлена...
 

Poison2029

Заблокирован
Реєстрація
21.04.09
Місто
Запорожье
Телефон
Wileyfox Swift 2X
Такая ситуация:
1. Приблизительно год назад сестра заменила сим-карту на 4G. После этой замены появился глюк - невозможно позвонить на киевстар. Сразу происходит обрыв связи, или какая-то "ошибка дозвона". Т.к. сестра с МТСа на КС звонит редко - то глюк выявился не сразу, и не сразу его удалось связать с заменой сим-карты. До замены - на киевстар звонилось нормально. При этом на эту "новую" симкарту звонки с киевстара осуществляются нормально, и на старой тоже проблем с входящими с киевстара не было. Сестра оставляла заявку на горячке - давали даже номер, что-то проверяли, но "проблем не выявили" (никаких блокировок, переадресаций и т.п.) Т.е. тупо нельзя набрать на КС
2. С недавнего времени всё чаще начал появляться новый глюк - недозвон с любого оператора. При входящем - абонент слышит "поза зоною", и сестре мгновенно приходит смс "вам звонили". Если абонент пытается сразу повторить звонок (набрать второй раз) - то он опять не дозвонится, и опять услышит "поза зоною". При этом, сестра может сразу после этой смс "вам звонили" сама перезвонить, и нормально поговорить (только если это не на киевстар)

У меня нет других версий, кроме плохой сим.
У кого-то было что-то подобное? Что это может быть?
Как сейчас происходит замена сим? Платно-бесплатно, что нужно? Сим есть в телефоне, работает, холдер возможно получится найти
 
  • Wow
Реакції: drmz
Реєстрація
05.12.11
Місто
Харьков
Такая ситуация:
1. Приблизительно год назад сестра заменила сим-карту на 4G. После этой замены появился глюк - невозможно позвонить на киевстар. Сразу происходит обрыв связи, или какая-то "ошибка дозвона". Т.к. сестра с МТСа на КС звонит редко - то глюк выявился не сразу, и не сразу его удалось связать с заменой сим-карты. До замены - на киевстар звонилось нормально. При этом на эту "новую" симкарту звонки с киевстара осуществляются нормально, и на старой тоже проблем с входящими с киевстара не было. Сестра оставляла заявку на горячке - давали даже номер, что-то проверяли, но "проблем не выявили" (никаких блокировок, переадресаций и т.п.) Т.е. тупо нельзя набрать на КС
2. С недавнего времени всё чаще начал появляться новый глюк - недозвон с любого оператора. При входящем - абонент слышит "поза зоною", и сестре мгновенно приходит смс "вам звонили". Если абонент пытается сразу повторить звонок (набрать второй раз) - то он опять не дозвонится, и опять услышит "поза зоною". При этом, сестра может сразу после этой смс "вам звонили" сама перезвонить, и нормально поговорить (только если это не на киевстар)

У меня нет других версий, кроме плохой сим.
У кого-то было что-то подобное? Что это может быть?
Как сейчас происходит замена сим? Платно-бесплатно, что нужно? Сим есть в телефоне, работает, холдер возможно получится найти

Купить пакет для замены /восстановления сим карты за 25 грн, с действующего номера набрать 222, оператору сказать серийный номер сим карты этого пакета для восстановления и сказать код, который придёт в смс и через минуту новая сим карта будет работать.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Poison2029, а не може бути таке налаштування у неї в телефоні, що "дата(4жо) спершу". Тобто вф висить на трафіку і обрубає вхідні на другій карті, тому й недозвони.
А от щодо вихідних... не знаю.
 
Зверху