Мурр, я знаю, але я вводив все правильно:
[email protected], 000000
martin_ua, вчора замовляв послугу-все було ок! Сьогодні вночі не міг зайти через помилку 691, хоча 4 години (до 4 ночі) спілкувався в чаті з
далбайобаминеадекватними людьми, які там працюють. Як варіант-пропонували очистити кеш браузера, пробувати підключатись через засоби Вінди, а потім сказали, що неофіційні модеми не підтримуються
![Dash1 :dash1: :dash1:](/styles/default/xenforo/emoticons/dash1.gif)
Я кажу: я МОЖУ змінити настройки, в мене інтернет не працює! І так я на протязі 4 годин доводив їм, що все введено правильно (бо так дійсно було), з моєї сторони все ок. Порекомендували звертатись до дилера. Я питаю: то шо, в дилера треба запитати, чому оператор не надає послуги, за які я заплатив гроші? Вони перестали відповідати (починав чат 5 разів, і у 2-х випадках чекав на відповідь більше 30 хвилин, після чого роз"єднувався).
![Dik :dik: :dik:](/styles/default/xenforo/emoticons/dik.gif)
Добавлено через 52 секунды
У меня например именно так
бо треба модеми нормальні купляти у нормальних дилерів!