Багато бачили в електричках велосипедистів? Хіба як виключення. Ось тепер будуть знати, що поробили на Вокзальній доріжки - і попруть..Якщо без істерик, то там зупинка міської електрички і не тільки міської. Далі додумайте самі
Багато бачили в електричках велосипедистів? Хіба як виключення. Ось тепер будуть знати, що поробили на Вокзальній доріжки - і попруть..Якщо без істерик, то там зупинка міської електрички і не тільки міської. Далі додумайте самі
То хай tw-r в стані непубертатного періоду додумує... По Симона Петлюри проїдуться, а далі їх проблеми як.Як їм поперти
якщо побудувати восьмисмугове шосе у селі, пробок там не буде. Тільки навіщо його там будувати?Это очень даже работает, если дороги строить новые, но не нагружать их еще большим числом ЖК
Ну, взагалі тоді найкращим рішенням буде позбавитися маятникових міграцій і рівномірно розвивати всі райони міста.Тому що важливо не те, де люди живуть, а яким видом транспорту вони виконують свій daily commute.
так, одним з основних джерел проблеми є поділ на "офісні" і "спальні" райони. Але громадський транспорт має бути комфортним все одно.Ну, взагалі тоді найкращим рішенням буде позбавитися маятникових міграцій і рівномірно розвивати всі райони міста
Здесь больше за предсказуемость. перемещения из "А" в "Б" без учета наших реалий форсмажоров. В этом вся идея состоит.Але громадський транспорт має бути комфортним все одно.