Бізнес тарифи lifecell

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15 Pro
Бізнес тарифи lifecell

Линійка «Бізнес»
ТарифБізнес СтартапБізнес КомандаБізнес ІмпульсБізнес АктивБізнес ПрогресБізнес Плюс 149
Дзвінки на lifecellБезлімітБезлімітБезлімітБезлімітБезлімітБезліміт
Дзвінки на всі номери по Україні (крім lifecell)Бізнес Старт 90300 хв400 хв600 хв2000 хв5000 хв800 хв
SMS100 SMS200 SMS300 SMS400 SMS500 SMS-
ІнтернетБезліміт (30 Гб, далі - шейп)Безліміт (60 Гб, далі - шейп)Безліміт (100 Гб, далі - шейп)Безліміт (100 Гб, далі - шейп)Безліміт (100 Гб, далі - шейп)Безліміт (75 Гб, далі - шейп)
Міжнародні дзвінки
країн Групи 1 та Групи 2
20 хв50 хв100 хв200 хв300 хв-
СоцмережіБезліміт
(у всіх тарифах)
BiPБезкоштовний інтернет-трафік по Україні
(у всіх тарифах)
2 безкоштовні опції лайфселл Плюс на вибір- 10Гб Інтернету

- 100 хв. на інші мережі по Україні

- 100 SMS по Україні

- MultiSIM Корпоративний

- 5Гб Інтернету в роумінгу

- 50 хв. для міжнародних дзвінків

- 50 хв. у роумінгу
- 10Гб Інтернету

- 100 хв. на інші мережі по Україні

- 100 SMS по Україні

- MultiSIM Корпоративний

- 5Гб Інтернету в роумінгу

- 50 хв. для міжнародних дзвінків

- 50 хв. у роумінгу
- 50 Гб Інтернету

- 200 хв. на інші мережі по Україні

- 200 SMS по Україні

- Знижка на сервіс МультиСім корпоративний

- 10 Гб Інтернету в роумінгу

- 100 хвилин на міжнародні дзвінки

- 100 хвилин у роумінгу
- 50 Гб Інтернету

- 200 хв. на інші мережі по Україні

- 200 SMS по Україні

- Знижка на сервіс МультиСім корпоративний

- 10 Гб Інтернету в роумінгу

- 100 хвилин на міжнародні дзвінки

- 100 хвилин у роумінгу
- 50 Гб Інтернету

- 200 хв. на інші мережі по Україні

- 200 SMS по Україні

- Знижка на сервіс МультиСім корпоративний

- 10 Гб Інтернету в роумінгу

- 100 хвилин на міжнародні дзвінки

- 100 хвилин у роумінгу
-
Початковий платіж180 грн280 грн350 грн550 грн900 грн149 грн
Щомісячна плата за пакет послуг180 грн280 грн350 грн550 грн900 грн149 грн
Щомісячна плата за пакет послуг MNP90 грн140 грн175 грн275 грн450 грн149 грн

Линійка «Бізнес 2»
ТарифБізнес СпілкаБізнес АльянсБізнес Ліга
Дзвінки на lifecellБезлімітБезлімітБезліміт
Дзвінки на всі номери по Україні (крім lifecell)Бізнес Старт 90100 хв300 хв400 хв
SMS100 SMS100 SMS100 SMS
Інтернет15 Гб25 Гб30 Гб
СоцмережіБезліміт
(у всіх тарифах)
2 безкоштовні опції лайфселл Плюс на вибір у всіх тарифах- 10Гб Інтернету

- 100 хв. на інші мережі по Україні

- 100 SMS по Україні

- MultiSIM Корпоративний

- 5Гб Інтернету в роумінгу

- 50 хв. для міжнародних дзвінків

- 50 хв. у роумінгу
- 10Гб Інтернету

- 100 хв. на інші мережі по Україні

- 100 SMS по Україні

- MultiSIM Корпоративний

- 5Гб Інтернету в роумінгу

- 50 хв. для міжнародних дзвінків

- 50 хв. у роумінгу
- 10Гб Інтернету

- 100 хв. на інші мережі по Україні

- 100 SMS по Україні

- MultiSIM Корпоративний

- 5Гб Інтернету в роумінгу

- 50 хв. для міжнародних дзвінків

- 50 хв. у роумінгу
Початковий платіж90 грн125 грн150 грн
Щомісячна плата за пакет послуг90 грн125 грн150 грн

Лінійка «Інтернет для бізнесу»
ТарифІнтернет для бізнесу 30 GBІнтернет для бізнесу 60 GBІнтернет для бізнесу 100 GBІнтернет для бізнесу 300 GB
Інтернет30 ГБ+ використані ГБ в попередньому місяці60 ГБ+ використані ГБ в попередньому місяці100 ГБ+ використані ГБ в попередньому місяці300 ГБ+ використані ГБ в попередньому місяці
СоцмережіБезліміт
(у всіх тарифах)
BiPБезкоштовний трафік по Україні
(у всіх тарифах)
Початковий платіж99 грн149 грн249 грн299 грн
Щомісячна плата за пакет послуг99 грн149 грн249 грн299 грн

Архів бізнес-тарифів
 
Останнє редагування:
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Комусь вдавалося нормально перейти з передплати на корпу?
В мене така ситуація: ще в суботу зранку подав на сайті заявку на перехід у ТП "Діджитал офіс 60", і там було вказано, що менеджер нібито зв'яжеться зі мною найближчим часом. Ніхто не зв'язався, тоді я продублював заявку в понеділок зранку. І ще досі глухо. Щойно написав в чат підтримки у Фейсбук із описом ситуації, і вони кудись-там "передали інформацію". У магазині Лайфселл оформляти перехід на корпу відмовились: сказали, що підключають тільки нових абонентів, а існуючим абонентам перехід можливий тільки через заявку на сайті.
 

Вкладення

  • Screenshot_2021-10-09-11-23-44-216_org.bromite.bromite.jpg
    Screenshot_2021-10-09-11-23-44-216_org.bromite.bromite.jpg
    190.8 КБ · Перегляди: 34
Реєстрація
29.08.09
Місто
Монастирище
Телефон
Iphone 16 pro
Комусь вдавалося нормально перейти з передплати на корпу?
В мене така ситуація: ще в суботу зранку подав на сайті заявку на перехід у ТП "Діджитал офіс 60", і там було вказано, що менеджер нібито зв'яжеться зі мною найближчим часом. Ніхто не зв'язався, тоді я продублював заявку в понеділок зранку. І ще досі глухо. Щойно написав в чат підтримки у Фейсбук із описом ситуації, і вони кудись-там "передали інформацію". У магазині Лайфселл оформляти перехід на корпу відмовились: сказали, що підключають тільки нових абонентів, а існуючим абонентам перехід можливий тільки через заявку на сайті.
В них там багато роботи, а на людях економлять. Банально менеджери не встигають всім займатися, бо їх там має бути три рази більше як мінімум.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Продовження історії: нарешті зателефонувала менеджерка і сказала зовсім протидежне до того, що говорив дилер у магазині Лайфселл. За її словами, переведення абонентів передплати на корпоративну форму обслуговування відбувається саме за зверненням абонента до магазину. Я попросив допомогти розібратись із ситуацією, адже, за інформацією представника у магазині, єдиний спосіб перейти на корпу - це віддалено через менеджера. На що вона сказала, що менеджери переведенням абонентів з передплати не займаються, а у магазині не повинні були мені відмовити, і порадила скласти заявку у відділення оцінки якості обслуговування (якось так називається), тоді розпитала подробиці ситуації в магазині. Ще рекомендувала сходити до іншого магазину Лайфселл в іншій частині міста (це вже повний треш) на випадок, якщо розгляд запиту займе більше часу. Через деякий час надійшла СМС про те, що за моїм номером було створено запит, і номер запиту.
 
Реєстрація
20.06.18
Місто
Одеса
В некоторых (чтоб не говорить за всех) магазинах лайфселл работают тупицы. Надо зайти туда и настаивать, чтоб они связывались с вышестоящим менеджером и получали инструкции. У меня каждый раз так происходит.
Post automatically merged:

rvk220, аккуратнее с превышениями траффика на дидж офис - дорого получается.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
BaRRmaley, використовую мобільного інтернету від сили 1,5 Гб на місяць, решта трафіку і так кожен раз згоряє. Умови 60-ки для мене якраз норм: 150 хв на ворогів включно з міськими, безліміт в мережі, 6 Гб, оплата 1 числа за повний місяць - дуже зручно.

Спитаюсь ради інтересу: 1Гб за 30хв біп аут на корпі не діє? І що буде при перевищенні трафіку: номер зайде "в мінуси"?
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa <--> Berlin
аккуратнее с превышениями траффика на дидж офис - дорого получается.
В смысле? Дополнительные пакеты, как по мне, вполне вменяемые деньги стоят (например, 5 гиг за 35 грн.). А в розницу трафик у всех операторов недешевый.
 
Реєстрація
20.06.18
Місто
Одеса
Kritik, это если добровольно докупаешь. А если начинают считать по 10грн/100МБ, то можно быстро потратить все запасы. Я бы предпочёл предупреждение, но внезапность - фича всех операторов.
 
Реєстрація
19.06.13
Місто
Киев
Комусь вдавалося нормально перейти з передплати на корпу?
В мене така ситуація: ще в суботу зранку подав на сайті заявку на перехід у ТП "Діджитал офіс 60", і там було вказано, що менеджер нібито зв'яжеться зі мною найближчим часом. Ніхто не зв'язався, тоді я продублював заявку в понеділок зранку. І ще досі глухо. Щойно написав в чат підтримки у Фейсбук із описом ситуації, і вони кудись-там "передали інформацію". У магазині Лайфселл оформляти перехід на корпу відмовились: сказали, що підключають тільки нових абонентів, а існуючим абонентам перехід можливий тільки через заявку на сайті.
Я переходив. Але ще на початку року. Зайшов в магазин. Паспорт, код, свідоцтво ФОП. Клацали клацали. Дали договір. Все. Потім нові номери з припейду в корпу вводив. Просто приходив, називав корпу, номер якій хочу перевести, приходила смс, відповідав на неї, поповнив рахунок і все номер в корпі. То може такій магазин, і бояться подзвонити менеджеру чи керівнику
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa <--> Berlin
Я бы предпочёл предупреждение
Максимум, что есть - предупреждение от ПО смартфона.

От операторов, когда 0 на счету - присылают сообщения типа "пополните счет и будет вам интернет", или "у вас тут еще бонусы есть - не хотите на интернет поменять?". А если на счету есть деньги - "о, пан багатий" %) .
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
не обязан делать работу за других, тем более если не платят за подобные действия
Я не стверджую, що повинен і що це його робота: це ствердджувала менеджерка Лайфселл. Імовірно, вона була права, тому що інакше не складала б запит-скаргу на цей факт ненадання послуг працівником магазину.

А, взагалі, структура компанії та розподіл обов'язків між працівниками / дилерами / партнерами і т.д. не повинен цікавити клієнта. Це те, з чим у компанії апріорно повинні розібратись і забезпечити належне надання послуг.
Якщо в цій ситуації і справді працівник магазину не є винним (хоча, вважаю, це малоімовірно) - значить, це незадовільна робота компанії в цілому: якщо різні структрурні підрозділи компанії перенаправляють клієнта одне до одного і доводять своє право не надати клієнту послугу, в результаті чого її так і не було надано, - це вже повне дно.
 
Реєстрація
29.08.09
Місто
Монастирище
Телефон
Iphone 16 pro
Продовження історії: нарешті зателефонувала менеджерка і сказала зовсім протидежне до того, що говорив дилер у магазині Лайфселл. За її словами, переведення абонентів передплати на корпоративну форму обслуговування відбувається саме за зверненням абонента до магазину. Я попросив допомогти розібратись із ситуацією, адже, за інформацією представника у магазині, єдиний спосіб перейти на корпу - це віддалено через менеджера. На що вона сказала, що менеджери переведенням абонентів з передплати не займаються, а у магазині не повинні були мені відмовити, і порадила скласти заявку у відділення оцінки якості обслуговування (якось так називається), тоді розпитала подробиці ситуації в магазині. Ще рекомендувала сходити до іншого магазину Лайфселл в іншій частині міста (це вже повний треш) на випадок, якщо розгляд запиту займе більше часу. Через деякий час надійшла СМС про те, що за моїм номером було створено запит, і номер запиту.
Менеджер все правильно сказала. В більшості магазинів дилерів, таке враження, що наймають людей з освітою в 4 класи - і випускний. Сам постійно зіштовхуюсь з тим, що я як клієнт, знаю більше ніж вони. Потрібно розуміти ще, що там працюють не працівники самої компанії, а працівники дилерів, які хочуть знайти працівника, що буде згоден працювати за 5 копійок. Логічно, що хороші спеціалісти такі місця будуть оминати десятою дорогою.... от і маємо.
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Продовження історії #3: після складення запиту таки в магазині мене успішно перевели на корпоративну форму обслуговування. А було це так: цього разу вже працівник не відмовляв у наданні послуги, зате і далі вів себе вкрай непрофесійно, задаючи дебільні питання на кшталт "а навіщо Вам корпоративна форма обслуговування" і т.д. Тоді я розповів про те, що за порадою менеджера склав запит у підтримку стосовно відмови в обслуговуванні минулої субтоти (як з'ясувалось, мене тоді "обслуговував" його горе-колега, а він був поруч). На що він відповів, що я "настукав", "плювнув їм в лице" і т.д., і почав мені доводити, що мені ніхто не відмовляв, а просто радили звернутись до менеджера. Я таки довів, що я отримав саме відмову, бо мені було сказано прямим текстом, що вони не переводять абонентів передплати, а лише займаються підключенням нових абонентів. Тоді він став нервувати, співаючи вже іншої пісні, що начебто в них була директива не займатись цим і радити абонентам робити такі дії віддалено через менеджерів. Я кажу: якщо у вас була така директива і ви впевнені, що діяли правильно, то чим вам загрожує розгляд цієї справи? У такому випадку вам же нічого боятись. Тоді він відповів, що кілька днів тому їм вже прийшла інша директива - підключати всіх. На що я кажу, що це просто прекрасно і результат звернення мене повністю влаштовує: тепер абоненти Лайфселл у вашому центрі обслуговування нарешті зможуть отримати потрібні їм послуги.
Далі працівник таки зайнявся підключенням. Очевидно, не дуже розумів, що робить, адже разів 5 до когось телефонував і перепитував, як це робиться, - наче робить таке вперше. Поводив себе досить дивно, кілька разів звертався до мене з одним і тим самим запитанням, чому не дуже добре видно шрифт на виписці про реєстрацію ФОП, чому в кутику надірваний витяг із реєстру платників єдиного податку (саме цей документ він зрештою і відсканував), на що я кожен раз дав одну й ту саму відповідь, що мені виали документи в такому стані в державних оранах. Таке враження, що навмисно шукав, до чого приколупатись.
В підсумку йому вдалося впоратися з таким "надважким" завданням щось за годину.

От, чесне слово, ще з таким даунським обслуговуванням у компаніях, співставних за масштабом із Лайфселл, не стикався.
 
Реєстрація
29.08.09
Місто
Монастирище
Телефон
Iphone 16 pro
Продовження історії #3: після складення запиту таки в магазині мене успішно перевели на корпоративну форму обслуговування. А було це так: цього разу вже працівник не відмовляв у наданні послуги, зате і далі вів себе вкрай непрофесійно, задаючи дебільні питання на кшталт "а навіщо Вам корпоративна форма обслуговування" і т.д. Тоді я розповів про те, що за порадою менеджера склав запит у підтримку стосовно відмови в обслуговуванні минулої субтоти (як з'ясувалось, мене тоді "обслуговував" його горе-колега, а він був поруч). На що він відповів, що я "настукав", "плювнув їм в лице" і т.д., і почав мені доводити, що мені ніхто не відмовляв, а просто радили звернутись до менеджера. Я таки довів, що я отримав саме відмову, бо мені було сказано прямим текстом, що вони не переводять абонентів передплати, а лише займаються підключенням нових абонентів. Тоді він став нервувати, співаючи вже іншої пісні, що начебто в них була директива не займатись цим і радити абонентам робити такі дії віддалено через менеджерів. Я кажу: якщо у вас була така директива і ви впевнені, що діяли правильно, то чим вам загрожує розгляд цієї справи? У такому випадку вам же нічого боятись. Тоді він відповів, що кілька днів тому їм вже прийшла інша директива - підключати всіх. На що я кажу, що це просто прекрасно і результат звернення мене повністю влаштовує: тепер абоненти Лайфселл у вашому центрі обслуговування нарешті зможуть отримати потрібні їм послуги.
Далі працівник таки зайнявся підключенням. Очевидно, не дуже розумів, що робить, адже разів 5 до когось телефонував і перепитував, як це робиться, - наче робить таке вперше. Поводив себе досить дивно, кілька разів звертався до мене з одним і тим самим запитанням, чому не дуже добре видно шрифт на виписці про реєстрацію ФОП, чому в кутику надірваний витяг із реєстру платників єдиного податку (саме цей документ він зрештою і відсканував), на що я кожен раз дав одну й ту саму відповідь, що мені виали документи в такому стані в державних оранах. Таке враження, що навмисно шукав, до чого приколупатись.
В підсумку йому вдалося впоратися з таким "надважким" завданням щось за годину.

От, чесне слово, ще з таким даунським обслуговуванням у компаніях, співставних за масштабом із Лайфселл, не стикався.
Я спілкувався зі своїм менеджером щодо аналогічних ситуацій у відділеннях, то він просто важко зітхнув і сказав, що таке майже в кожному відділенні відбувається і не один я скаржуся на це.
 
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Подскажите, активируется ли сим карта с корпоративным номером, если в момент активации сим карты, тариф не будет доступен к подключению? Есть ли срок действия, до которого нужно активировать сим карту с корпоративным тарифом?
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Продовження історії #4. За результатом розгляду заявки у Лайфселл таки визнали, що "у діях консультанта підтвердилося порушення Стандартів обслуговування".
Що вже плюс, адже визнання проблеми – перший крок до її вирішення. Маю на увазі глобально ситуацію на місцях, бо мою конкретну справу вже було успішно вирішено.
 

Вкладення

  • IMG_20211023_004828.jpg
    IMG_20211023_004828.jpg
    152.9 КБ · Перегляди: 50
Реєстрація
18.10.11
Місто
Киев
А как на корпе теперь связаться с оператором на линии? С главного меню убрали.
 
Реєстрація
18.10.11
Місто
Киев
А как на корпе теперь связаться с оператором на линии? С главного меню убрали.
по бипу- довольно быстро...
Та это для кнопочных телефонов.
На корпе, я так понимаю, посыпалось всё. Операторы говорят, что пополнять счета заранее не стоит, ибо не активируются месячные пакеты.
Приходят СМС о неснятии абонентской платы и снятии суточной, при том, что в системе видна активация месячного пакета.
 

Яша

Бывалый
Реєстрація
01.01.18
Місто
Киев
Телефон
Poco X3 Pro
пополнять счета заранее не стоит, ибо не активируются месячные пакеты.
Приходят СМС о неснятии абонентской платы и снятии суточной, при том, что в системе видна активация месячного пакета
IT-шники из КС добрались до биллинга Lifecell?)
 
Зверху