Літаки, аеропорти, авіакомпанії

Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
А хіба ще й штраф не можуть впаяти?
ніколи з таким не стикався. Навіть за цигарки не штрафують тих, хто буває на кордоні не щодня...

Ну я ж кажу: спершу треба дізнатись правила, а потім кожен вирішує сам для себе...
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Власники літаків готуються до “мегасуду” через літаки, які застрягли в Росії
Сектор авіаційного страхування може зазнати найбільших втрат у своїй історії.



Цього тижня в Лондоні розпочнеться багатомільярдна судова битва за те, хто заплатить за сотні літаків, які застрягли в Росії після початку повномасштабного вторгнення в Україну.

Власники літаків, включаючи найбільшу в світі компанію з комерційного лізингу літаків AerCap, вимагають від страховиків, зокрема AIG, Chubb і Lloyd's of London, близько 3 мільярдів доларів. Якщо позов суд задовольнить, сектор авіаційного страхування зазнає найбільших втрат у своїй історії, а збитки перевищать втрати після 11 вересня.

Понад 500 літаків вартістю приблизно 10 мільярдів доларів застрягли в Росії після вторгнення в Україну в лютому 2022 року. Їх власниками є західні лізингові компанії, однак Росія вирішила не повертати літаки після того, як їх власники розірвали договори оренди у 2022 році. Західним лізингодавцям вдалося повернути частину літаків, але більшість залишається в Росії, їх все ще експлуатують російські авіакомпанії.

Окрім визначення того, чи мають орендодавці літаків право на страхове покриття, суд повинен буде визначити, які страховики несуть відповідальність і за якими типами полісів: покриття наслідків війни чи покриття “всіх ризиків”, пише FT.

Для цього суддя намагатиметься винести рішення щодо юридичної “причини” будь-яких збитків — чи були літаки захоплені російською державою чи вкрадені російськими авіакомпаніями.

Кілька лізингодавців також подали позови щодо перестрахування. Вони стосуються полісів, укладених російськими авіакомпаніями з російськими страховиками, які, у свою чергу, перестрахувалися у західних компаній. Західні перестраховики стверджували, що справу слід слухати в Москві, але в березні Верховний суд постановив, що справу можна розглядати в Лондоні.

Західні санкції закрили Росії постачання ключових запчастин та послуг з технічного обслуговування авіації. Однак Росія купує підсанкційні деталі для літаків через Китай, Туреччину, ОАЕ і навіть через країни Європи.
 

Voffka

I'M HERE.
Реєстрація
17.10.08
Місто
Івано-Франківськ
Телефон
iPhone

Перспективи відкриття повітряного простору України в умовах воєнного стану: презентовано дорожню карту

Міністерство розвитку громад та територій за підтримки Посольства США в Україні спільно з Державною авіаційною службою, Украерорухом, Командуванням Повітряних Сил та керівниками міжнародних аеропортів презентували дорожню карту з відкриття повітряного простору України в умовах воєнного стану під час заходу у Варшаві.

Захід зібрав близько ста представників авіагалузі – профільних регуляторів Євросоюзу, Великої Британії та США, керівництво українських та іноземних авіакомпаній, що раніше здійснювали польоти в Україні, страхові та лізингові компанії, виробників літаків
Під час конференції заступник міністра Сергій Деркач презентував покроковий план та потреби для часткового відкриття повітряного простору. Оцінку ризиків для цивільної авіації було підготовлено Державної авіаційною службою, документ презентував перший заступник голови Сергій Коршук. Про особливості забезпечення безпеки аеронавігації та готовність аеронавігаційної системи доповідав директор Украероруху Андрій Ярмак. Окрім цього, про готовність аеропортів розповіли генеральний директор міжнародного аеропорту “Бориспіль” Олексій Дубревський та генеральна директорка міжнародного аеропорту “Львів” імені Данила Галицького Тетяна Романовська.


465059222_964139085754273_5183829283555993704_n.jpg
Новина від 30 Жовтня 2024, 13:28. Джерело: https://mtu.gov.ua/news/36046.html
 
Зверху