76.
Оператор, провайдер зобов’язаний повернути споживачеві невикористані кошти на підставі звернення споживача у разі:
1) ненадання замовлених послуг;
2)
відмови споживача від попередньо оплачених послуг, які він не отримав;
3)
припинення (розірвання, закінчення строку дії) договору, крім випадків закінчення строку позовної давності;
4) надання послуг, які споживач не замовляв;
5) настання інших випадків, визначених законодавством та договором, у строк та порядку, що встановлені договором.
Якщо споживач отримував послуги знеособлено (анонімно) з використанням ідентифікаційної картки та/або картки попередньо оплаченої послуги,
він має право отримати невикористані кошти у разі звернення до оператора, провайдера протягом двох місяців після закінчення строку дії картки.
Бонуси, бали тощо, які нараховані оператором, провайдером за умовами акцій, поверненню не підлягають.
Повернення невикористаних коштів абонентові, який отримує послуги знеособлено (анонімно), здійснюється на підставі його звернення за умови реєстрації абонента оператором, провайдером у порядку, встановленому НКРЗІ.
Зазначена у цьому пункті вимога не поширюється на таксофонні картки.
Договором може бути встановлена можливість повернення оператором, провайдером невикористаних коштів споживачеві з використанням фінансових послуг, які надаються відповідно до вимог законодавства про платіжні системи та переказ коштів.
Зазначена в абзаці дев’ятому цього пункту вимога не поширюється на повернення невикористаних коштів, що здійснюється з використанням фінансових послуг, які надаються відповідно до вимог законодавства про платіжні системи та переказ коштів.
Оператор, провайдер не несе відповідальності за використання споживачем коштів, повернутих споживачеві з використанням фінансових послуг.
Оператор, провайдер повинен забезпечити повернення невикористаних коштів у строк, що не перевищує 30 календарних днів з моменту звернення споживача. У разі наявності заборгованості споживача за роумінг, для визначення розміру якої необхідно отримати відповідну інформацію від роумінг-партнерів, оператор повинен забезпечити повернення таких коштів у строк, що не перевищує трьох місяців з моменту звернення споживача.
79.
У разі закінчення строку дії договору або його розірвання споживач повинен здійснити розрахунок за отримані послуги, а
оператор, провайдер - повернути споживачеві невикористані кошти в строк, що не перевищує 30 календарних днів з моменту письмового звернення споживача, з урахуванням вимог пункту 76 цих Правил.
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/295-2012-п/page2