Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна» відзначає рік з моменту запуску преміальних тарифів ULTRA та підбиває святкову статистику їх використання.
У листопаді 2011 р. МТС презентувала лінійку тарифів ULTRA, в яких уперше на ринку почав використовуватися принцип «Все включено». Відтоді тарифи ULTRA та ULTRA VIP утримують стабільно високу динаміку підключень. Найбільший приріст користувачів спостерігався під час новорічних свят, коли абоненти дарували підключення у якості подарунка своїм знайомим, а також цього літа (липень/серпень 2012 р.), коли ULTRA купували для безкоштовних дзвінків у роумінгу.
Аналітики МТС очікують черговий приріст користувачів у зимовий період 2012-2013 рр. З цією метою на сайті www.ULTRA.mts.com.ua створена можливість онлайн-замовлення тарифу для максимально комфортного й швидкого підключення. Абонентові достатньо подати заявку, далі за нього все зробить персональний консультант – надасть детальну інформацію про тариф та запланує зустріч у магазині МТС у зручний для абонента час.
Профіль користувача ULTRA
Абоненти ULTRA розмовляють практично в п’ять разів більше ніж, наприклад, абоненти передплати. Абоненти спілкуються переважно в мережі, але й не обмежують себе в спілкуванні з абонентами інших операторів. Для абонентів МТС ULTRA VIP звичним є спілкування з абонентами всіх операторів рівномірно.
Близько 10% дзвінків абонентів тарифів ULTRA припадає на роумінг та міжнародний зв'язок, що більш ніж у 200 разів перевищує цей показник у абонентів Передплати.
Абоненти обох тарифів ULTRA є найактивнішими користувачами додаткових послуг: мобільного інтернету, SMS та MMS. Так, кожен другий абонент ULTRA регулярно користується послугами мобільного інтернету, а SMS та MMS вони надсилають у п'ять разів частіше за абонентів Передплати.