Сімейні цінності в новому промо-відео «Тримайте зв’язок» від «Київстар»
На українському телебаченні стартував показ нового промо-відео від «Київстар», яке презентує тарифний план «Тримайте зв’язок». Ролик знятий у художньому стилі та розповідає про вічні сімейні цінності. Режисер відео — Віталій Кокошко, в головній ролі — Ірина Розанова.
«Київстар» розпочав літню телевізійну рекламну кампанію, яка підтримує тарифний план «Тримайте зв’язок». Нове промо-відео продовжує ідеї та бренд-лінію компанії та розповідає про українські традиції, сімейні цінності, красу країни та людей. В ефірі українського телебачення зараз можна побачити 45-секундний ролик, знятий у форматі художнього фільму режисером Віталієм Кокошко. Також є 75 секундний ролик — режисерська версія .
В сюжеті відео розповідається життєва історія про українске сільське весілля, під час якого винахідлива представниця місцевого РАГСу у виконанні народної актриси Росії Ірини Розанової врятовує шлюбну церемонію завдяки мобільному зв’язку від «Київстар». Дія відбувається на фоні яскравої природи Карпатськіх гір, має український колорит та підкреслює красу країни та людей. Саундтреком до ролика стала пісня «Весна» відомого українського гурту «ВВ». Відео зняте у стилі художнього фільму.
Менеджер з управління торговельною маркою «Київстар» Сергій Похилько:
Менеджер зі стратегічного розвитку торговельних марок «Київстар» Елеонора Дукова:
«Київстар» створює креативні рішення, які допомагають у житті.
На українському телебаченні стартував показ нового промо-відео від «Київстар», яке презентує тарифний план «Тримайте зв’язок». Ролик знятий у художньому стилі та розповідає про вічні сімейні цінності. Режисер відео — Віталій Кокошко, в головній ролі — Ірина Розанова.
«Київстар» розпочав літню телевізійну рекламну кампанію, яка підтримує тарифний план «Тримайте зв’язок». Нове промо-відео продовжує ідеї та бренд-лінію компанії та розповідає про українські традиції, сімейні цінності, красу країни та людей. В ефірі українського телебачення зараз можна побачити 45-секундний ролик, знятий у форматі художнього фільму режисером Віталієм Кокошко. Також є 75 секундний ролик — режисерська версія .
В сюжеті відео розповідається життєва історія про українске сільське весілля, під час якого винахідлива представниця місцевого РАГСу у виконанні народної актриси Росії Ірини Розанової врятовує шлюбну церемонію завдяки мобільному зв’язку від «Київстар». Дія відбувається на фоні яскравої природи Карпатськіх гір, має український колорит та підкреслює красу країни та людей. Саундтреком до ролика стала пісня «Весна» відомого українського гурту «ВВ». Відео зняте у стилі художнього фільму.
Менеджер з управління торговельною маркою «Київстар» Сергій Похилько:
Знімаючи новий ролик „Тримайте зв’язок“, ми мали на меті створити яскраве захоплююче кіно з цікавим та природнім сюжетом. Авторами ідеї виступило креативне агентство Lowe. Цей міні-фільм розповідає людську історію, яка могла би статися з кожним із нас. Емоціі, життєвість, справжність — основні переваги цього промо-відео. Наша комунікаційна кампанія відображає, як послуги від оператора мобільного зв’язоку допомагають людям у звичайних ситуаціях, вона підкріплює нову бренд-платформу „Київстар“ — людяний, вірить у найкраще, активний та великий
Менеджер зі стратегічного розвитку торговельних марок «Київстар» Елеонора Дукова:
Завжди приємно знімати рекламу, яка дарує людям радість. І я сподіваюсь, що цього разу нам це особливо вдалося.
Особливу подяку я би хотіла висловити прекрасній актрисі Ірині Розановій, яка створила такий правдивий образ головної героїні. До речі, Ірині робили багато пропозицій щодо зйомок у російській рекламі, але вона завжди відмовлялася. І вперше за багато років їй сподобався сценарій ролика, який не схожий на рекламу, а є, по суті, маленьким фільмом.
Окремо хочу подякувати нашому режисеру Віталію Кокошко, прекрасному оператору Сергію Михальчуку — володарю приза фестивалю Сан-Себастьян за кращу операторську роботу. Також усій знімальній групі „Пронто фільм“ під керівництвом Максима Асадчого, які зробили прекрасну роботу у дуже складних умовах гір, швидкоплинних річок, відсутності доріг, раптових змін погоди. Сподіваюся, що наша спільна робота принесе задоволення нашим глядачам
«Київстар» створює креативні рішення, які допомагають у житті.