Новини Київстар

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
LOVE: улюблений тариф із ще більшим наповненням
Ну вот... теперь и у КС есть водафоновский тариф "Joice Maxx" )
Теперь водафоновская качка стала хромать на обе ноги...
у ВФ есть возможность выбирать, платить 120 или 170, тогда как у КС только 150
 
Останнє редагування:

Яша

Бывалый
Реєстрація
01.01.18
Місто
Киев
Телефон
Poco X3 Pro
LOVE: улюблений тариф із ще більшим наповненням
Ну вот... теперь и у КС есть водафоновский тариф "Joice Maxx" )
Теперь водафоновская качка стала хромать на обе ноги...
но при у ВФ есть возможность выбирать, платить 120 или 170, тогда как у КС только 150
А ещё у VF нет услуги "Мы вместе", минуты которой не тарифицируются из тарифных в КС "LOVE"... и у VF нет возможности пользоваться тарифом за копейку/день )
 
Реєстрація
09.12.15
Місто
Київ
Сплатити штраф можна на сайті money.kyivstar.ua. Для цього потрібно зайти на сайт та обрати категорію «Штрафи», знайти штраф за номером постанови та номерним знаком авто, або перевірити наявність штрафів за допомогою свідоцтва про реєстрацію та номерного знаку. Після знаходження штрафу в відкритих реєстрах МВС та інспекціях з паркування, користувачу достатньо ввести номер телефону. Таким чином з мобільного рахунку абонента будуть списані мобільні кошти для оплати штрафу.

Розробники зауважили, що окрім зручності оплати, це також гарантія погашення штрафів онлайн. Адже, наприклад, не всі штрафи від патрульних інспекцій з паркування оперативно вносяться до реєстру порушень в поліції. Через що більшість наявних сервісів для перевірки штрафів їх не відображають. Сьогодні Штрафи UA співпрацюють з найбільш прогресивними інспекціями з паркування країни. Тому, завдяки коллаборації зі Штрафи UA, сервіс СМАРТ-ГРОШІ допоможе знайти та оплатити такі порушення коректно та вчасно.
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ / Шахтарське (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
...а с паузой абонплаты и звонком на 477 в поисках свободного оператора не придется дрюкаться оплачивающему штраф? Зная Киевстар?
 

P22

Реєстрація
05.11.08
Місто
Конотоп Сумской обл.
Телефон
Fire
...а с паузой абонплаты и звонком на 477 в поисках свободного оператора не придется дрюкаться оплачивающему штраф? Зная Киевстар?
Ой, не знайдете ви оператора за вказаним номером...
 

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
с паузой абонплаты и звонком на 477 в поисках свободного оператора не придется дрюкаться оплачивающему штраф? Зная Киевстар?
Знаючи абонентів, які не почують, що у цьому меню немає з'єднання з оператором, бо просто не слухають, то таки так. :)
 
Реєстрація
03.07.16
Місто
Ужгород
Телефон
Redmi Note 11 Pro
Абоненти Київстар можуть використовувати застосунок Дія та цифровий підпис для ідентифікації

З 23 серпня 2021 року всі абоненти Київстар можуть використовувати свої документи із Дія для ідентифікації у фірмових магазинах оператора та мультибрендових магазинах партнерів. А з 25 серпня можна буде замість паперових договорів оформлювати та підписувати електронну версію за допомогою цифрового графічного підпису.

Усі операції, які раніше потребували оригіналу паспорта, тепер можна здійснювати швидше та простіше із застосунком Дія. Серед найпопулярніших послуг: перехід на контрактну форму обслуговування, заміна SIM-карти, перехід на Київстар від іншого оператора та інші.

Скористатися Дією можна не лише у фірмових магазинах Київстар, а й в магазинах партнерів, зокрема мультибрендових мережах електроніки Алло, ЖЖУК та інших. Для ідентифікації абонентам достатньо в застосунку відкрити документ, що посвідчує особу та вибрати опцію штрих-код. Працівник магазину внесе код в систему й абоненту залишиться лише підтвердити запит на передачу копії цифрового документа.

Київстар спільно з сервісом державних послуг Дія інтегрував процес ідентифікації користувачів у власні IT-системи, щоб забезпечити абонентам більш захищений спосіб перевірки документів та скоротити час обслуговування.

Також Київстар завершив впровадження в усіх своїх магазинах цифрового графічного підпису документів на екрані планшета або смартфона. Для цього IT-команда Київстар розробила спеціальний додаток Jet для обслуговування клієнтів та продавців.

Підписом можна буде скористатися з 25 серпня, наприклад, при підключенні контрактних тарифів. При цьому оформлення контракту потребуватиме лічених хвилин, оскільки не потрібно витрачати час на підготовку та друк паперових документів. Окрім швидкості та зручності, цей функціонал є більш екологічним, адже абоненти замість паперових документів отримують їх електронну версію на свій email. Такі документи мають ту ж юридичну силу як і надрукований варіант.

Нова послуга стала можливою завдяки підтримці регулятора галузі (НКРЗІ), який змінив застарілі норми законодавства та відкрив додаткові можливості для реалізації сучасних цифрових рішень. Це ще один важливий крок галузі на шляху до paperless-документообігу та новітніх технологій.
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Абоненти Київстар можуть використовувати застосунок Дія та цифровий підпис для ідентифікації

З 23 серпня 2021 року всі абоненти Київстар можуть використовувати свої документи із Дія для ідентифікації у фірмових магазинах оператора та мультибрендових магазинах партнерів. А з 25 серпня можна буде замість паперових договорів оформлювати та підписувати електронну версію за допомогою цифрового графічного підпису.

Усі операції, які раніше потребували оригіналу паспорта, тепер можна здійснювати швидше та простіше із застосунком Дія. Серед найпопулярніших послуг: перехід на контрактну форму обслуговування, заміна SIM-карти, перехід на Київстар від іншого оператора та інші.

Скористатися Дією можна не лише у фірмових магазинах Київстар, а й в магазинах партнерів, зокрема мультибрендових мережах електроніки Алло, ЖЖУК та інших. Для ідентифікації абонентам достатньо в застосунку відкрити документ, що посвідчує особу та вибрати опцію штрих-код. Працівник магазину внесе код в систему й абоненту залишиться лише підтвердити запит на передачу копії цифрового документа.

Київстар спільно з сервісом державних послуг Дія інтегрував процес ідентифікації користувачів у власні IT-системи, щоб забезпечити абонентам більш захищений спосіб перевірки документів та скоротити час обслуговування.

Також Київстар завершив впровадження в усіх своїх магазинах цифрового графічного підпису документів на екрані планшета або смартфона. Для цього IT-команда Київстар розробила спеціальний додаток Jet для обслуговування клієнтів та продавців.

Підписом можна буде скористатися з 25 серпня, наприклад, при підключенні контрактних тарифів. При цьому оформлення контракту потребуватиме лічених хвилин, оскільки не потрібно витрачати час на підготовку та друк паперових документів. Окрім швидкості та зручності, цей функціонал є більш екологічним, адже абоненти замість паперових документів отримують їх електронну версію на свій email. Такі документи мають ту ж юридичну силу як і надрукований варіант.

Нова послуга стала можливою завдяки підтримці регулятора галузі (НКРЗІ), який змінив застарілі норми законодавства та відкрив додаткові можливості для реалізації сучасних цифрових рішень. Це ще один важливий крок галузі на шляху до paperless-документообігу та новітніх технологій.
Тепер зрозумів, чого не можу зайти в веб-версію мій КС. Ні з компа, ні з смарта.
З кожним новим покращенням, стає гірше. Про швидкість, взагалі мовчу.....
 
Реєстрація
18.05.09
Місто
Hranice

Валентин Д

Активний користувач
Реєстрація
05.05.19
Місто
Одеська обл.
Телефон
POCO X3
Звоните по номеру 0800300466 с любого оператора кроме КС и поговорите с оператором.
Поговорить о жизни разве что, т.к. консультаций непосредственно по номеру не дают.
Можно попробовать авторизоваться по смс коду типо как это делают операторы в чате, может номер и пройдет
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
З 14.09.2021 Київстар розширює перелік сервісів, які призупиняють дію в момент активації послуги «Тимчасове відключення номера». У контрактних та бізнес-абонентів компанії тимчасово відключатиметься можливість отримувати вхідні дзвінки та SMS-повідомлення. Це буде зроблено для того, щоб посилити заходи протидії шахрайству з втраченими телефонами й SIM-картами та зберегти кошти абонентів. Вказані зміни стосуються й абонентів, у яких станом на 14.09.21 послуга вже була підключена.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Чувствую, новый биллинг для контракта не за горами.
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар та Альфа-Банк Україна оголошують про початок стратегічної співпраці​


07.09.2021

Київстар та Альфа-Банк Україна успішно завершили пілотний етап співпраці, який тривав з березня цього року, й перейшли до наступного – системної кооперації в наданні конвергентних телеком-банківських послуг, не тільки в диджитал, але й офлайн.
Рафал Ющак, СЕО Альфа-Банку Україна: «Ця колаборація двох сильних брендів стане успішним кейсом і для банку, і для мобільного оператора. Але головними її бенефіціарами будуть клієнти. Саме для них ми впроваджуємо проєкти на стику двох світів – банківського й телекому, та пропонуємо рішення, аналогів яким на ринку немає».
Компанії націлені на надання клієнтам більших можливостей завдяки рішенням, що об'єднують обидві сфери. І вони будуть займатися їх взаємним просуванням.
Олександр Комаров, президент Київстар: «Спільно з Альфа-Банком ми запускаємо продукти, які можуть запропонувати нашим абонентам конкурентні й вигідні умови, в першу чергу. Я вважаю, що створення таких конвергентних послуг в партнерстві з інноваційними компаніями – обов'язок лідера ринку стосовно клієнтів».
В рамках цього етапу стратегічного партнерства компанії готуються до нових проєктів, серед яких:
  • у більш ніж 500 магазинах телеком-оператора абоненти Київстар зможуть отримати інформацію про цифровий банк Sense SuperApp, встановити його на смартфон і оформити в ньому банківську карту з вигідними умовами.
  • Альфа-Банк Україна та Київстар будуть спільно пропонувати бонуси новим клієнтам за встановлення Sense SuperApp.
  • клієнти банку отримають ще більше ексклюзивних пропозицій від оператора в об'єднаному профілі Sense SuperApp.
Нагадаємо також, що за пів року пілотної співпраці партнери вже реалізували ряд важливих й успішних колаборацій:
  • об'єднали банківський та мобільний рахунки в цифровому банку Sense SuperApp, що відкриває на робочому столі в Sense повноцінний доступ до управління мобільним номером. З березня свій профіль Київстар в цифровому банку вже під'єднало 250 тисяч клієнтів.
  • запустили ексклюзивно в Sense SuperApp акцію «Щасливий день» до кінця 2021 року. Підключивши її, клієнти отримають безкоштовний та безлімітний доступ до мобільного інтернету й дзвінків в мережі оператора на цілу добу кожні 7 днів.
  • Альфа-Банк запропонував абонентам Київстар підвищений кредитний ліміт при відкритті карти Red та індивідуальні кредитні пропозиції при оформленні карти Caméléon.

https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-...ayina-ogoloshuyut-pro-pochatok-strategichnoyi
 

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
вже реалізували ряд важливих й успішних колаборацій
Усі три пункти - повна фігня, не потрібна абонентам, але ви продовжуйте.

Тепер принаймі зрозуміло, чому пів року жопоруки не могли налаштувати ні білінг, ні апку, ні нормальну роботу послуг, а вирішення питань до служби "підтримки" тривало по 2..8 тижнів, і зрештою тупо зливалися, бо людям терпець вривався щотижня довбати підтримку.
 
Зверху