Новини Київстар

Реєстрація
29.08.09
Місто
Монастирище
Телефон
Samsung Galaxy S23
Проте згодом пройде останній, завершальний етап впровадження нової системи саме для абонентів постоплати, про що компанія проінформує додатково.
Контракт? Или бизнес абоненты?
Бізнес. Усі інші наперед платять
Не лише бізнес- контракт теж вважається постоплатою.
 
Реєстрація
02.08.14
Місто
Чоп-Ужгород
Телефон
Iphone 13 pro
Дивно, але зникнення/поява во-лте на рівному місці, а також повернення з 3ж в лте після дзвінка, яке займає до 1хв почалося кілька днів тому на контракті...Таке відчуття, що вони вже почали крутити і контракт
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар впровадив «Розумний облік» в смт. Квасилів Рівненської області​


Національний мобільний оператор Київстар на замовлення Рівнеоблводоканалу реалізував комерційний проєкт «Розумного обліку».

За допомогою «Розумного обліку» від Київстар тепер можна віддалено збирати, обліковувати та обробляти показники витрат води в 16 багатоквартирних будинках смт Квасилів, а також відстежувати стан водопроводу на різних ділянках й отримувати сповіщення про аварії чи незаконне втручання в мережу. В цьому рішенні використовується технологія NB-IoT (Narrow Band Internet of Things)*, завдяки якій сигнал може проходити навіть до важкодоступних місць у підвальних приміщеннях чи з товстими стінами та дозволяє пристроям роками працювати в режимі низького енергоспоживання без заміни елементів живлення. Проєкт реалізовано на технічній базі європейського виробника водомірів «Sensus» з використанням пристроїв для віддаленого моніторингу від одного з найбільших українських виробників СП «Радміртех». За час роботи над рішенням для Рівнеоблводоканалу спеціалісти здійснили проєктування, комплектацію і виробництво вузлів обліку, виконали їх монтаж та налаштування, а також активували технологію в мережі оператора.

Рішення «Розумний облік» від Київстар дає змогу Рівнеоблводоканалу:

  • знизити втрати води на 10-15%;
  • мати системний облік ресурсів;
  • балансувати витрати ресурсів від моменту забору води до кінцевого споживання;
  • контролювати погодинні витрати води кожним багатоквартирним будинком;
  • переглядати інформацію про об’єми споживання води в зручному вебінтерфейсі;
  • виключити ймовірність помилок в обліку шляхом відсутності «людського фактора».
«Київстар не перший рік працює з IoT-рішеннями для населення та бізнесу, говорить Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу в Київстар. – Ми вважаємо, що таких проєктів, як «Розумний облік», по всій Україні має ставати все більше, адже «розумні» технології допомагають заощаджувати, швидко реагувати на аварії, не допускаючи великих втрат ресурсів, а також завжди мати точний облік в режимі реального часу. Ми бачимо великий потенціал у використанні цього рішення для обліку води, газу, електро- і теплової енергії, нафтопродуктів, на підприємствах хімічної промисловості та інших, де є потреба у точних регулярних вимірюваннях, а також для проєктів екологічного напрямку».

Серед переваг рішення «Розумний облік» від Київстар реалізація рішення «під ключ», індивідуальний підхід до запитів клієнтів, використання ліцензованих частот, використання технології з низьким енергоспоживанням, обслуговування 24/7, гнучкі фінансові умови та швидка окупність проєктів.

«Впровадження проєкту «Розумний облік» вже дало свої результати, – коментує впровадження проєкту Андрій Карауш, директор Рівнеоблводоканал. – Працівниками підприємства проводиться щоденний моніторинг споживання холодної води багатоквартирними житловими будинками смт. Квасилів, аналізуються пікові навантаження на систему водопостачання загалом, шляхом онлайн-аналізу даних підприємство має економію в паливо-мастильних матеріалах, відсутні помилки при знятті показників лічильників. Крім того, в рамках проєкту з влаштування загальнобудинкових приладів обліку холодного водопостачання в житлових будинках смт Квасилів була здійснена заміна запірної арматури, що значно покращить обслуговування приладів обліку, а також зменшить втрати холодної води при виконанні робіт на внутрішньо-будинкових мережах холодного водопостачання».

«Це перший реалізований проєкт в Україні з використанням технології NB-IoT в секторі водопостачання. Для компанії СП «РАДМІРТЕХ» це чудова можливість використати власні розробки в напрямку передачі даних з комерційних вузлів обліку води. Проєкт складний та цікавий одночасно. Він складався з кількох стадій: проєктування, персоналізація розробки на апаратному рівні, адаптація інтерфейсу користувача програмного комплексу «SMART COUNT» під вимоги замовника, здача проєкту замовнику. Дякуємо партнерам з Київстар та Рівневодоканал. Завдяки ефективній взаємодії учасників на всіх етапах, проєкт вдалося виконати вчасно і без додаткових витрат»,
розказав Олексій Туряниця, генеральний директор СП «Радміртех».

Замовити консультацію щодо можливостей впровадження рішення «Розумний облік» від Київстар можна на офіційному сайті компанії або звернувшись на [email protected].

*NB-IoT (Narrowband Internet of Things) – технологія бездротової вузькосмугової передачі даних в стандарті 3GPP, розроблена спеціально для пристроїв Інтернету речей. Технологія забезпечує середовище збору даних з різного устаткування: датчиків, лічильників, сенсорів й інших і відноситься до «енергоефективних мереж дальнього радіусу дії» (LPWAN (англ. Low-power Wide-area Network). NB-IoT забезпечує двосторонній зв'язок пристроїв, що діє в частотному каналі шириною 200 кГц. Швидкість передачі даних в NB-IoT - до 200 кбіт / с, що є достатнім для пристроїв, які періодично передають однотипні дані невеликого обсягу.

Переваги мережі NB-IoT:


  • гарантовано високий рівень захисту даних при передачі інформації;
  • дозволяє передавати дані між десятками тисяч одночасно підключених пристроїв на високій швидкості;
  • забезпечує мобільність пристроїв та їх роботу протягом тривалого часу без підключення до електромереж (одного заряду батареї вистачає на кілька років).
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар розширює команду IT-розробників​


Навіть в умовах повномасштабного вторгнення росії Київстар продовжує розвивати всередині компанії напрямок розробки діджитал продуктів та відновлює пошук висококваліфікованих спеціалістів, які хочуть створювати сучасні та корисні цифрові рішення для українців.

Наразі у Департаменті з розробки діджитал продуктів Київстар відкрито нові вакансії для senior та middle-спеціалістів: React Native Developer, FrontEnd Developer (ReactJS), Middle Java Developer та інші.

«В перші місяці після вторгнення росії нашим пріоритетом було створити для команди безпечні умови роботи та підтримати своїх людей фінансово. Ми швидко й успішно переналаштували процеси всередині команди, щоб в нових умовах наша робота була такою ж ефективною, як до війни. А зараз ми повертаємося до активного пошуку класних спеціалістів, щоб справлятися з великими обсягами IT-розробки, які є в Київстар», – коментує Михайло Нестор, Chief Product Officer Київстар.

Нагадаємо, що Київстар розвиває розробку діджитал продуктів всередині компанії з 2019 року. За цей час команда виросла до понад 500 спеціалістів, 170 із яких працюють безпосередньо над розробкою додатків та інших цифрових сервісів.

Серед ключових продуктів команди не лише додаток Мій Київстар, а й такі сервіси:

  • Open API від Київстар, або Відкритий телеком – платформа дає доступ до API-продуктів оператора та дозволяє їх легко інтегрувати з будь-яким іншим бізнесом
  • Jet – додаток для консультантів фірмових магазинів Київстар та партнерів для розв'язання сервісних питань клієнтів одразу з планшета
  • ADWISOR – big data-рішення зі зручним web-інтерфейсом для самостійного формування таргетованих розсилок
Завдяки стабільній операційній діяльності Київстар залишається одним з кращих роботодавців в Україні, найбільшим платником податків у телеком галузі та соціально відповідальною компанією, яка активно допомагає клієнтам, державі та суспільству на шляху до перемоги. Зокрема, за перші пів року компанія перерахувала до держбюджету податків та зборів на суму понад 5,7 млрд грн. Надала клієнтам безоплатних послуг в Україні та за кордоном на суму більш як 560 млн гривень. А також виділила 300 млн грн на відновлення країни й 49 млн грн благодійної допомоги.

 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Реєстрація
24.11.19
Місто
Запоріжжя
Телефон
Samsung s24 ultra
Надеются, что количество перейдет в качество? Гегельянцы недоделанные... :cool:
Гудзак, Может они хотят сказать. Скоро повышения тарифов. Или новые прорывные. Кто их знает. Киевстар такой. Всегда читать. Между строк.
Даже странно, что эти друзья не подняли тарифы. Если они это будут делать, то под лозунгами больших инноваций. Наверное, к этому всё идёт!
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Екс-глава ради директорів VEON Газін очолив наглядову раду "Київстару"​


Головою наглядової ради найбільшого українського оператора мобільного зв'язку "Київстар" призначено Геннадія Газіна, який з червня 2020 року до червня 2022 року очолював раду директорів материнської компанії VEON.

Згідно з повідомленням "Київстару", на цій позиції Газін змінив Каана Терзіоглу.

Компанія нагадала, що її наглядова рада складається з семи директорів, серед яких - громадяни України, Євросоюзу, США та Туреччини, і в рамках своєї компетенції здійснює управління компанією. Зокрема, визначає основні напрями діяльності компанії, затверджуючи рішення щодо важливих договорів із національними та закордонними партнерами, скликає загальні збори акціонерів та погоджує їхній порядок денний тощо.

Газін народився у Житомирі. Громадянин США. Має досвід роботи в Bell Communications Research та General Dynamics, понад 14 років працював у McKinsey&Company, зокрема старшим партнером, був одним із лідерів напряму телекомунікацій, медіа та нових технологій. Крім цього, з 2007 до 2012 року був СЕО компанії EastOne Group, що об'єднує активи українського бізнесмена Віктора Пінчука, входить до складу директорів кількох американських та українських AI&IT компаній, таких як Zibra AI, PAWA, Greenscreens.
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Дайджест #НазустрічПеремозі №4​


09.09.2022

Від початку повномасштабної війни Київстар зосередив максимум зусиль на підтримці країни, абонентів та бізнес-клієнтів. Разом ми ідемо #НазустрічПеремозі. Про основні проєкти та результати щомісяця розповідаємо в дайджесті.
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Шановні мешканці! 🇺🇦

У місті Балаклія з’явився мобільний зв’язок. Просимо Вас у налаштуванні телефону вибрати мережу Київстар.
Повідомте своїм родичам та близьким, які знаходяться у місті.
Будемо на зв’язку! 📲
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Минулий тиждень був дуже насиченим для ЗСУ. Ми докладаємо всіх зусиль, аби не відставати від них у поновленні телеком-інфраструктури. Так, наша команда вже повернула зв'язок у Балаклії. А вчора інженери компанії полагодили мережу в селищі Вишнева на деокупованих територіях.👌🏻

Загалом минулого тижня наші технічні спеціалісти ліквідували понад 7 тисяч різних тимчасових несправностей на мережі. Також поновлено роботу 195 базових станцій. Завдяки цьому жителі 4 населених пунктів вже на зв’язку, а у ще 8 він знову запрацює найближчим часом.

Куди ЗСУ, туди і ми: #НазустрічПеремозі !🇺🇦
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар відновив зв`язок у селищах Шевченкове та Борове Харківської області​


14.09.2022

Національний телеком-оператор відновлює мобільний зв`язок у щойно звільнених населених пунктах Харківської області. Так, нещодавно компанія відбудувала і включила базові станції мобільної мережі у місті Балаклія і селищі Вишневе. А сьогодні відновлено роботу мобільного зв’язку у звільнених селищах Шевченкове та Борове.
Як коментує директор з розвитку та підтримки телеком мережі Володимир Кабаненко, «спеціалісти Київстару йдуть слідом за ЗСУ. Як тільки ми отримуємо дозволи військових адміністрацій на доступ у звільнені населені пункти, одразу починаємо відновлювальні роботи. Інженери компанії працюють цілодобово, щоб місцеві мешканці якнайшвидше могли спілкуватись із рідними і близькими».
Київстар зберігає за абонентами у тимчасово окупованих населених пунктах їх мобільні номери. Тому відтепер мешканці населених пунктів Балаклія, Вишневе, Борове і Шевченково можуть активно користуватись українським мобільним зв`язком. Нагадаємо, що завдяки національному роумінгу така можливість є і в абонентів інших мобільних операторів. Щоб зручно скористатись національним роумінгом, абонентам інших мобільних операторів рекомендується в ручному режимі обрати в налаштуваннях телефонів мобільну мережу «Київстар».
Крім того, телеком-оператор Київстар запроваджує додаткові технічні заходи для посилення мобільного зв`язку та інтернету в місті Харків. Так, інженери компанії сьогодні розпочали встановлення обладнання Starlink у шести районах міста. Це дозволить телеком-оператору максимально швидко налагоджувати роботу базових станцій мобільної мережі по всьому місту
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар оновлює IT-системи для підвищення надійності телеком-інфраструктури​

14.09.2022

17 вересня 2022 року Київстар разом зі своїм партнером Ericsson проводитиме оновлення частини IT-інфраструктури, щоб посилити стабільність мобільної мережі оператора, підвищити безпеку систем, а у майбутньому — поліпшити обслуговування.
В цей день в абонентів передплати Київстар працюватимуть всі основні послуги зв’язку:
мобільний та Домашній інтернет; дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордоном; послуги у роумінгу в більшості країн світу*. Можливі лише тимчасові обмеження у додаткових сервісах, як-то поповнення або перевірка рахунку, підключення додаткових послуг тощо. Але ці сервіси будуть доступні вже з 18 вересня. На абонентів післяоплати в цей день оновлення майже не вплинуть, практично всі послуги та сервіси у них будуть працювати як зазвичай.
Нові оновлення — це частина наймасштабнішого IT-проєкту в історії Київстар по переходу на сучасний білінг від шведської компанії Ericsson, Digital Business Support Systems. Для роботи над проєктом залучено 800 фахівців двох компаній, проведено 14 тисяч різних тестів системи — удвічі більше, ніж торік. Активна фаза цього проєкту розпочалася ще минулого року та була відзначена престижною галузевою нагородою Telecom Award.
«Київстар продовжує активно інвестувати у відновлення та нове будівництво мережі, а також дбає про IT-інфраструктуру. Заплановані оновлення відіграють вирішальну роль у розвитку всіх наших послуг у найближчі кілька років, щоб якість сервісу для наших абонентів залишалася на високому рівні», — коментує Олександр Комаров, CEO Київстар.
17 вересня оператор планує розширити можливості IT-системи для надання послуг клієнтам післяоплати, які найближчим часом також почнуть обслуговуватися із використанням цього рішення від Ericsson.
Використання однієї нової IT-системи для обслуговування абонентів передплати та післяоплати значно збільшує стабільність всієї телеком-інфраструктури оператора та покращує захист персональних даних абонентів. Крім того, оновлення надасть більше можливостей для якісного обслуговування абонентів – в середньому у 2 рази швидше, а також дозволить розширити диджитал-канали підтримки та допоможе розвивати нові технології.
*За винятком незначної кількості країн, які не користуються популярністю: Ангола, Лівія, Мозамбік та деякі інші. Більше деталей за посиланням.

 

elies

Заблокирован
Реєстрація
03.06.18
Місто
Хмельницкий
Телефон
Xiaomi Redmi Note 9S
А от в приватні будинки вони так і не проводять свій Домашній Інтернет. Важко навіть уявити, скільки б у них було би вже абонентів, якби вони тягнули свою оптику в приватний сектор.
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

Київстар підтвердив ефективність систем менеджменту інформаційної безпеки: сертифікат ISO/IEC 27001​

15.09.2022

Київстар пройшов сертифікацію на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 27001:2013. Відтак, національний телеком-оператор отримав сертифікат міжнародного значення, який підтверджує ефективність системи менеджменту інформаційної безпеки компанії (СМІБ).
«Сертифікація за стандартом ISO/IEC 27001:2013 підтверджує надійність та захищеність інформаційних систем, даних у системах і бізнес-процесах компанії, а також відповідність СМІБ кращим світовим практикам, говорить директор з кібербезпеки Київстар, Юрій Прокопенко. – Для Київстар надійність СМІБ – стратегічно важлива. Це не просто сертифікат, це швидше підтвердження відповідальності бізнесу та високих вимог до якості, в першу чергу – власної».
СМІБ охоплює керуючі, операційні та підтримуючі бізнес-процеси, які забезпечують функціонування та захист інформаційних систем та мереж, що призначені для надання абонентам наступних послуг:
  • голосової електронної комунікації;
  • доступу до мережі Internet;
  • міжособистісної електронної комунікації;
  • цифрового, інтерактивного, мобільного телебачення та радіомовлення;
  • надання інформаційних, рекламних, консультаційних послуг, послуг інжинірингу та забезпечення діяльності телефонних центрів.
Нагадаємо, що в кінці 2021 р. Київстар також пройшов сертифікацію ISO/IEC 27001 та підтвердив безпеку СМІБ при реалізації нових напрямків бізнесу для бізнес-клієнтів. Зокрема:
  • послуги центру обробки даних (ЦОД), у тому числі хмарного, на основі технології Azure Stack Hub;
  • продукти та послуги на основі технології інтернету речей (IoT);
  • аналітичні продукти та сервіси на основі BigData;
  • мобільні фінансові продукти та послуги (MFS).
Сертифікація системи управління інформаційної безпеки говорить також про захищеність ІТ-інфраструктури, що підтверджено і незалежним аудитом. Це важливо для клієнтів компанії, до яких висуваються галузеві вимоги щодо інформаційної безпеки: банків, компаній держсектора, об'єктів критичної інфраструктури та інших.
Київстар – перша компанія у групі VEON, яка отримала сертифікат ISO/IEC 27001:2013, а також перший український телеком-оператор, який отримав сертифікат ISO за всіма напрямками роботи.
 

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
Важко навіть уявити, скільки б у них було би вже абонентів, якби вони тягнули свою оптику в приватний сектор
А обслуговувати хто буде?
Ремонт, якщо обірвана між опорами?
В Черкасах, після того, як Київстар оптику розвісив між багатоквартирними будинками, ще не було пошкоджень оптичних кабелів. Щоправда і кабелі у них зазвичай дебелі, трос майже як мій мізинець.
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.

"Київстар" інвестував 200 млн грн на прискорення інтернету до 1 Гбіт/с​


Найбільший український оператор мобільного зв'язку "Київстар" інвестував 200 млн грн у модернізацію мережі інтернет до швидкості 1 Гбіт/с і тепер вона доступна з такими параметрами в семи містах України – Києві, Дніпрі, Львові, Старокостянтинові, Володимирі, Трускавці та Славуті.

"Загалом цього року заплановано покриття гігабітної мережі ще 10 міст", - ідеться у повідомленні компанії.

Згідно з ним, за останні шість місяців "Київстар" також розширив послугу "Домашній інтернет" на 355 нових будинків із більше ніж 44 тис. квартир.

Ця послуга також стала доступною в м. Дубно (Рівненська обл.), а до кінця року з'явиться ще у п'яти нових містах, зазначається у релізі.

У компанії зазначили, що пошкоджену внаслідок бойових дій мережу вже повністю відремонтовано на деокупованих територіях у Чернігові, Ніжині, Ірпені, Охтирці та в містах, що перебувають під обстрілами – Кривий Ріг, Зеленодольськ. Крім того, в робочому стані підтримується 99% мережі у Миколаєві, 94% - у Харкові та 81% - у Нікополі.

Крім того, в рамках соціальних ініціатив був підключений інтернет у 1279 бомбосховищах та укриттях, а також у 442 модульних будиночках для вимушено переміщених осіб.

Компанія планує до кінця року підключити ще шість модульних містечок, а також підключити wi-fi у десятках укриттів у школах.

"Київстар" – найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв'язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, включно з 3G. Його послугами на середину цього року користувалися близько 24,8 млн абонентів мобільного зв'язку і понад 1 млн клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером "Київстару" є міжнародна група VEON (раніше – VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Информации 16 сентября.
Зв’язок в Ізюмі та Чкаловському вже відновлено! Вітаємо міста з поверненням ми дуже сумували.🇺🇦
#НазустрічПеремозі
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Київстар готується до завершального етапу масштабного проєкту з оновлення IT-систем
19.09.2022
Оператор продовжує покращувати свою внутрішню IT-інфраструктуру, постійно інвестуючи в сучасні технології. Заміна частини систем на рішення від шведської компанії Ericsson, яка була розпочата ще в 2021 році і проводиться у кілька етапів, має на меті покращити стабільність роботи мережі, посилити безпеку систем та додати можливість гнучко впроваджувати новий функціонал для кращого обслуговування клієнтів, запуску затребуваних сервісів тощо.

Завершальний етап масштабного оновлення IT-систем та їхнього налаштування відбудеться в період з 30 вересня по 5 жовтня. В цей час у абонентів Київстар усіх форм обслуговування (передплати, контракту та корпоративних клієнтів) працюватимуть всі основні послуги зв’язку: мобільний та Домашній/Персональний інтернет; дзвінки в мережі, а також на номери інших операторів і на популярні напрямки за кордоном; послуги у роумінгу в більшості країн світу.

Водночас упродовж 30 вересня та 1-2 жовтня можливі тимчасові обмеження в роботі деяких сервісів (доступ обмежуватиметься поетапно). Серед них – нові заявки на підключення чи відключення додаткових послуг і тарифних планів, перехід на інший тариф, перенесення номеру в мережу іншого оператора - MNP (з 22:00 29 вересня), перевірка або поповнення рахунку тощо. Зокрема, поповнення рахунку без обмежень працюватиме до 22:00 30 вересня. Проте абонентам та корпоративним клієнтам Київстар рекомендовано заздалегідь подбати про поповнення рахунків, щоб це не співпадало з датами оновлення IT-систем. . Важливо: для розрахунків у безготівковий спосіб корпоративним клієнтам варто здійснити оплату до 28 вересня або вже після 5 жовтня. Клієнти передплати та контракту можуть поповнювати свій рахунок у будь-якій формі до 22.00 30 вересня.

Більшість із сервісів, користування якими може бути тимчасово обмеженим, знову будуть повноцінно доступними з 3 жовтня, а деякі – по завершенню робіт. Зокрема послуга перенесення номеру в мережу іншого оператора (MNP) працюватиме з 6 жовтня.

Стежте за оновленням цієї новини, щоб отримати детальну інформацію щодо можливої недоступності сервісів під час оновлення систем, а також деяких змін в умовах надання послуг після завершення робіт.

Київстар дякує своїм абонентам та корпоративним клієнтам за розуміння та перепрошує за тимчасові незручності – технічні фахівці компанії робитимуть усе можливе, щоб усі процеси мали якомога менший вплив на користування послугами оператора.

 
Зверху