Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Оновлення пропозицій в лінійці тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ
22.12.2022
Від початку року Київстар інвестував понад 3 500 000 000 грн в телеком інфраструктуру. Компанія відновлює зруйновані базові станції на звільнених територіях, вже збудувала понад 430 нових базових станцій по всій Україні, закуповує більш потужні генератори, акумулятори для автономного живлення обладнання — як вишок мобільного зв’язку, так і мережі Домашнього інтернету від Київстар, — забезпечує безперебійники на обладнанні в будинках, продовжує модернізовувати оптичну мережу задля більшої енергонезалежності.
Аби мати можливість і надалі інвестувати у відновлення та забезпечення роботи мережі, з 1 січня 2023 року в частині застарілих тарифів Домашнього Інтернету, Все разом та Київстар ТБ оператор запропонує абонентам оновлені умови. У більшості нових пропозицій будуть додаткові послуги. Зокрема у ряді тарифів Все разом збільшиться обсяг мобільного інтернету, кількість хвилин та SMS, а також будуть доступні додаткові послуги у вигляді Суперсил. А в пакетах Київстар ТБ буде запропоновано більше контенту.
Детальні умови запланованих оновлень та вартість архівних тарифів буде доступна в їх описі у розділі Архів тарифів. Абонентів, у яких відбудуться зміни, проінформують у персональних SMS. Якщо запропоновані оновлення не відповідатимуть потребам за обсягом послуг та вартістю, клієнти можуть безкоштовно змінити свій тариф на будь-який інший. Абонентам, які залишилися в містах і селах біля зони активних бойових дій, а також клієнтам на звільнених територіях Київстар продовжує надавати бонусні пакети послуг безкоштовно. Від початку вересня 2022 року понад 100 000 таких пакетів були нараховані абонентам у Харківській та Херсонській областях.
Київстар збільшує обсяг послуг та інші умови в тарифах для бізнесу Smart та IоT
22.12.2022
Попри тривалу війну Київстар робить усе можливе, щоб підтримувати роботу мережі по всій Україні: відновлює базові станції, які були пошкоджені внаслідок бойовий дій, будує нові майданчики, оновлює обладнання, повертає зв`язок на звільнені території. З лютого по грудень 2022 року оператор збудував 585 нових базових станцій, які працюють за технологією 4G, а також модернізував 7000 базових станцій - з 3G до 4G. Триває оснащення об’єктів інфраструктури генераторами та акумуляторами, які дозволяють працювати в умовах відсутності електропостачання. Лише за 9 місяців цього року загальні інвестиції Київстар в телеком-інфраструктуру склали 3,5 мільярди гривень.
Забезпечення українців зв’язком у надскладний воєнний час і надалі залишається основним пріоритетом компанії. Аби в 2023 році продовжувати розбудовувати і відновлювати мережу, а також надавати бізнес-клієнтам затребувані більші можливості для спілкування і гнучкої роботи, оператор оновлює умови деяких тарифних пропозиції. Окрім зміни вартості, в них врахована більша потреба в обсягах послуг для зв’язку з рідними, клієнтами і партнерами, а також для ведення бізнесу.
Із 1 січня 2023 року в оновлених тарифних планах лінійки Smart, а також тарифах ВАШ Старт і Простий зі збалансованою вартістю передбачено ще більше хвилин для дзвінків на інші мережі, які також можна буде використовувати і для дзвінків за кордон на популярні напрямки (Італія, Польща, Чехія, Німеччина), а також збільшений обсяг МБ для доступу до інтернету* (у тарифах без безлімітного інтернету).
У більшість тарифних планів включено користування без додаткових оплат програмним забезпеченням Microsoft Office 365, Віртуальною мобільною АТС, безоплатне підключення та користування кількома SIM-картами для одного номеру телефона (SIM-для планшета та SIM-для другого телефона) та ін. Ці послуги дозволяють компаніям у воєнний час гнучкіше організовувати свої бізнес-процеси та роботу працівників зі зручного місця у будь-який час, зберігаючи для них можливість спільної роботи та доступу до завдань.
Із 1 січня тарифні плани Smart Регіон та ВАШ Регіон, які втратили свою актуальність, припиняють свою дію. Їхні користувачі автоматично та безкоштовно будуть переведені на тарифний план LOVE.UA Бізнес, серед переваг якого – 2 Суперсили. Їх можна підключити самостійно без жодних доплат, обравши серед переліку додаткових сервісів ті, що найбільше відповідають потребам абонента
з 10 січня 2023 р Київстар пропонуватиме бізнес-абонентам оновлену тарифну лінійку IoT, яка більше враховує актуальні потреби бізнесу та профілі споживання послуг. Водночас, нові підключення до лінійки IoT зі старими умовами, які втратили свою актуальність, припиняється.
Для наявних користувачів тарифів IoT 12, IoT 17, IoT 25, IoT 45 з 1.02.2023 оновлюються умови обслуговування цих тарифних планів та змінюється наповнення послуг, необхідних для вирішення завдань бізнеса, пов’язаних зі з’єднанням одного обладнання з іншим: обсяг Мб, хвилин для передачі даних CSD або SMS збільшується.
Із 1 лютого абоненти тарифів IoT 70, IoT 125, IoT 250, IoT 500 будуть автоматично та безкоштовно переведені на нову покращену тарифну лінійку IoT. Зокрема, для компаній, яким необхідно вирішення завдань з постійного відеонагляду, лінійка передбачає спеціальний тариф без обмежень по швидкості. А в залежності від типу обладнання, обсяги послуг за тарифними планами можна буде використовувати на мобільний інтернет та /або на передачу даних по технології CSD та/або на голосові дзвінки в мережі Київстар. Детальна інформація щодо оновленої лінійки незабаром з’явиться на сайті kyivstar.ua – слідкуйте за новинами.
При цьому абоненти усіх тарифних пропозицій з оновленими умовами можуть також окрім запропонованого тарифу самостійно безкоштовно змінити його на той, що більше відповідає їхнім потребам. Обрати можна з чинних пропозицій на сайті оператора: для лінійки Smart, а також для тарифів ВАШ Старт і Простий – до 1.01.2023, для лінійки IoT – до 1.02.2023.
Детальну інформацію абоненти можуть отримати у персонального менеджера або координатора, а також за телефоном 466 (для абонентів Київстар) чи 0800300466 (для абонентів інших мобільних операторів та стаціонарних мереж України). Дзвінки не тарифікуються. * Після використання 60 ГБ/місяць у тарифних планах «Smart+» і «Smart Max» діє обмеження швидкості інтернету до 0,8 Мбіт.
▷ Слідкуй за свіжими новинами та акціями з усіх послуг від Kyivstar ✨
kyivstar.ua
Post automatically merged:
Ухты.
Із 1 січня тарифні плани Smart Регіон та ВАШ Регіон, які втратили свою актуальність, припиняють свою дію. Їхні користувачі автоматично та безкоштовно будуть переведені на тарифний план LOVE.UA Бізнес, серед переваг якого – 2 Суперсили. Їх можна підключити самостійно без жодних доплат, обравши серед переліку додаткових сервісів ті, що найбільше відповідають потребам абонента
Київстар інвестує 50 млн грн в обладнання безперебійного живлення для «Домашнього інтернету»
Київстар додатково інвестує 50 млн грн в джерела безперебійного живлення для роботи послуги «Домашній Інтернет». Це дасть можливість забезпечити інтернетом більше 10 тис. будинків під час віялових чи стабілізаційних відключень електроенергії. Монтажні роботи триватимуть впродовж зими.
Встановлення джерел безперебійного живлення (далі — ДБЖ) відбувається поетапно, залежно від можливості закупівлі та надходжень цього дефіцитного обладнання. Утім, якщо абонент може надати власне ДБЖ для резервування сервісу за своєю адресою, оператор просить звернутись на пошту [email protected] або залишити заявку за телефоном 0 800 300 460.
Базові характеристики ДБЖ:
Вихідна напруга 220В/240В;
Батарея - 1 x 12 В / 9 Аг*;
Відсутність функції Green mode, тобто вимкнення ДБЖ при низькому споживанні;
Має мати функцію автоматичного запуску при відновленні світла;
Рівень споживання комутатора на годину – близько 20 Вт.
Крім того, оператор звертається до представників ОСББ, ЖЕКів, керуючих компаній та комерційних установ, які розміщені в житлових будинках, з проханням сприяти електроживленню обладнання компанії. Це можна реалізувати через переключення обладнання на зарезервовані лінії електропостачання в будинку, власних генераторів, акумуляторів чи інших джерел альтернативного живлення.
«Зменшення енергетичної залежності – це один з головних викликів на сьогодні. Паралельно з закупівлею та монтажем ДБЖ, ми модернізуємо оптичну мережу, що нівелює вплив сусідніх будинків. Окрім цього, важливою ланкою в забезпеченні фіксованого інтернету є безпосередньо живлення основних вузлів. Наразі Київстар інвестував вже понад 600 млн грн. у забезпечення своїх базових станцій потужними акумуляторами та генераторами. Таким чином, спільними зусиллями ми зменшимо енергозалежність сервісу. Але, звісно, на це потрібен час та терпіння наших абонентів», - прокоментував керівник департаменту фіксованого зв’язку Київстар Сергій Сухорук.
Тим що мережу розвантажили хоч трохи. Копійка це бонус менеджменту в мирні часи, коли треба інвесторам намалювати активну абонентську базу і забрати собі бонус як успішному менеджеру.
Від початку 2022 року Київстар інвестував понад 3 500 000 000 грн у телеком-інфраструктуру. Компанія відновлює зруйновані базові станції на звільнених територіях, вже збудувала понад 430 нових базових станцій по всій Україні, закуповує більш потужні генератори, акумулятори для автономного живлення обладнання — як вишок мобільного зв’язку, так і мережі Домашнього Інтернету від Київстар, — забезпечує безперебійники на обладнанні в будинках, продовжує модернізовувати оптичну мережу задля більшої енергонезалежності.
Аби мати можливість і надалі інвестувати у відновлення та забезпечення роботи мережі, з 1 лютого 2023 року абонентам деяких тарифів Все разом та Київстар ТБ будуть запропоновані оновлені умови. У більшості нових пропозицій будуть додаткові послуги. Зокрема у ряді тарифів Все разом збільшиться обсяг мобільного інтернету, кількість хвилин та SMS, а також будуть доступні додаткові послуги у вигляді Суперсил. Також закриється до підключення новими абонентами тариф Все разом WOW+ТБ.
Детальні умови запланованих оновлень та вартість архівних тарифів буде доступна в їх описі у розділі Архів тарифів. Абонентів, у яких відбудуться зміни, проінформують у персональних SMS. Якщо запропоновані оновлення не відповідатимуть потребам за обсягом послуг та вартістю, клієнти можуть безкоштовно змінити свій тариф на будь-який інший. Абонентам, які залишилися в містах і селах біля зони активних бойових дій, а також клієнтам на звільнених територіях Київстар продовжує надавати бонусні пакети послуг безкоштовно. Від початку вересня 2022 року понад 100 000 таких пакетів були нараховані абонентам у Харківській та Херсонській областях.
Ми прагнемо покращувати наші сервіси та працюємо над створенням нових. Долучайтесь до вибору назви нової програми у додатку Мій Київстар. Будемо вдячні, якщо ви пройдете коротке опитування за посиланням: https://www.research.net/r/ep237
Розширення послуги «Роумінг як вдома» на деякі тарифи IoT для бізнесу
24.01.2023
Із 27 січня переваги Роумінг як вдома стануть доступними для бізнес-клієнтів Київстар, які користуються тарифними пропозиціями IoT Міні, IoT База та IoT Pro. У щомісячний обсяг послуг цих тарифів без жодних додаткових оплат буде включено додаткові 25 МБ інтернету для роумінгу в 27 країнах. Пропозиція дійсна як для наявних клієнтів, так і для нових підключень.
Роумінг від Київстар: тривалість розмов у 2022 році зросла у 26 разів, а користування інтернетом – у 17
30.01.2023
Підтримання зв’язку для мільйонів українців за кордоном – один із пріоритетів Київстар на ряду з відновленням мережі на звільнених територіях та встановленням нових акумуляторів для автономної роботи обладнання без світла. Київстар проаналізував, як наші абоненти за кордоном користувалися послугами минулого року, та презентує статистику.
Всього протягом 2022 року через російське вторгнення за кордоном побували рекордні 7,3 млн абонентів Київстар. Серед них більшість виїздила на 3-4 місяці. Але значна частина продовжує перебувати там і досі, станом на грудень – 2,3 млн абонентів. Це на понад 60% більше, ніж у грудні 2021 року.
Очікувано, найбільше клієнтів Київстар покинуло Україну в кінці лютого та в березні. Але з травня повертатися в Україну почало трохи більше людей, чим виїздити за кордон.
Завдяки безоплатному сервісу Роумінг як вдома, який Київстар запровадив у березні 2022, значно зросло і використання мобільних послуг українцями за кордоном. Якщо в грудні 2021 один абонент використовував у середньому лише 700 Мб інтернету, то в грудні минулого року – понад 12 000.
А тривалість телефонних розмов у роумінгу зросла у 26 разів: із 9 до 236 хвилин. І цього року всі вхідні дзвінки, безлімітні вихідні на номери Київстар та хвилини у тарифі на інші мережі продовжують діяти у роумінгу в 27 країнах Європи, якщо абонент просто оплатить свій пакет послуг. Саме у країнах ЄС знаходиться понад 90% клієнтів мобільного оператора.
Найбільше наших громадян знаходиться у Польщі, 26% серед всіх абонентів у роумінгу. На другому місці опинилася Німеччина – 16%. Цікаво, що на третьому місці з 8% абонентів – Румунія. У Чехії – 7%, а Молдова з 5% замикає п’ятірку країн за кількістю абонентів.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.