Проєкт модернізації мережевої інфраструктури lifecell тривав п’ять місяців і був спрямований на підвищення стабільності та швидкості мобільного інтернету без багаторічних перебудов, що дозволило швидко відповісти на реальні потреби клієнтів. lifecell приділив увагу не лише побутовим користувачам, але й корпоративному сектору, для якого безперебійний доступ до онлайн-сервісів критично важливий у сферах торгівлі, логістики, фінансів та обслуговування клієнтів.
Перед модернізацією команда lifecell провела комплексні драйв-тести у різних районах Києва, створивши інтерактивну карту ключових показників: рівень сигналу, якість голосових викликів, швидкість завантаження й вивантаження даних, рівень затримки. Це дало змогу виявити ділянки з найвищим навантаженням та виконати точкову оптимізацію мережі.
У межах проєкту було модернізовано понад 700 базових станцій Києва. Встановлення додаткових стільникових модулів LTE900 і LTE2100 дозволило розширити покриття, а оновлення обладнання діапазону LTE1800 підвищило ємність мережі та забезпечило стабільніший зв’язок у зонах із піковим навантаженням. Це особливо важливо для компаній, що працюють у супермаркетах, торгових центрах, бізнес-хабах чи на складах, де якість сигналу всередині приміщень має вирішальне значення.
Результати модернізації мережі lifecell у Києві:
- покриття збільшилося на 23%;
- середня швидкість завантаження даних зросла на 29%;
- затримка скоротилася на 58% — із 43 до 25 мс.
Для бізнесу це означає:
- стабільну роботу POS-терміналів і касових систем навіть у години пікового навантаження;
- швидші фінансові транзакції та безперебійну роботу онлайн-банкінгу;
- надійний мобільний інтернет у логістичних і торговельних центрах, на складах та в офісах;
- високу якість відеоконференцій та ефективні онлайн-операції у реальному часі;
- зменшення ризику простою, що напряму впливає на продуктивність і прибутки.
«Щоб наші абоненти вже зараз отримали якісний зв’язок, ми відмовилися від традиційного підходу «великих проєктів на роки» та зробили ставку на оперативну модернізацію, зосереджену на фактичних потребах користувачів. І отримані результати свідчать про правильність обраної стратегії», – зазначив технічний директор групи компаній DVL
Сергій Терещук.
lifecell планує застосувати цю стратегію й в інших регіонах України. Компанія сфокусована на максимальному результаті для своїх користувачів з мінімальним навантаженням на ресурси, що дозволяє оперативно реагувати на зростаючі потреби українського бізнесу.
Мобільний оператор lifecell з вересня 2024 року є частиною телеком-платформи DVL, яка об’єднала бренди Датагруп, Volia і lifecell. Синергія експертизи, досвіду та інфраструктури трьох операторів комунікацій забезпечує повний спектр послуг зв’язку для бізнес-клієнтів: мобільний, фіксований доступ до інтернету (включно зі супутниковим зв’язком), а також телебачення.