Новини Vodafone

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
От і добре, бо я вже починав хвилюватися, невже пан Ronald R. плутає дефолт по євробондам приватної компанії та держави.
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Як невиплата боргу може вплинути на Vodafone? Із повідомлення на Ірландській фондовій біржі від 4 жовтня стало відомо – кредитори мобільного оператора відмовилися відтермінувати виплати за євробондами на $400 млн.
Vodafone вів перемовини про реструктуризацію через обмеження НБУ на здійснення транскордонних платежів із України для погашення облігацій.
Які наслідки, якщо НБУ не зробить виняток для Vodafone? «Компанія ризикує піти в дефолт на рівному місці», – каже керівник аналітичного відділу Concorde Capital Олександр Паращій.
👉https://t.me/Forbes_Ukraine_official
 
Останнє редагування:
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
Як невиплата боргу може вплинути на Vodafone? Із повідомлення на Ірландській фондовій біржі від 4 жовтня стало відомо – кредитори мобільного оператора відмовилися відтермінувати виплати за євробондами на $400 млн.
Vodafone вів перемовини про реструктуризацію через обмеження НБУ на здійснення транскордонних платежів із України для погашення облігацій.
(!) Які наслідки, якщо НБУ не зробить виняток для Vodafone? «Компанія ризикує піти в дефолт на рівному місці», – каже керівник аналітичного відділу Concorde Capital Олександр Паращій.
👉https://t.me/Forbes_Ukraine_official
у них є материнська компанія, хай переоформить виплату на себе як поповнення капіталу тут, бо дай ім зелене світло на виплату і вже через тиждень інші будуть стояти
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
Тут гроші то є, а як борги віддавати, то чомусь вже не має.

Кабмін затвердив продаж найбільшого заводу з видобутку титанових руд (ОГХК)

Завод був проданий на аукціоні за 4 мільярди гривень і є одним із найбільших у світі у своїй галузі.

Переможцем аукціону стала компанія «Цемін Україна» на чолі з азербайджанським бізнесменом Насібом Хасановим, який виявився єдиним учасником торгів.

Хасанов також володіє компанією «Vodafone Україна».
 
Реєстрація
20.05.09
Місто
Днепропетровская обл.
Телефон
BB9530
Тут гроші то є, а як борги віддавати, то чомусь вже не має.
Переговори про реструктуризацію єврооблігацій були зумовлені обмеженнями щодо контролю за рухом капіталу, що діють в Україні, які нині не дозволяють оператору здійснювати транскордонні платежі з України для погашення облігацій. Про нестачу грошей для виплати боргу не повідомлялось.
Post automatically merged:

Тут гроші то є, а як борги віддавати, то чомусь вже не має.

Завод був проданий на аукціоні за 4 мільярди гривень і є одним із найбільших у світі у своїй галузі.
Так званий "завод" - це кампанія, в склад якої входить два ГМК. А коштувала ця кампанія у чотири рази меньше, ніж євробонди Водафона.
 
Останнє редагування:

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
НЯП, що компанія Kernel є експортером агропродукції. Експортер має валютні надходження та рахунки закордоном, з них компанія і мала можливість розрахуватися за евробонди (наприклад, неповернувши в Україну частину експортної виручки або повернути, але потім знову відправити ці кошти закордон на оплату євробондів)
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
неповернувши в Україну частину експортної виручки
Ню-ню...
Експортери заводять валютну виручку в країну і обмеження НБУ направлені на зменшення виводу капіталу за межі країни для них мають працювати інакшим чином, чим для інших підприємств.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
всі мої повідомлення в цій темі є вигадкою, а будь-який можливий збіг із реальними подіями є випадковим
:D
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
1732473501773.jpeg
Компанія Vodafone Ukraine презентувала свого віртуального асистента – цифровий аватар на основі штучного інтелекту Дар’я, який допомагатиме в обслуговуванні клієнтів.
Як повідомляє видання dev.ua, презентація відбулася під час конференції Forbes Tech 2024, де віртуальна помічниця з’явилася на великому екрані та продемонструвала можливості спілкування з користувачами.
За словами Євгена Булаха, директора з продажів і абонентського обслуговування Vodafone Ukraine, Дар’я здатна швидко обробляти великі обсяги інформації та надавати консультації різними мовами, включаючи англійську, німецьку та турецьку. Віртуальна асистентка працюватиме цілодобово, зможе автоматизувати рутинні завдання та аналізувати зворотний зв’язок.
Компанія планує використовувати Дар’ю не лише в інтернет-магазинах, але й у контактних центрах та офлайн-магазинах, як для роботи з приватними клієнтами, так і в корпоративному сегменті. За приклад успішного впровадження подібних технологій наводиться досвід Deutsche Telekom, де віртуальна помічниця Селена допомогла збільшити конверсію онлайн-магазину в шість разів.
Особливу увагу розробники приділили емоційній частині цифрового аватара. За словами Булаха, Дар’я матиме почуття гумору та зможе розпізнавати настрій співрозмовника, що відповідає очікуванням користувачів – згідно з опитуванням Університету Пенсильванії, майже 50% респондентів завжди ввічливі зі штучним інтелектом.
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
Якщо вийде як із київстарівською Зоряною, то краще без неї!
Зоряно, потримай моє пиво
 
Реєстрація
20.11.16
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 7 Pro, OnePlus 5
Переглянути вкладення 64488
Компанія Vodafone Ukraine презентувала свого віртуального асистента – цифровий аватар на основі штучного інтелекту Дар’я, який допомагатиме в обслуговуванні клієнтів.
Як повідомляє видання dev.ua, презентація відбулася під час конференції Forbes Tech 2024, де віртуальна помічниця з’явилася на великому екрані та продемонструвала можливості спілкування з користувачами.
За словами Євгена Булаха, директора з продажів і абонентського обслуговування Vodafone Ukraine, Дар’я здатна швидко обробляти великі обсяги інформації та надавати консультації різними мовами, включаючи англійську, німецьку та турецьку. Віртуальна асистентка працюватиме цілодобово, зможе автоматизувати рутинні завдання та аналізувати зворотний зв’язок.
Компанія планує використовувати Дар’ю не лише в інтернет-магазинах, але й у контактних центрах та офлайн-магазинах, як для роботи з приватними клієнтами, так і в корпоративному сегменті. За приклад успішного впровадження подібних технологій наводиться досвід Deutsche Telekom, де віртуальна помічниця Селена допомогла збільшити конверсію онлайн-магазину в шість разів.
Особливу увагу розробники приділили емоційній частині цифрового аватара. За словами Булаха, Дар’я матиме почуття гумору та зможе розпізнавати настрій співрозмовника, що відповідає очікуванням користувачів – згідно з опитуванням Університету Пенсильванії, майже 50% респондентів завжди ввічливі зі штучним інтелектом.
мтс не зміг не висунути свій(ю) ̶к̶о̶к̶о̶ш̶н̶и̶к̶ дарью 🪆
 
Зверху