З 01.10.2020 для абонентів регіонів, в яких було припинено надання послуг зв'язку «Інтертелеком», введений спеціальний алгоритм взаємодії:
У даних абонентів не буде списуватися щомісячна абонплата за тарифним планом, а також їм не нараховуватиметься щомісячний пакет послуг.
У разі якщо на Особовому рахунку абонента є достатньо коштів для списання абонплати, їх можна використовувати для отримання послуг зв'язку на територіях дії мережі «Інтертелеком», або завантажити на свій GSM телефон мобільний додаток IT Phone, і використовувати кошти для оплати послуг голосового зв'язку у додатку .
У разі якщо абонент планує скористатися послугами зв'язку «Інтретелеком» на територіях дії мережі «Інтертелеком» (Вінницька, Дніпропетровська, Житомирська, Запорізька, Київська, Кіровоградська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернігівська), або скористатися додатком IT Phone, йому необхідно активувати можливість списання коштів зі свого Особового рахунку.
Провести активацію можливо шляхом звернення до ЦОА, до дилерів, або в наших сервісних центрів по номеру 094 50-50-750.
Щось я ніфіга не поняв. Може хтось перекладе?Новий алгоритм взаємодії для абонентів відключених регіонів
З 01.10.2020 для абонентів регіонів, в яких було припинено надання послуг зв'язку «Інтертелеком», введений спеціальний алгоритм взаємодії:
У даних абонентів не буде списуватися щомісячна абонплата за тарифним планом, а також їм не нараховуватиметься щомісячний пакет послуг.
У разі якщо на Особовому рахунку абонента є достатньо коштів для списання абонплати, їх можна використовувати для отримання послуг зв'язку на територіях дії мережі «Інтертелеком», або завантажити на свій GSM телефон мобільний додаток IT Phone, і використовувати кошти для оплати послуг голосового зв'язку у додатку .
У разі якщо абонент планує скористатися послугами зв'язку «Інтретелеком» на територіях дії мережі «Інтертелеком» (Вінницька, Дніпропетровська, Житомирська, Запорізька, Київська, Кіровоградська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернігівська), або скористатися додатком IT Phone, йому необхідно активувати можливість списання коштів зі свого Особового рахунку.
Провести активацію можливо шляхом звернення до ЦОА, до дилерів, або в наших сервісних центрів по номеру 094 50-50-750.
Не совсем так. Нельзя снимать абонку где нет возможности предоставлять услуги. Все такие номера, не знаю по какому принципу, а точнее их счета, поставлены на паузу. Тобишь если абонка N, а на счету N*x, то абонка снимать не будет, пока сам абон не изъявит желание, даже если поедет туда, где покрытие есть, или вдруг решит воспользоваться сипом. В общем очередная нагрузка на колл центр, много непонятно у абонентов, ну и прочее. Ну вот так решили выйти из ситуации сложившейся.Если хотите пользоваться далее - платите по тарифу, если нет, ап не списывает.
І це вони вважають виходом? Просто для тих абонів ввести користування без а/п з оплатою за фактичні хв, мб, смс - це рішення. А так це чергове наі***лово.Не совсем так. Нельзя снимать абонку где нет возможности предоставлять услуги. Все такие номера, не знаю по какому принципу, а точнее их счета, поставлены на паузу. Тобишь если абонка N, а на счету N*x, то абонка снимать не будет, пока сам абон не изъявит желание, даже если поедет туда, где покрытие есть, или вдруг решит воспользоваться сипом. В общем очередная нагрузка на колл центр, много непонятно у абонентов, ну и прочее. Ну вот так решили выйти из ситуации сложившейся.Если хотите пользоваться далее - платите по тарифу, если нет, ап не списывает.
Я ничего не считаю, так как не знаю что гласит закон по этому поводу, просто объяснил суть новости иными словами. А в чем собственно обман?А так це чергове наі***лово.
Vitalik - я без претензій до тебе, якщо щось. Просто суть в тому, що на "непокритих" територіях якщо голос ще якось через СІП можна реалізувати, то інтернет використати апріорі не можливо. А всі пакети йдуть з включеним пакетним інтернетом. В цьому і є суть обману.Я ничего не считаю, так как не знаю что гласит закон по этому поводу, просто объяснил суть новости иными словами. А в чем собственно обман?А так це чергове наі***лово.
А если человек постоянно перемещается по разным населенным пунктам и ему нужен инет, который входит в пакет тарифа который он и подключил изначально согласившись с условиями, то как с ними быть?В цьому і є суть обману.
Зараз в Інтера є два види пакетів Інтернет+голос (це закриває питання з тими хто подорожує)та інтернет без голосу. А голосу без інтернету варіантів немає. Люди які залишились на відключених територіях навіть використовуючи ІТ через СІП повинні брати пакети інтернет плюс голос, при цьому інтернет вони не зможуть фізично використати при всьому бажанні! Тому як вихід ввести ще один вид пакетів - чистий голос. Як ІТ Фон онлайн, або як я писав вище зробити оплату по факту.А если человек постоянно перемещается по разным населенным пунктам и ему нужен инет, который входит в пакет тарифа который он и подключил изначально согласившись с условиями, то как с ними быть?В цьому і є суть обману.
Post automatically merged:
И да, как эта новость относится к сказанному
Это знает лишь тот знаменитый отдел. Скорей всего по реге оборудования, а вот в какой период, опять же неизвестно. Данная новость больше касается тех, кто не будет понимать почему деньги не снимает при попытке их потратить, там где можно потратить. Почему не добавить такое в ЛК с возможностью самостоятельно без звонков/обращений это сделать, уже другой вопрос. Хотя может добавят, или уже.Как они определяют кто где находится и пользуется? По прописке? Или по последней регистрации телефона? А если это припейд без контракта?
Так а що не можна перейти на цей тариф?Як ІТ Фон онлайн,
В тому то й справа що цей тариф тільки для ІТ-Фоновських номерівТак а що не можна перейти на цей тариф?Як ІТ Фон онлайн,
Ага, там ще й знімається абонка 1 грн/день (за умови користування) при неоплаченій місячній абонці. Через це я недавно перевів свої номери з тп ІТ-Фон онлайн в тп Завжди на зв"язку, де нема тої дурнуватої поденної абонки. Щоб платити лише за фактично використані хвилини, не сплачуючи місячну абонку.В тому то й справа що цей тариф тільки для ІТ-Фоновських номерів
Нема кому вже там, мабуть, власні назви придумувати.В АТБ назву вкрали