Новости НКРСИ

lite

Известный пользователь
Регистрация
18.05.09
Адрес
Одеса
aurowl, плата за інтерконект ніяк не впливає на ціноутворення і конкуренту тарифну боротьбу між операторами, я маю на увазі ту, яку б відчули клієнти у своїх тарифах.
Впливає, 150 грн за 1500 хв. на всіх було б неможливим при колишньому інтерконекті 50 коп/хв.
 

Дюрі-бачі

к.т.н.
Регистрация
30.03.10
Адрес
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Впливає, 150 грн за 1500 хв. на всіх було б неможливим при колишньому інтерконекті 50 коп/хв.
Тільки як показує практика використати ті 1500 хв і не загриміти в блок не так то й просто
 

drmz

В номинации ОБС "роботнек КС" - испанский стыд :-/
Регистрация
13.03.09
Адрес
Гуляйполе
Тільки як показує практика використати ті 1500 хв і не загриміти в блок не так то й просто
регулятор в правилах вроде 2часа заложил всёшобольше часа, в сутки, в одном направлении.
 
Последнее редактирование:

Sanёk

Известный пользователь
Регистрация
20.04.13
Адрес
Львів

drmz

В номинации ОБС "роботнек КС" - испанский стыд :-/
Регистрация
13.03.09
Адрес
Гуляйполе
Sanёk, пардон один час.
Ловушка пасхалка для опсосов в глоссарие правил:
ПРАВИЛА
надання та отримання телекомунікаційних послуг

Загальна частина

3. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:
..
аномальна інтенсивність викликів - спрямування міжнародних та/або національних (міжміських та місцевих) викликів на мережі інших операторів телекомунікацій тривалістю більше однієї години на одному і тому ж напрямку;
..
 

idea

Известный пользователь
Регистрация
05.07.18
Адрес
Бровари
lite, а аналітику вмикнути?
При інтерконекті у 50 коп, за хвилина дзвінка коштувала 30-60 коп
При інтері 12 коп - 1-3 гривні. Те саме з вартістю пакетів послуг та їх наповненням.
 

drmz

В номинации ОБС "роботнек КС" - испанский стыд :-/
Регистрация
13.03.09
Адрес
Гуляйполе
lite, а аналітику вмикнути?
При інтерконекті у 50 коп, за хвилина дзвінка коштувала 30-60 коп
При інтері 12 коп - 1-3 гривні. Те саме з вартістю пакетів послуг та їх наповненням.
При интерконнекте 60коп надо было поддерживать гос. укртелеком, т.к все опсосы сильно были вовлечены в использование укртелекомовских магистралей,
а с приходом 3г и прихватизацией ахметом поддерживание укртелекома стало не актуальным.
А сейчашние 3грн за кусок разговора это компенсация & страховка от перехода дойной базы на voip/sip. Еще и этот Ваш MNP.
ИМХую.
 
  • Like
Реакции: idea

lite

Известный пользователь
Регистрация
18.05.09
Адрес
Одеса
lite, а аналітику вмикнути?
При інтерконекті у 50 коп, за хвилина дзвінка коштувала 30-60 коп
При інтері 12 коп - 1-3 гривні. Те саме з вартістю пакетів послуг та їх наповненням.
Тоді були тарифи з оплатою по факту і ними реально користувалися, а зараз пакетами продають. Нинішні 1-3 грн/хв не розраховані на те, що хтось буде їх купувати постійно та свідомо - це нахлобучування клієнтів, так само, як і кінські тарифи на смс (де інтерконекту взагалі нема) та міські, які у пакети як правило не включені. Мало кому ті смс потрібні (більшість нічого не помітить), мало трафіку на міські, але кому треба, той заплатить скільки скажуть, чому б на них не відірватися.
 
Последнее редактирование:

idea

Известный пользователь
Регистрация
05.07.18
Адрес
Бровари
lite, в усіх випадках він суттєвий для оператора, як вони планують свої доходи та витрати. А ось для будування тарифів та впливу на брутто-тариф, на мою думку, ні. Плюс мінус 2 копійки у тарифах де сотні гривень ап та вартість хвилини вираховується гривнями, це краплина в морі витрат. У лайфа теж ще нещодавно були тарифи з вартістю хвилини 25 і 50 коп, а тепер 60-100 коп. Мінімальні абонплати збільшились від 25 до 60 грн. Вони в них збільшили кількість хвилин завдяки здешевленому інтерконекту? Ні.
 

poptab

Заблокирован
Регистрация
22.11.09
Адрес
Львів
Телефон
Huawei P30
Рішення НКРЗІ стосовно розгляду проектів нормативно-правових актів та інших документів

Відповідно до статті 129-1 Конституції України, статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та у зв’язку з постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 серпня 2020 року у справі №640/3535/19 щодо судових рішень попередніх інстанцій про визнання протиправним та скасування рішення НКРЗІ від 19.02.2019 № 82 «Про анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України № 5241, виданої ТОВ «Українські новітні технології», Комісія прийняла рішення взяти до відома, що видана ТОВ «Українські новітні технології» ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України від 01.11.2006 № 5241 діюча з 19.08.2020, та скасувала рішення НКРЗІ: від 12.11.2019 № 526 «Про анулювання дозволів на експлуатацію РЕЗ, виданих ТОВ «Українські новітні технології»; від 12.11.2019 № 529 «Про видачу ліцензії на користування радіочастотним ресурсом на конкурсних або тендерних засадах» з подальшим забезпеченням підготовки та подання відповідних процесуальних документів.

FreshTel перемогли і 3500 вивільнили?
 

Skuadro

Известный пользователь
Регистрация
02.06.08
Адрес
Киев
Телефон
G8441
FreshTel перемогли і 3500 вивільнили?
да как бы наоборот:
... Комісія прийняла рішення взяти до відома, що видана ТОВ «Українські новітні технології» ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України від 01.11.2006 № 5241 діюча з 19.08.2020, та скасувала рішення НКРЗІ: від 12.11.2019 № 526 «Про анулювання дозволів...
но может и нет... там явно кавычек закрывающих не хватает, чтоб понять правильно
 

dead_astronaut

in space
Регистрация
05.02.20
Адрес
Київ
Рішення НКРЗІ щодо регулювання номерного ресурсу

Відповідно до Закону України «Про телекомунікації» та Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України Комісія вилучила за заявами ТОВ «Інтернаціональні телекомунікації» номерний ресурс місцевих телефонних мереж та кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 в обсягах та індексах, які зазначені у 102 дозвільних документах.

Окрім того, Комісія виділила ТОВ «Інтернаціональні телекомунікації» код транзитний пункту сигналізації мережі СКС-7) у м. Миколаїв з видачею в установленому порядку відповідного дозволу на строк 5 років.

У зв’язку з переоформленням дозволу на вилучений за рішенням НКРЗІ номерний ресурс, що використовується споживачами, Комісія тим же рішенням переоформила ТОВ «Інтернаціональні телекомунікації» 95 дозволів на використання номерного ресурсу на території України строком на 5 років.

Рішення № 355 від 22.09.2020
 
Последнее редактирование:

nonexistent

Пользователь
Регистрация
22.09.20
Адрес
Kyiv, UA
Интертелеком всего лишь сдал номерную емкость в Севастополе, а также лишился вот этого
код транзитний 23-14-0 пункту сигналізації мережі СКС-7 у м. Полтава;
код транзитний 24-04-0 пункту сигналізації мережі СКС-7 у м. Суми;
код транзитний 32-03-0 пункту сигналізації мережі СКС-7 у м. Севастополь

Форумчане-связисты, просветите пожалуйста, чем это грозит оператору?
 
Регистрация
30.01.08
Адрес
Київ
Телефон
Samsung S8 + Xiaomi Mi Max 2
Не буде ганяти сигналізацію SS7 в чистому вигляді через ті міста, будуть завертати в SCTP.
Не критично.
 

debugger

Moderator
Регистрация
27.02.09
Адрес
Киев
А в чём глубокий смысл простыни сдаваемых номеров в разных городах и потом почти такого же получения заново? Вроде, меньше не стало?
Даже в областях без покрытия заново номера получили.
 

Dawn

Nokia - Connecting People
Регистрация
02.09.17
Адрес
Киевская область
Телефон
Nokia 515 White

Саме головне зi статтi:
Позиція Мінцифри та НКРЗІ

[...] У вересні 2020 року Мінцифри та НКРЗІ заявили про необхідність встановити ефективніші механізми захисту абонентів від несанкціонованого підключення контент-послуг. Отримання на мобільний телефон контенту, якого абонент не замовляв, – звична ситуація для українців, переконані урядовці.

До НКРЗІ за останні 4,5 року надійшло 1 809 звернень громадян щодо порушень прав споживачів при наданні контент-послуг. Динаміка таких скарг постійно зростає: у 2016 році їх було лише 97, у 2017 році – 413, у 2018 році – 549, у 2019 році – 481, за перше півріччя 2020 року – 269.

"Зважаючи на загальну кількість абонентів, може видатися, що скарг мало. Однак це пов'язано з тим, що для скарги абоненту треба зібрати багато доказів, у тому числі дані від операторів, які вони надають неохоче. До того ж, багато людей просто не знають, як саме можна поскаржитися регулятору на дії оператора, тому і не скаржаться", – пояснюють у Мінцифри.

Що пропонує держава

НКРЗІ вирішила внести зміни до "Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг". ЕП ознайомилася з редакцією запропонованих правок, які вже підтримало Міністерство цифрової трансформації.

Документ передбачає такі зміни.

✔ Впровадження двокрокової згоди абонента на отримання платної контент-послуги. Тобто при першому кліку абонент отримуватиме інформацію про послугу та умови її оплати, а іншим кліком зможе замовити послугу.

✔ Згода споживача повинна надаватися письмово або діями, що можуть бути зафіксовані обладнанням оператора (голосове повідомлення, текстове повідомлення, використання сигналів тонового набору).

✔ Заборона операторам надавати контент-послуги, якщо на особовому рахунку абонента немає коштів або він досягнув граничної суми коштів, визначеної договором. Тобто абонент не може піти в мінус, отримуючи контент-послуги.

✔ Зобов'язання для операторів одночасно із замовленням контент-послуги надавати абоненту інформацію, яким чином можна відмовитися від послуги.

✔ Заборона операторам надавати контент-послуги, для відмови від яких потрібні активні дії абонента. Йдеться про діджингли, користування якими пропонується як бонус при придбанні нової сім- картки протягом місяця. Надалі послуга стає платною і для відмови від неї абонент повинен звернутися до оператора.

✔ Встановлення переліку дій, якими абонент погоджується на замовлення контент- послуги: письмова згода, голосове або текстове повідомлення, ussd-запит, натискання відповідної кнопки на офіційній сторінці оператора в інтернеті або в добровільно скачаному застосунку. На кнопці мусить бути чітко написаний текст: "Замовлення, що передбачає зобов'язання з оплати".

Наразі проєкт урядової постанови проходить процедуру погодження з іншими органами. Коли ці зміни будуть винесені на голосування уряду, Мінцифри не знає.

Ну i ще там цiкаво почитати, що думають нашi оператори про це (спойлер: КС i ВФ проти, лайф згоден з НКРЗI).
 

idea

Известный пользователь
Регистрация
05.07.18
Адрес
Бровари
Європейська комісія та інші європейські регулятори й суди уже давно все продумали. Просто зробити переклади й затвердити. А не вигадувати свої д"ва кліки"...
При чому цікаво, що споживачів та споживацькі організації ніхто не питає...
 
Сверху