Это случай видать частный, ибо у меня на работе корпорация и буквально числа 12-го сего месяца этот вопрос обсуждался с безответственным лицом за ведение дел корпорации и он сказал, что все ОК, внутрикорпоративные минуты не лимитированы и тарифятся аналогично. Хотя он мне бумажек не показывал, мы просто обсуждали то, что мой шеф звонит мне на мой личный контракт и моим напарникам по работе, и что хватает ли ему той 1000 минут (кажется), на других, не-корпоративных МТСов?
Я теж думав, що все добре. На старому біллінгу все було коректно. Але коли побачив деталізацію дзвінків за червень і почав на калькуляторі підраховувати, стало очевидно, що дзвінки на корпорацію тарифікувались, як дзвінки на МТС. Тобто підключення послуги Корпоративна Мережа Базова не має ніякого значення. Оскільки це так відбулось, пакет всерединімережевих хвилин витратився раніше і далі почало тарифікувати дзвінки на МТС позапакетно.
Добавлено через 12 минут
Ви не вірно розумієте тарифікацію у роумінгу, нажаль як і більшість абонентів.
Вихідні дзвінки іншим абонентам оплачуються за тарифом ініціатора дзвінка (за власними тарифами) та не залежать від знаходження співрозмовника у роумінгу. При умові, що ініціатор дзвінка не знаходиться у роумінгу.
Дзвінки у роумінгу сплачує абонент, що зареєстрований у іншій (роймінговій) мережі, при цьому не важливо який дзвінок він здійснює - вхідний або вихідний відповідно до своїх тарифів.
Я добре розумію, хто платить за роумінг
Платить той, хто в роумінгу, а не той, хто телефонує. Про роумінг, це була тільки моя здогадка, але вона не справдилась. Бо мій знайомий перебував в Україні, я також. Але це все не пояснює, чому дзвінок на Київстар протарифікувало як міжнародний. В ЦОА МТС мені нічого доводити не потрібно було: вони самі зрозуміли, що це білллінг випєндрюється і одразу ж повернули мені списані за той дзвінок кошти.
Оскільки Ви з Ужгорода (біля кордону) та можливо у Вас налаштування пошуку мережі "автоматичні" (за замовчанням), можна припустити, що під час дзвінка ваш телефон був зареєстрований у роумінговій мережі, внаслідок чого вихідний дзвінок був протарифікований за тарифами роумінгу.
З метою уникнення подібних ситуацій рекомендую встановлювати налаштування пошуку мережі "в ручну".
Так, я дійсно живу поряд з кордоном і в мене телефон ловить, окрім українських операторів, ще й 3 угорських. Саме тому я заблокував роумінг і на стороні оператора, і на стороні апарату для надійності, щоб не потрапляти в неприємні ситуації. Той дзвінок, про який я писав вище, не був протарифікований як роумінговий, а лише як міжнародний. Гроші повернули - я щасливий