Не тільки в академічному. Це також основа для майбутніх керівників. Бо всяка "дічь" (як ми тоді думали "нафіга воно нам треба") по типу філософії, релігіознавства, конфліктології, психології, культурології, різний менеджмент (проектний/ресурсний), та ж "ділова мова" - воно за пару-тройку років після початку трудової діяльності - стане у нагоді, коли назначають керівником сектору/відділу.Також університет - це база для тих, хто хоче розвиватися в академічному плані.
можливо, просто в Чехії (і не тільки) не така складна програма і дають менше знань? Про це навіть говорять, що наші діти в Європі зазвичай йдуть на 1-2класи вперед, бо більше знають ніж місцеві. І у виші в Чехії йде вчитись ~20-25% (якщо не помиляюсь), бо у вишах у них навпаки, дуже важко вчитись (може тому, що в школі трохи "не додали"?), але легко поступити (з того, що чув).шкільна програма навмисно розроблена для якнайважчого сприйняття
Так, були певні моменти, щоби теж так подумати. З іншого боку все це укр. дист. навчання це ще гірше. До війни майже кожну зиму були якісь карантини, а потім тиждень-два навчання і... канікули, які чомусь завжди за графіком. Складна програма (і скорочене навчання), яку половина учнів не засвоюють і підтягувати дітей треба або батькам, або репетиторам.можливо, просто в Чехії (і не тільки) не така складна програма і дають менше знань? Про це навіть говорять, що наші діти в Європі зазвичай йдуть на 1-2класи вперед, бо більше знають ніж місцеві.
Потому что живут проще и законы соблюдают по причине своей тупости. Не хватает им мозгов на схематозы ))почему все эти тупые плохо учатся, а наши дети так хорошо учатся, но они живут хорошо, а мы так хреново?
До чого тут тупі - просто програма дійсно побудована по-іншому, в цілому легше. (але саме американські школи дуже часто насправді дісйно дуже сумні і інтелектуальна еліта США зазвичай з приватних\дорогих школ як і у нас, або емігранти)Задорнова пересмотрел? американцы те вообще ну тупые...
Могу только добавить - откройте список нобелевских лауреатов (ученых, а не трепал политиков) - почему то "знакомых" нам фамилий там не так много, как других.вопрос только почему все эти тупые плохо учатся, а наши дети так хорошо учатся, но они живут хорошо, а мы так хреново?
За США 100% можу сказати, що вони переважно живуть за рахунок мігрантів (зараз в науці це переважно за рахунок азіатів та індусів, раніше - вихідців із землі обітованої, ще раніше - німців...) які й учатся нормально, на відміну від "корінних" американців.вопрос только почему все эти тупые плохо учатся, а наши дети так хорошо учатся, но они живут хорошо, а мы так хреново?
Цікаво, а зменшення кількості нащадків вихідців з тієї землі з американським паспортом, що обирають освіту та науку, пов'язане із їхньою депопуляцією "високого рівня життя", чи просто сильно разбагатіли сімейно і ймовірні майбутні заробітки дітей у тих галузях геть перестали цікавити батьків цієї категорії?раніше - вихідців із землі обітованої
Це зрозуміло, але, судячи з американських серіалів про сучасність, хедж-фондами заправляють власне вихідці із землі обітованої зі своїми нащадками, а не чомусь китайці з індійцямикитайців та індійців трохи більше
А IT-компаніями (Intel, AMD, Nvidia, Google, MS тощо)?хедж-фондами заправляють
судячи з американських серіалів
Я б ще нагадав що варто б дивитися на смайлик в кінці вислову людини, з якою спілкуєшсяНагадаю, ти серйозно спілкуєшся з людиною, яка бере свої знання про реальність
глянув першу сторінку рейтингу. Виходить, що академічна освіта на теренах Східної Європи відносно сильна тільки у Польщі та Чехії.Переважно на основі рейтингів які підтверджують мій особистий досвід