11.10. Правила надання послуги СМС-банкінг
11.10.1.Послуга СМС-банкінг передбачає направлення інформації Клієнту про операції по Картковому рахунку та про операції здійснені Клієнтом за допомогою Платіжної картки.
11.10.2.Спосіб інформування Клієнта про здійснені операції за Платіжною карткою залежить від суми здійсненої операції та визначається Тарифами Банку. При здійсненні операції з використанням Платіжної картки (в т.ч. й за операціями відміни/повернення/часткового повернення) до визначеної Тарифами суми обмеження, інформування Клієнта здійснюється шляхом направлення Push-повідомлень, при здійсненні операції понад визначену суму обмеження -інформування Клієнта здійснюється шляхом направлення СМС. Обов’язковою умовою отримання Push-повідомлень є встановлення мобільного додатку «Ощад 24/7» на мобільному телефоні Клієнта та активації функції отримання Push-повідомлень в Системі ДБО, а також наявність доступу мобільного додатку «Ощад 24/7» на мобільному телефоні Клієнта до мережі Інтернет. Push-повідомлення направляється Банком одноразово та доставляється Клієнту лише в разі виконання умов їх отримання.
11.10.3.В рамках послуги СМС-банкінг не залежно від встановлення/не встановлення мобільного додатку «Ощад 24/7» та суми операції, повідомлення Клієнтам направляються виключно у вигляді СМС за операціями безготівкового зарахування платежів на Карткові рахунки (заробітної плати, соціальних виплат тощо) та за неуспішними операціями.
11.10.4.В разі не встановлення мобільного додатку «Ощад 24/7» на мобільному телефоні Клієнта, в рамках послуги СМС-банкінг Клієнт отримує СМС про операції зарахування коштів на Картковий рахунок не залежно від суми зарахування та про видаткові операції з Карткового рахунку (отримання готівкових коштів, розрахунки в торгово-сервісній мережі (в т.ч. в мережі Інтернет)), які здійснюються з використанням Платіжної картки, лише при здійсненні операції понад визначену суму обмеження, визначену Тарифами.
11.10.5.Клієнт зобов’язаний самостійно контролювати стан Карткового рахунку при здійсненні операцій на суми, по яким згідно Тарифів здійснюється інформування Банком шляхом направлення Push-повідомлень.
11.10.6.Клієнт має можливість самостійно активувати/деактивувати послугу СМС-банкінг по Платіжній картці з використанням мобільного додатку «Ощад 24/7» або в Системі ДБО, за виключенням Платіжної картки, за якою здійснювалась реєстрація в Системі ДБО.
11.10.7.У випадку, якщо Платіжна картка, за якою надавалась послуга СМС-банкінг та здійснювалась реєстрація в Системі ДБО, буде закрита, то послуга СМС-банкінг та реєстрація в Системі ДБО буде надаватись за іншою активною Платіжною карткою Клієнта, за умови її наявності. У випадку відсутності у Клієнта інших активних Платіжних карток послуга СМС-банкінг не надається та комісійна винагородаза дану послугу не стягується.