Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
ПУМБ
www.pumb.ua
+380 (50/93/96) 290-7-290 по Україні, +380 (44) 290-7-290 із-за кордону || ✉ [email protected]
↪ онлайн-підтримка: Telegram, Viber viber://pa?chatURI=pumbsupport
авторизація через мобільний застосунок банку
iNET-банкінг ПУМБ Online мобільні застосунки
Для написання в чат-підтримку банку, у застосунку ПУМБ Online перейдіть у розділ "Більше", "Написати в чат".
— — —
☝️ Представник банку — ПУМБ
 
Причина: представник банку
Останнє редагування:
Реєстрація
05.04.21
Місто
Lutsk
в приваті все ще є 5% з кредитних, чи у вас нема пропозиції від Сергія?
Це про категорію Дім та ремонт? А де оплачувати треба?
Сторонні сервіси изипей, портмоне сайти і застосунки надавачів послуг.
А в самому приваті не буде?
 
Реєстрація
07.11.07
Місто
Киев
Valya,
читайте уважно умови нарахування кешбеку, там в кожній пропозиції індивідуальні правила. Якщо не впевнені, то заплатіть 5гривень і дивіться чи нарахують або ні.
 
Реєстрація
02.04.20
Місто
Запорiжжя
Телефон
IPhone 12 mini
Вітаємо! Зафіксували Вашу пропозицію до розробників)

Ви тільки дізайнерські пропозиції фіксуєте, а дійсно функціональні ігноруєте?
Писав вже, реалізуйте нарешті можливість онлайн закриття рахунків. Люди багато місяців просять - всі притомні банки це давно реалізували. Крім ощада - такі ж старовєри як і ви. Ніби свідомо вибираєте бути архаїчними як ощад, а не прогресивними як моно, приват і так далі.
 

fnm

Реєстрація
26.08.19
Місто
Полтава-Сіті
Писав вже, реалізуйте нарешті можливість онлайн закриття рахунків. Люди багато місяців просять - всі притомні банки це давно реалізували. Крім ощада - такі ж старовєри як і ви. Ніби свідомо вибираєте бути архаїчними як ощад, а не прогресивними як моно, приват і так далі.
они не староверы, просто любят допрашивать лично, в неудобном, душном, шумном месте.
 
Реєстрація
30.05.12
Місто
Куренiвка
Телефон
C75,MC100,S930,Mi Max2.
Вітаємо! Даний термін був завжди) Не потрібно чекати конкретно 10 днів) Кожна операція має свій час опрацювання, кешбек нараховується протягом 10 днів, тобто він може нарахуватися і в цей день і через 5 днів, до прикладу)
Сьогодні 11 день, кешбек так і не зайшов :mad:, дівчина зафіксувала звернення і ще треба чекати 3-5 днів на розгляд спеців, потім мабуть буду телефонувати голові правління:ROFLMAO:. Щось банк пішов не туди.
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
підкажіть якщо з додатку через крамницю купити товар ,але оплатити карткою іншого банку кеш бек має бути чи ні ?
 
Реєстрація
19.06.13
Місто
Киев
підкажіть якщо з додатку через крамницю купити товар ,але оплатити карткою іншого банку кеш бек має бути чи ні ?
Дружина оплачувала так iherb пройшов :)

Ну тільки зарахування в живі гроші довго
 
Причина: Змінив

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
ох і глюкава ця крамниця в пумбі
перший раз два тижні заявки лишав поки щось вирішили
це друга покупка яку робив ще в минулому році і знову заявки скріни чеки і тд
:rolleyes:
і знову чекайте
 
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Я там на кофейок замовляв так мені і чеки не допомогли, завернули сказавши що купляв без переходу з застосунку, і не докажеш бо історії немає:(
Я через крамниці в Аврорі купував, з оформленням все було нормально, але кешбек (за умовами) отримав чи не через 70 днів. Порахував,- то краще б на депозит кинув ті гроші, вигідніше було б.
 
  • Sad
Реакції: fnm
Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
Вітаємо! Даний термін був завжди) Не потрібно чекати конкретно 10 днів) Кожна операція має свій час опрацювання, кешбек нараховується протягом 10 днів, тобто він може нарахуватися і в цей день і через 5 днів, до прикладу)
Сьогодні 11 день, кешбек так і не зайшов :mad:, дівчина зафіксувала звернення і ще треба чекати 3-5 днів на розгляд спеців, потім мабуть буду телефонувати голові правління:ROFLMAO:. Щось банк пішов не туди.
Вітаємо! Це масовий збій від 9.01.2025 року. Приносимо вибачення за незручності. Кешбек буде нараховано, але з затримкою 😔
 
Реєстрація
22.01.16
Місто
RO
Вітаємо! Даний термін був завжди) Не потрібно чекати конкретно 10 днів) Кожна операція має свій час опрацювання, кешбек нараховується протягом 10 днів, тобто він може нарахуватися і в цей день і через 5 днів, до прикладу)
Сьогодні 11 день, кешбек так і не зайшов :mad:, дівчина зафіксувала звернення і ще треба чекати 3-5 днів на розгляд спеців, потім мабуть буду телефонувати голові правління:ROFLMAO:. Щось банк пішов не туди.
Вітаємо! Це масовий збій від 9.01.2025 року. Приносимо вибачення за незручності. Кешбек буде нараховано, але з затримкою 😔
Опа, а чому 10 днів назад не призналися, а вигадували історії? От у мене кожен місяць електрика справно окешбечувалася, а зараз ні.
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
чому 10 днів назад не призналися, а вигадували історії?
Бо основний принцип роботи підтримки пумба: "намагатися послати клієнта подалі бо може за той час коли він там буде блукати проблема розсмокчеться сама".
 
Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження, але такі терміни нарахування кешбеку від банку (протягом 10 днів) діють вже більше 5 років)
чому 10 днів назад не призналися, а вигадували історії?
Бо основний принцип роботи підтримки пумба: "намагатися послати клієнта подалі бо може за той час коли він там буде блукати проблема розсмокчеться сама".
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження, але такі терміни нарахування кешбеку від банку (протягом 10 днів) діють вже більше 5 років)
Мені прикро, що у вас склалось враження, що мій висновок грунтується виключно на випадку з кешбеком. Насправді я є клієнтом вашого банку з 2013 року і з повною впевненністю можу сказати, що озвучений мною принцип - це результат мого "співіснування" з вашою "підтримкою" протягом більше ніж 10 років. До того ж якщо ви уважніше поглянете на випадок саме з кешбеком то помітите, що банк в 10 днів якби не вклався. А озвучений мною принцип - це система - передбачити необгрунтовано великі терміни для в принципі стандартної операції. Ви хочете сказати що справді банку треба аж 10 днів щоб зрозуміти, що те що у власному застосунку не спрацьовує кешбек по внутрішньобанківській операцій по суті? Я ще міг би зрозуміти що 10 днів необхідно чогось вельми нестандартного на кшталт по транскордонному платежу із застосування імпрінтера (і то в мене банки такі платежі проводили наступного календарного дня із нарахуванням кешбеку) - але ж тут мова про ваш застосунок і якщо він не спрацьовує то не є нормально, то треба бити в дзвони одразу як з'являються перші ознаки не гаразди. Замість цього ваша підтримка незважаючі на масові скарги клієнтів усіх посилає на 10 днів куди подалі. Знаєте - моя улюблена приказка "Людина, яка хоче щось робити, думає як, а яка не хоче - шукає причину". МетодОЛУХИ з пумб пішли далі - вони заздалегідь створють такі причини своїй підтримці. І мова не лише про останні 5 років, які ви згадуєте. Приблизно у 2017-2018 році в мене була ситуація, коли ініційований у вашому застосунку (це ще здіється до пумб-онлайн було) р2р переказ з моєї карти іншого банку на мою картку пумб - "пішов не так". Сума не маленька для тих часів - 8000 грн. Я маю досвід 24 річної роботи в банківській системі України тому можу відрізнити, коли проблема дійсно існує, а коли можна все спустити на гальмах. Я почав телефонувати в підтримку стосовно того платежу по суті одразу. Я по певним ознакам бачив, що платіж просто так не надійде і треба терміново вживати якихось заходів, але мене вперто футболили від одного працівника до іншого і всі як мантру мусолили "про три дні". Причому про три робочі дні і причому з дня наступного після операції. А операція була в середу, тому хоч трохи чухатись банк почав лише в понеділок (тобто по суті на 6 лень після помилки застосунку банку). В підсумки взявши на вирішення проблеми ще 3 дні пумб так нічого і не зробив. Не допомогло навіть письмове звернення на голову правління - все що мені рекоменлували підтримка... ініціювати процедуру чарджбеку в банку емітенті картки, з якої я робив переказ (бо банк отримав підтвердження від пумба про остаточне списання платежу). І ось коли вже чарджбек було оформлено - кошти зненацька знайшлись. Саме у пумбі. І до розгляду спору в МПС по суті справа не дійшла І це не єдиний випадок, коли ваша служба бокопорила (до речі за той випадок банк навіть сорі бонус сподобився мені подарувати - чашку з лого пумба та 100 гр чаю ;)). Тому вибачте як клієнтам "допомагає" ця служба у вашому банку - я впевнився на особистому досвіді, тому можу з впевненістю підтвердити справедливість мого висновку. Просто подумайте і спробуйте обгрунтувати - навіщо банку аж 10 днів для нарахування кешбеку по операції ініційованій у власному застосунку
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Шахтарське (Першотравенськ) на Січеславщині
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Flamingo, навіщо 10 днів? :cool: 10 днів х N клієнтів х M гривень = "...сумасшедшие деньги!" (С) А. Райкин. Якщо притримати та поюзати... :cool:
 
Реєстрація
22.01.16
Місто
RO
Сьогодні, без звертання у підтримку, нарешті все нарахували по оплаті за 10 січня. Вся ця "санта -барбара" з підтримкою явно лишня.
 
Зверху