Нам прикро, що у Вас склалося таке враження, але такі терміни нарахування кешбеку від банку (протягом 10 днів) діють вже більше 5 років)
Мені прикро, що у вас склалось враження, що мій висновок грунтується виключно на випадку з кешбеком. Насправді я є клієнтом вашого банку з 2013 року і з повною впевненністю можу сказати, що озвучений мною принцип - це результат мого "співіснування" з вашою "підтримкою" протягом більше ніж 10 років. До того ж якщо ви уважніше поглянете на випадок саме з кешбеком то помітите, що банк в 10 днів якби не вклався. А озвучений мною принцип - це система - передбачити необгрунтовано великі терміни для в принципі стандартної операції. Ви хочете сказати що справді банку треба аж 10 днів щоб зрозуміти, що те що у власному застосунку не спрацьовує кешбек по внутрішньобанківській операцій по суті? Я ще міг би зрозуміти що 10 днів необхідно чогось вельми нестандартного на кшталт по транскордонному платежу із застосування імпрінтера (і то в мене банки такі платежі проводили наступного календарного дня із нарахуванням кешбеку) - але ж тут мова про ваш застосунок і якщо він не спрацьовує то не є нормально, то треба бити в дзвони одразу як з'являються перші ознаки не гаразди. Замість цього ваша підтримка незважаючі на масові скарги клієнтів усіх посилає на 10 днів куди подалі. Знаєте - моя улюблена приказка "Людина, яка хоче щось робити, думає як, а яка не хоче - шукає причину". МетодОЛУХИ з пумб пішли далі - вони заздалегідь створють такі причини своїй підтримці. І мова не лише про останні 5 років, які ви згадуєте. Приблизно у 2017-2018 році в мене була ситуація, коли ініційований у вашому застосунку (це ще здіється до пумб-онлайн було) р2р переказ з моєї карти іншого банку на мою картку пумб - "пішов не так". Сума не маленька для тих часів - 8000 грн. Я маю досвід 24 річної роботи в банківській системі України тому можу відрізнити, коли проблема дійсно існує, а коли можна все спустити на гальмах. Я почав телефонувати в підтримку стосовно того платежу по суті одразу. Я по певним ознакам бачив, що платіж просто так не надійде і треба терміново вживати якихось заходів, але мене вперто футболили від одного працівника до іншого і всі як мантру мусолили "про три дні". Причому про три робочі дні і причому з дня наступного після операції. А операція була в середу, тому хоч трохи чухатись банк почав лише в понеділок (тобто по суті на 6 лень після помилки застосунку банку). В підсумки взявши на вирішення проблеми ще 3 дні пумб так нічого і не зробив. Не допомогло навіть письмове звернення на голову правління - все що мені рекоменлували підтримка... ініціювати процедуру чарджбеку в банку емітенті картки, з якої я робив переказ (бо банк отримав підтвердження від пумба про остаточне списання платежу). І ось коли вже чарджбек було оформлено - кошти зненацька знайшлись. Саме у пумбі. І до розгляду спору в МПС по суті справа не дійшла І це не єдиний випадок, коли ваша служба бокопорила (до речі за той випадок банк навіть сорі бонус сподобився мені подарувати - чашку з лого пумба та 100 гр чаю
). Тому вибачте як клієнтам "допомагає" ця служба у вашому банку - я впевнився на особистому досвіді, тому можу з впевненістю підтвердити справедливість мого висновку. Просто подумайте і спробуйте обгрунтувати - навіщо банку аж 10 днів для нарахування кешбеку по операції ініційованій у власному застосунку