Перезарядка батарей на літієво-іонної основі скоротиться до кількох хвилин

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Вчені з Національного інституту науки і технологій (м. Ульсан, Південна Корея) змогли багаторазово збільшити швидкість забору і віддачі електроенергії в звичайних літієво-іонних батареях, при цьому не вдавшись до допомоги дорогих матеріалів. По суті, дане відкриття одночасно є і унікальним, і неунікальним. Раніше неодноразово оголошувалася інформація щодо «хвилинних зарядок» вищеописаних батарей, проте втілити цю задумку в життя можна було тільки за допомогою рідкісних і дорогих матеріалів — золота, графена, титанату літію та ін Тепер же для досягнення аналогічного результату знадобиться лише літієво-графітове покриття, яке знаходиться в одному ціновому сегменті з звичайним олівцеві грифелем. Отже, щоб здійснити задумане, кваліфікований вчені колектив обробив площу літій-марганцевого оксиду (стандартний катодний матеріал) розчином, в основі якого лежав графіт. Далі була встановлена відповідна карбонізація катода, де графіт перетворився на характерну сітку проводять доріжок. У результаті даного процесу, всі доріжки, що знаходяться на поверхні катода почали одночасну, а не поступову зарядку, як, наприклад, у звичайних батарейках. Подібний ефект також зафіксовано і в процесі розрядки. Дана технологія дозволила збільшити швидкість вищеописаних процесів до 120 разів (ефективність методу залежить від температури). Власники електромобілів повинні бути в повному захваті, адже тепер на зарядку їх екологічно-чистих машин потрібно близько 15 хвилин.

(с)
 
  • Like
Реакції: A&S
Реєстрація
13.11.10
Місто
Киев
Телефон
Blackberry Z10
Сила струму також має бути в 120 разів вищою. Не думаю, що власники електромобілів будуть в захваті від ваги кабелю.
 

Wox

Заблокирован
Реєстрація
05.10.09
Місто
Запорожье
Сила струму також має бути в 120 разів вищою. Не думаю, що власники електромобілів будуть в захваті від ваги кабелю.

ну если для зарядки достаточным был провод 0,5 мм, то 60 квадрат это вполне, особенно если он будет висеть на электроколонке. Главное чтобы это дело вышло в реальность, а то 30-летние батарейки тоже обещали в ноутбуки, но они так и не появились.
 
  • Like
Реакції: rvsw

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Barmalej,
если ты ей дашь высокую нагрузку, то да. при станартной нагрузке будет разряжаться со стандартной скоростью, как я понимаю.
 
Реєстрація
12.09.09
Місто
Кременчуг
Телефон
Xiaomi Redmi 10 4/64GB
Разряжаться, то бишь, с той же скоростью будет?
Я думаю имелось в виду ,что допустимый разрядный ток тоже возрастёт. А за этот параметр в аккумуляторах тоже борются.
 
Реєстрація
18.11.09
Місто
Львів
Телефон
iPhone 13 mini
ну если для зарядки достаточным был провод 0,5 мм, то 60 квадрат это вполне, особенно если он будет висеть на электроколонке.

60 квадратов :eek: .Це на який струм? 16 квадратів елементрано тримає 160 Ампер. І важить такий кабель мізер. Подивіться на електрозварку побутову! Переважно там біля 160 Ампер і кабеля там 16 і ДУЖЕ РІДКО В брендових моделях 25 квадратних міліметрів.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
85621, Донецкая обл., UA
Телефон
ThL W8
Сила струму також має бути в 120 разів вищою. Не думаю, що власники електромобілів будуть в захваті від ваги кабелю.

Для уменьшения потерь и сечения кабеля достаточно повысить напряжение в кабеле, а затем его понизить в зарядном устройстве до нужного. Не даром электроэнергия транспортируется по высоковольтным линиям электропередач, потому как нагрев проводов (потери) зависит от тока, а ток от напряжения. Чем выше напряжение - тем ниже ток при одной и той же мощности.
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
А владельцев других девайсов это никак не коснется ???
Ну, Li-Ion аккумы используются не только в автомобилях. А и в мобильных телефонах, например. Так что скорее всего коснётся.
 

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Напряжение батареи в электромобилях как правило не ниже 50 В для маленьких моделей и 200 - 400 В для большинства.
Это сделано для того, чтобы при той-же мощности провода обмоток в электромоторе были как можно тоньше, а мотор меньше и легче.
 
Зверху