Вчені з Національного інституту науки і технологій (м. Ульсан, Південна Корея) змогли багаторазово збільшити швидкість забору і віддачі електроенергії в звичайних літієво-іонних батареях, при цьому не вдавшись до допомоги дорогих матеріалів. По суті, дане відкриття одночасно є і унікальним, і неунікальним. Раніше неодноразово оголошувалася інформація щодо «хвилинних зарядок» вищеописаних батарей, проте втілити цю задумку в життя можна було тільки за допомогою рідкісних і дорогих матеріалів — золота, графена, титанату літію та ін Тепер же для досягнення аналогічного результату знадобиться лише літієво-графітове покриття, яке знаходиться в одному ціновому сегменті з звичайним олівцеві грифелем. Отже, щоб здійснити задумане, кваліфікований вчені колектив обробив площу літій-марганцевого оксиду (стандартний катодний матеріал) розчином, в основі якого лежав графіт. Далі була встановлена відповідна карбонізація катода, де графіт перетворився на характерну сітку проводять доріжок. У результаті даного процесу, всі доріжки, що знаходяться на поверхні катода почали одночасну, а не поступову зарядку, як, наприклад, у звичайних батарейках. Подібний ефект також зафіксовано і в процесі розрядки. Дана технологія дозволила збільшити швидкість вищеописаних процесів до 120 разів (ефективність методу залежить від температури). Власники електромобілів повинні бути в повному захваті, адже тепер на зарядку їх екологічно-чистих машин потрібно близько 15 хвилин.
(с)
(с)