Послуга «Вибір номера»

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 11
Послуга «Вибір номера»

Він має бути ідеальним, адже від нього так багато залежить...
Красивий, престижний і дуже легкий для запам’ятовування.
Такий не буває випадковим, він — це ваш вибір.
Ваш номер — ваш вибір.

від 300 грн

Щоб скористатися послугою:
  • Перейдіть за посиланням.
  • Наберіть у формі мінімум 3 цифри.
  • Зарезервуйте вибраний номер, дочекайтеся SMS із кодом резерву. (Звертаємо вашу увагу, що номер резервується лише на 72 години).
  • Оберіть спосіб, яким вам зручно активувати свій новий номер.
У МАГАЗИНІ LIFECELL З ДОПОМОГОЮ КОНСУЛЬТАНТА:
  • Прийдіть у будь-який магазин lifecell та надайте консультанту
    код резерву з SMS. Щоб знайти найближчі магазини, наберіть 545 (для абонентів lifecell).
  • Оплатіть вартість SIM-карти 100 грн, (враховуючи всі податки та збори).
  • Оплатіть вибраний номер. Вартість вказана у формі «Вибір номера», вона залежить від категорії.
  • Релакс! Всі необхідні технічні роботи з активації номера виконає консультант магазину.
САМОСТІЙНО НА САЙТІ LIFECELL:
  • Придбайте будь-який стартовий пакет, але не активуйте його.
  • Перейдіть за посиланням.
  • Наберіть у формі номер придбаного стартового пакету, а також PIN та PUK (під захисним покриттям).
  • Керуйтесь підказками системи. За кілька простих кроків ви активуєте свій новий номер без будь-якої допомоги.
Послуга передбачає можливість обрати номер з будь-якою комбінацією цифр із переліку наявних.
Вартість послуги залежить від обраного номера телефону та вказується на сайті. Оплата вартості послуги здійснюється шляхом поповнення рахунку обраного номера телефону.

Послуга передбачає можливість обрати номер із переліку наявних та підключитися до телекомунікаційної мережі ТОВ «лайфселл», придбавши окремо необхідну SIM-карту без прописаного телефонного номера:
  • в магазинах lifecell (для індивідуальних та корпоративних абонентів),
  • у представників корпоративних продажів/обслуговування та представників корпоративних дилерів та дистриб'юторів (для корпоративних абонентів) та активувати її з обраним номером з допомогою такого представника,
  • в магазинах партнерів.
Нова SIM-карта активується на умовах стартового пакету «Універсальний стартовий пакет #1» без попередньо встановленого тарифу. Стартовий пакет призначений для самостійного підключення абонентом до будь-якого з тарифних планів, відкритих для підключення та розміщених на офіційному веб-сайті оператора рухомого (мобільного) зв’язку lifecell. Протягом 30-ти календарних днів абоненту надається можливість без додаткової оплати здійснити перехід на будь-який інший відкритий для підключення тарифний план. Звертаємо увагу, що після активації SIM-картки, якщо не обрано тарифний план та не поповнено особовий рахунок на суму 10 грн. та більше одним платежем, строк дії абонентського номеру (за послугою «Вибір номера») буде складати 180 днів з моменту активації (день активації + 179 днів). Якщо обрати тарифний план та поповнити особовий рахунок на суму 10 грн. та більше одним платежем (впродовж зазначених 180 днів, незалежно від послідовності вибору та поповнення) строк дії абонентського номеру (за послугою «Вибір номера») буде подовжено на 365 днів (день поповнення + 364 дні). Нарахування та/або використання бонусів не вважається поповненням особового рахунку та не впливає на строк дії номеру. Активувавши SIM картку lifecell, абонент підтверджує, що ознайомлений та погоджується з Умовами і порядком надання телекомунікаційних послуг ТОВ «лайфселл» розміщеними у розділі «Важлива інформація».
 
Причина: Зміни у вартості
Останнє редагування:

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Скільки може номер знаходитись без тарифу?
180 днів.
https://www.lifecell.ua/uk/sim-ta-nomer/choice/
Звертаємо увагу, що після активації SIM-картки, якщо не обрано тарифний план та не поповнено особовий рахунок на суму 10 грн. та більше одним платежем, строк дії абонентського номеру (за послугою «Вибір номера») буде складати 180 днів з моменту активації (день активації + 179 днів). Якщо обрати тарифний план та поповнити особовий рахунок на суму 10 грн. та більше одним платежем (впродовж зазначених 180 днів, незалежно від послідовності вибору та поповнення) строк дії абонентського номеру (за послугою «Вибір номера») буде подовжено на 365 днів (день поповнення + 364 дні). Нарахування та/або використання бонусів не вважається поповненням особового рахунку та не впливає на строк дії номеру.
 

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
Протягом 30-ти календарних днів абоненту надається можливість без додаткової оплати здійснити перехід на будь-який інший відкритий для підключення тарифний план.
Відновив на сімку універсального втрачений номер (рік не поповнили), тобто зараз номер без тарифу. Підкажіть з вашого досвіду: якщо протягом 30 днів не обрати тариф, то перехід на Ґаджет безпека буде платним?
 

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 11
Відновив на сімку універсального втрачений номер (рік не поповнили), тобто зараз номер без тарифу. Підкажіть з вашого досвіду: якщо протягом 30 днів не обрати тариф, то перехід на Ґаджет безпека буде платним?
Ні, безкоштовним.
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
только у меня эта услуга уже второй день не работает?

Работает.

Они просто меняли дизайн. Теперь совсем по другому выглядит. Еще и ванговать начали, предлагая номера, которые вроде как должны понравиться :)

"Ці номери ми обрали спеціально для вас. Оберіть уподобаний або скористайтеся фільтром" (с)
 

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 11
Работает.

Они просто меняли дизайн. Теперь совсем по другому выглядит. Еще и ванговать начали, предлагая номера, которые вроде как должны понравиться :)

"Ці номери ми обрали спеціально для вас. Оберіть уподобаний або скористайтеся фільтром" (с)
И убрали с продажи возможность покупки обычных номеров с кодом 063 и 093😕
 
Реєстрація
22.01.21
Місто
Pavlohrad
Подскажите по оплате услуги поповненням рахунку за допомогою скретч-карти.
1. Какой номер нужно пополнять, тот что указывался для авторизации и получения смс с кодом на первом шаге?
2. С него будет снята необходимая сумма в момент замены номера?
3. Почему сайте lifecell указано пополнение скретч-картой, как насчет других способов?
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ, Шостка
Подскажите по оплате услуги поповненням рахунку за допомогою скретч-карти.
1. Какой номер нужно пополнять, тот что указывался для авторизации и получения смс с кодом на первом шаге?
2. С него будет снята необходимая сумма в момент замены номера?
3. Почему сайте lifecell указано пополнение скретч-картой, как насчет других способов?
Я на новом старпаке делал через «Змину номера», так и без скретч-карты все сработало. Ее попробуй найди еще
 

romrom

@romrom777
Реєстрація
14.06.11
Місто
Харьков
Работает.

Они просто меняли дизайн. Теперь совсем по другому выглядит. Еще и ванговать начали, предлагая номера, которые вроде как должны понравиться :)

"Ці номери ми обрали спеціально для вас. Оберіть уподобаний або скористайтеся фільтром" (с)
И убрали с продажи возможность покупки обычных номеров с кодом 063 и 093😕
работает просто кошмарно- ввод цифр стал неудобным и капча почти после каждого запроса
 
Причина: ошибка в тексте
Останнє редагування:
Реєстрація
14.04.13
Місто
ЗСУ
Телефон
Poco M5s Samsung S23U
Чи є у lifecell якась можливість змінити номер зі збереженням тарифу?
Колись дуже давно privat:mobile давав можливість по смс подати заявку на заміну номера на старій сімкарті зі збереженням тарифу, зараз у Водафон є можливість вибрати номер і зберегти стару сімкарту і тариф. У Київстар щось подібне для контракту є.
 
Реєстрація
22.01.21
Місто
Pavlohrad
заміну номера на старій сімкарті зі збереженням тарифу
Технічно процедура заміни номера відбувається тільки на новій SIM-карті на неактивованому стартовому пакеті. Тому для підключення нового номера необхідно купувати новий стартовий пакет.
https://shop.lifecell.ua/uk/number-choice/
 
Реєстрація
22.01.21
Місто
Pavlohrad
Подскажите по оплате услуги поповненням рахунку
1. Какой номер нужно пополнять, тот что указывался для авторизации и получения смс с кодом на первом шаге?
Вот что выяснил через поддержку. Пользовался аналогичной услугой у Vodafone, так там списание средств за услугу происходит с номера указанного при авторизации, в Lifecell для оплаты со счета мобильного нужно будет пополнить номер, который под замену. Так как сим для смены номера должна быть не активирована, делается это на этапе ввода данных (номер, pin, puk) при самостоятельной смене номера.
P. S. Котенок попался несмышленый совсем, 30 минут выяснялся этот вопрос, поэтому прошу подтверждения данной информации.
 

vlady

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
24.07.18
Місто
Київ
Телефон
iPhone 11
Вот что выяснил через поддержку. Пользовался аналогичной услугой у Vodafone, так там списание средств за услугу происходит с номера указанного при авторизации, в Lifecell для оплаты со счета мобильного нужно будет пополнить номер, который под замену. Так как сим для смены номера должна быть не активирована, делается это на этапе ввода данных (номер, pin, puk) при самостоятельной смене номера.
P. S. Котенок попался несмышленый совсем, 30 минут выяснялся этот вопрос, поэтому прошу подтверждения данной информации.
Подтверждаю, так и работает.
 
Реєстрація
14.04.13
Місто
ЗСУ
Телефон
Poco M5s Samsung S23U
заміну номера на старій сімкарті зі збереженням тарифу
Технічно процедура заміни номера відбувається тільки на новій SIM-карті на неактивованому стартовому пакеті. Тому для підключення нового номера необхідно купувати новий стартовий пакет.
https://shop.lifecell.ua/uk/number-choice/
Було б непогано,якби ви спочатку вивчили матчасть...
У Водафон вибрав номер на сайті, отримав на стару сімкарту смс з резервом нового номера, поповнив рахунок старого номера на 150 грн. Подзвонив оператору, назвав код резерву і з мене за 5 хв списали 150грн і маю на старій сімкарті 2009 року старий тариф і новий номер.
Я б хотів те саме на Лайф спробувати, дуже хочу старий тариф залишити
 
Реєстрація
22.01.21
Місто
Pavlohrad
Було б непогано,якби ви спочатку вивчили матчасть..
Ну так учите, я же ссылку дал на официальные условия предоставления услуги. где недвусмысленно указанно;
"Технічно процедура заміни номера відбувається тільки на новій SIM-карті на неактивованому стартовому пакеті. Тому для підключення нового номера необхідно купувати новий стартовий пакет."

Я б хотів те саме на Лайф спробувати, дуже хочу старий тариф залишити
Не ваши, не мои желания, чтобы было как у Vodafone, к сожалению, не изменят условий предоставления услуги Lifecell.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
Купила симку ЛС на сайте, с "Выбором номера". Самую дешевую.
Зашла в личный кабинет.
А там...там вся личная информация какого-то мужика по имени Виктор.
И имя и фамилия и дата рождения и даже электронная почта.

Разве так должно быть? Ведь год номер "отстаивается" (ну или "отлеживается" :)), затем все данные удаляются и он перепродается.
Или нет?

Пока копошилась, пришло голосовое сообщение. Прослушала.
Там про какой-то "долг за этим номером телефона". Робот говорит,не человек.
Это коллекторский номер или просто если тариф не оплачен, то нельзя прослушать голосовое? Что это значит про долг?
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
Что это значит про долг?
Чрезмерно Вы впечатлительны.

Возможно :)
Но все же интересно, что бы это значило.
Это коллекторы или таким образом ЛС просит пополнить счет? :D

Жаль, не сообразила записать номер, от которого это сообщение пришло.
Там какой-то ЛС 063 и 88 в конце. Это то, что запомнила.
 
Зверху