Alik iv
Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Послуга «Другий номер»
Потрібна конспірація і не бажано залишати свій основний номер?
Обирайте послугу "Другий номер" для тимчасових контактів по роботі, розміщення оголошень або нових знайомств
Активуйте з *878#
ПРО ЗМІНИ В УМОВАХ НАДАННЯ ПОСЛУГИ «ДРУГИЙ НОМЕР»
Звертаємо вашу увагу, що ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell, змінює умови надання послуги «Другий номер».
Починаючи з 12.07.2023 року вартість замовлення послуги становитиме 85 грн на 30 днів. Для учасників lifecell PLATNUM Клубу спеціальна ціна становитиме 42,5 грн на 30 днів. Після завершення цього терміну абонент може знову оплатити користування послугою на 30 днів. Якщо коштів на рахунку недостатньо, здійснюватиметься часткове списання коштів у розмірі 4 грн за 1 день користування послугою.
Для керування послугою наберіть зі свого мобільного *878# (безкоштовно в мережі lifecell).
Усі інші умови послуги залишаються без змін
Кому доступна послуга?
Які умови оплати?
На які номери можна телефонувати або приймати дзвінки?
Чи можу я замовити декілька номерів одночасно?
Чи потрібно замовляти тарифний план для Другого номера?
Чи можу я обрати красивий Другий номер?
Як здійснювати/приймати дзвінки з Другим номером?
Чи можна перенести Другий номер в мережу іншого оператора за допомогою послуги MNP (перенесення мобільних номерів)?
Потрібна конспірація і не бажано залишати свій основний номер?
Обирайте послугу "Другий номер" для тимчасових контактів по роботі, розміщення оголошень або нових знайомств
Активуйте з *878#
ПРО ЗМІНИ В УМОВАХ НАДАННЯ ПОСЛУГИ «ДРУГИЙ НОМЕР»
Звертаємо вашу увагу, що ТОВ «лайфселл», що надає електронні комунікаційні послуги під торговельною маркою lifecell, змінює умови надання послуги «Другий номер».
Починаючи з 12.07.2023 року вартість замовлення послуги становитиме 85 грн на 30 днів. Для учасників lifecell PLATNUM Клубу спеціальна ціна становитиме 42,5 грн на 30 днів. Після завершення цього терміну абонент може знову оплатити користування послугою на 30 днів. Якщо коштів на рахунку недостатньо, здійснюватиметься часткове списання коштів у розмірі 4 грн за 1 день користування послугою.
Для керування послугою наберіть зі свого мобільного *878# (безкоштовно в мережі lifecell).
Усі інші умови послуги залишаються без змін
Кому доступна послуга?
Наразі послуга «Другий номер» доступна для абонентів, які обслуговуються на умовах всіх індивідуальних тарифних планів.
Послуга тимчасово недоступна для користувачів VoLTE.
Послуга тимчасово недоступна для користувачів VoLTE.
Які умови оплати?
Послуга «Другий номер» автоматично надається кожні 30 днів за 30 грн. Якщо коштів на рахунку недостатньо, здійснюється часткове списання коштів у розмірі 1,5 грн за 1 день користування послугою. Часткова оплата можлива при користуванні послугою більше 30 днів. Перший місяць оплачується в повному обсязі.
На які номери можна телефонувати або приймати дзвінки?
Ви можете отримувати/ здійснювати дзвінки з/на всі номери мобільних операторів України. Можливість отримувати/здійснювати дзвінки з/на міські номери, номери закордонних операторів або у роумінгу не надається.
Чи можу я замовити декілька номерів одночасно?
Ні, у кожного абонента є можливість замовити лише один Другий номер. Ви можете відключити поточний Другий номер та замовити інший Другий номер безліч разів. При кожному наступному замовленні надається новий номер
Чи потрібно замовляти тарифний план для Другого номера?
Ні, на Другому номері ви будете використовувати тарифний план вашого основного номера.
Чи можу я обрати красивий Другий номер?
Ні, наразі абонентам надається номер без можливості вибору.
Як здійснювати/приймати дзвінки з Другим номером?
Переконайтесь, що послуга «Другий номер» підключена.
Якщо під час вхідного дзвінка або SMS перед номером телефону ви бачите цифри 878, це означа, що вам телефонують на Другий номер.
Щоб подзвонити/відправити SMS з Другого номеру, достатньо перед номером телефону набрати 878, далі код оператора. Абонент, якому ви телефонуєте/пишете побачить у вхідних ваш Другий номер у звичному вигляді, без префіксу 878.
Будьте уважні! Такий алгоритм набору номерів працює лише для підключеної послуги Другий номер. Для вашого основного номера порядок набору номерів не змінюється.
Якщо під час вхідного дзвінка або SMS перед номером телефону ви бачите цифри 878, це означа, що вам телефонують на Другий номер.
Щоб подзвонити/відправити SMS з Другого номеру, достатньо перед номером телефону набрати 878, далі код оператора. Абонент, якому ви телефонуєте/пишете побачить у вхідних ваш Другий номер у звичному вигляді, без префіксу 878.
Будьте уважні! Такий алгоритм набору номерів працює лише для підключеної послуги Другий номер. Для вашого основного номера порядок набору номерів не змінюється.
Чи можна перенести Другий номер в мережу іншого оператора за допомогою послуги MNP (перенесення мобільних номерів)?
Послуга MNP (перенесення мобільних номерів) не є доступною в рамках користування послугою Другий номер.
Останнє редагування: