05.02.2018. ТОВ "ТриМоб" "Зміни у Правила надання та отримання послуг рухомого (мобільного) зв’язку, 13.09.2017:
Шановні абоненти!
Повідомляємо Вам, що з 01.10.2017 ТОВ "ТриМоб" вносить зміни у Правила надання та отримання послуг рухомого (мобільного) зв’язку та додаткових послуг ТОВ "ТриМоб", а саме у пункти 3.13.3 та 3.13.4:
3.13.3 Строк дії Договору між ТриМоб та Неконтрактним Абонентом (строк дії USIM-картки) становить не менше 365 днів з моменту здійснення першої платної вихідної події (активації номера). Поповнення рахунка (ваучером або сплата коштів через систему приймання платежів шляхом перерахування коштів на рахунок ТриМоб, крім надання послуги "Переказ коштів") подовжує строк дії Договору (строк дії USIM-картки) не менше ніж на 365 днів з дати останнього поповнення;
3.13.4 У разі закінчення строку дії Договору (строку дії USIM-картки) перелік Послуг, що надаються Неконтрактному Абоненту, скорочується, а строк дії Договору (строк дії USIM-картки) встановлюється таким, що дорівнює 40 днів. Поповнення рахунка протягом 40 днів з дати закінчення строку дії Договору (ваучером або сплата коштів через систему приймання платежів шляхом перерахування коштів на рахунок ТриМоб, крім надання послуги "Переказ коштів") відновлює надання Послуг та подовжує строк дії Договору (строк дії USIM-картки) не менше ніж на 365 днів. Непоповнення рахунка протягом 40 днів з дати закінчення строку дії Договору призводить до припинення дії Договору між ТриМоб та Неконтрактним Абонентом без можливості подальшого відновлення номера. Договір також може бути припинений в інших випадках, передбачених цими Правилами.
У разі виникнення додаткових питань звертайтеся до Контакт-центру за номером 1188 (безкоштовно з мережі ТОВ «ТриМоб») або 0800 50 1188 (безкоштовно в межах України з номерів операторів України).
Vodafone Условия использования
8. ПОРЯДОК ПРЕДОСТАВЛЕНИЯ УСЛУГ ПО ПЕРЕНОСУ АБОНЕНТСКИХ НОМЕРОВ (ДАЛЕЕ - ППН)
Внимание! Раздел 8 вступает в силу с 01.05.2019 г.
P.S. Olexa, в русской редакции:
8.15. Абоненту отказывают в ППН, если:
<…>
в зоне нумерации, в которой находится номер Абонента, который подал заявление на перенос, не обеспечивается процедура установки внутризоновых соединений с использованием семизначных зоновых номеров согласно Плана перехода на перспективную систему нумерации телефонной сети.
<…>.
Шановні абоненти!
Повідомляємо Вам, що з 01.10.2017 ТОВ "ТриМоб" вносить зміни у Правила надання та отримання послуг рухомого (мобільного) зв’язку та додаткових послуг ТОВ "ТриМоб", а саме у пункти 3.13.3 та 3.13.4:
3.13.3 Строк дії Договору між ТриМоб та Неконтрактним Абонентом (строк дії USIM-картки) становить не менше 365 днів з моменту здійснення першої платної вихідної події (активації номера). Поповнення рахунка (ваучером або сплата коштів через систему приймання платежів шляхом перерахування коштів на рахунок ТриМоб, крім надання послуги "Переказ коштів") подовжує строк дії Договору (строк дії USIM-картки) не менше ніж на 365 днів з дати останнього поповнення;
3.13.4 У разі закінчення строку дії Договору (строку дії USIM-картки) перелік Послуг, що надаються Неконтрактному Абоненту, скорочується, а строк дії Договору (строк дії USIM-картки) встановлюється таким, що дорівнює 40 днів. Поповнення рахунка протягом 40 днів з дати закінчення строку дії Договору (ваучером або сплата коштів через систему приймання платежів шляхом перерахування коштів на рахунок ТриМоб, крім надання послуги "Переказ коштів") відновлює надання Послуг та подовжує строк дії Договору (строк дії USIM-картки) не менше ніж на 365 днів. Непоповнення рахунка протягом 40 днів з дати закінчення строку дії Договору призводить до припинення дії Договору між ТриМоб та Неконтрактним Абонентом без можливості подальшого відновлення номера. Договір також може бути припинений в інших випадках, передбачених цими Правилами.
У разі виникнення додаткових питань звертайтеся до Контакт-центру за номером 1188 (безкоштовно з мережі ТОВ «ТриМоб») або 0800 50 1188 (безкоштовно в межах України з номерів операторів України).
Vodafone Условия использования
8. ПОРЯДОК ПРЕДОСТАВЛЕНИЯ УСЛУГ ПО ПЕРЕНОСУ АБОНЕНТСКИХ НОМЕРОВ (ДАЛЕЕ - ППН)
Внимание! Раздел 8 вступает в силу с 01.05.2019 г.
P.S. Olexa, в русской редакции:
8.15. Абоненту отказывают в ППН, если:
<…>
в зоне нумерации, в которой находится номер Абонента, который подал заявление на перенос, не обеспечивается процедура установки внутризоновых соединений с использованием семизначных зоновых номеров согласно Плана перехода на перспективную систему нумерации телефонной сети.
<…>.
Причина: # + #
Останнє редагування: