Прес-тур "Якість "Київстар" 2010" (Вінниця, Черкаси, Чернігів, Житомир)
Компанія "Київстар" вже вдруге запросила представників ЗМІ центрального регіону до свого Центрального офісу. Дані зустрічі проходять в рамках програми "Якість "Київстар" 2010". Так у вересні 2009 року регіональні журналісти отримали доступ до самого серця компанії - Call-центру, де на власні очі змогли побачити, за якою системою відбувається обслуговування абонентів.
Наприкінці березня, журналісти провідних регіональних ЗМІ вдруге завітали до ЦО "Київстар", де познайомилися з віце-президентом компанії Керсті Віклунд та її заступниками Олександром Дорофієм і Сергієм Климовим.
Почути статистичну інформацію про якість мережі компанії з перших вуст топ-менеджменту "Київстару", погодьтеся, пропозиція заманлива. Саме тому на запрошення відгукнулися 22 журналісти з провідних регіональних видань, серед них: газета "Житомирщина" (Житомир); газета "Вінниччина", газета "Здоров'я, події, час" (Вінниця); газета "Нова Доба", телерадіокомпанія РОСЬ (Черкаси).
Говорячи про результати зустрічі та «масштабність дій» національного мобільного оператора, варто зауважити, що об’єм інвестицій у розвиток мережі «Київстар», за словами фахівців, склав більше 3 млрд. доларів США упродовж останніх 10 років. Сума вагома.
Водночас саме такі капіталовкладення дозволяють підтримувати високу якість обслуговування завдяки сучасному телекомунікаційному обладнанню виключно лише від світового лідера Ericsson; команда професіоналів – більше 1200 висококваліфікованих технічних працівників, що цілодобово відстежують роботу мережі; швидка система реагування на збої в роботі; впровадження інноваційних послуг; і найголовніше – розуміння потреб клієнта в якісному та доступному зв’язку, так конкретні кроки задля вирішення цього завдання. «Усі технічні вдосконалення «Київстар» здійснює орієнтуючись на потреби своїх абонентів», – наголосили представники мобільного оператора.
Компанія "Київстар" вже вдруге запросила представників ЗМІ центрального регіону до свого Центрального офісу. Дані зустрічі проходять в рамках програми "Якість "Київстар" 2010". Так у вересні 2009 року регіональні журналісти отримали доступ до самого серця компанії - Call-центру, де на власні очі змогли побачити, за якою системою відбувається обслуговування абонентів.
Наприкінці березня, журналісти провідних регіональних ЗМІ вдруге завітали до ЦО "Київстар", де познайомилися з віце-президентом компанії Керсті Віклунд та її заступниками Олександром Дорофієм і Сергієм Климовим.
Почути статистичну інформацію про якість мережі компанії з перших вуст топ-менеджменту "Київстару", погодьтеся, пропозиція заманлива. Саме тому на запрошення відгукнулися 22 журналісти з провідних регіональних видань, серед них: газета "Житомирщина" (Житомир); газета "Вінниччина", газета "Здоров'я, події, час" (Вінниця); газета "Нова Доба", телерадіокомпанія РОСЬ (Черкаси).
Говорячи про результати зустрічі та «масштабність дій» національного мобільного оператора, варто зауважити, що об’єм інвестицій у розвиток мережі «Київстар», за словами фахівців, склав більше 3 млрд. доларів США упродовж останніх 10 років. Сума вагома.
Водночас саме такі капіталовкладення дозволяють підтримувати високу якість обслуговування завдяки сучасному телекомунікаційному обладнанню виключно лише від світового лідера Ericsson; команда професіоналів – більше 1200 висококваліфікованих технічних працівників, що цілодобово відстежують роботу мережі; швидка система реагування на збої в роботі; впровадження інноваційних послуг; і найголовніше – розуміння потреб клієнта в якісному та доступному зв’язку, так конкретні кроки задля вирішення цього завдання. «Усі технічні вдосконалення «Київстар» здійснює орієнтуючись на потреби своїх абонентів», – наголосили представники мобільного оператора.