Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Он сразу и продлевается, просто первые три дня льготные для расторжения, в остальном всё начисляется как надо.
 
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Нет, он не продлевается, а висит на холде.
Продлен он будет дня через 3 после окончания старого срока.
Был у меня депо, который закончился 22.01.
Так вот - продлился он с 25.01.
Идиотизм, как по мне
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Хм, раньше было так, как описал я. Надо поднять историю старых депошек, посмотреть.
 
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да, раньше было по-твоему.
Но тут внезапно приключилось "покращення"
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А что это у меня с какого то перепугу заблокировался вход в мобильное приложение "приват24"? А при попытке залогиниться на сайте "приват24" вываливается форма восстановления пароля? Приватбанк, что вы там уже мутите? Скучно стало?

Prorab, добрый день.
Уточните, пожалуйста, на [email protected] Ваш контактный номер телефона, модель телефона, версию ОС, версию мобильного приложения, а также приложите скриншот с ошибкой входа.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 37 секунд
При успешном входе в систему Приват24 получил угрожающее сообщение:
"Напоминаем еще раз!Если Вы не подтвердите свой e-mail, при следующем входе операции в Приват24 будут Вам недоступны из соображений безопасности.
Подтвердите e-mail, на который будут приходить письма о подозрительных входах и операциях в Вашем Приват24.На указанный адрес будет отправлено письмо с подтверждением."
А если я не хочу сообщать свой e-mail, то в следующий раз не войду? Что это за требование?

Serenka, подтверждение e-mail-адреса необходимо в целях безопасности.
На указанный e-mail будут поступать сообщения о входе в Ваш Приват24 из новых устройств и подозрительных операциях. Если Вы не подтвердите свой e-mail Вам будет неедоступны некоторые операции в Приват24.
С уважением, ПриватБанк
 
Останнє редагування:

Prorab

Skylark
Реєстрація
21.11.07
Місто
Черноморск
Телефон
Redmi N8P
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Prorab, добрый день.
Уточните, пожалуйста, на [email protected] Ваш контактный номер телефона, модель телефона, версию ОС, версию мобильного приложения, а также приложите скриншот с ошибкой входа.
С уважением, ПриватБанк.
Приватбанк, спасибо за внимание к моей проблеме, но я сегодня утром уже успешно разблокировал вход в приват24. Не знаю в чем была причина блокировки, но проблема уже решена как с браузерной, так и с мобильной версией приват24. Инцидент исчерпан :)
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

После окончания срока действия депозита он несколько дней висит на холде, после чего автоматически продлевается.
Можно ли как-то руками форсировать этот процесс, чтобы депозит сразу автоматически продлевался без 3-х дневного ожидания ?

avkiev, добрый день.
Вклады продлеваются согласно следующей процедуре:
1. После окончания срока вклада деньги с депозита перечисляются на вклад "До востребования".
2. По истечении 3 календарных дней деньги автоматически возвращаются на тот же депозит, а договор - продлевается на новый срок. Дата старта продлеваемого депозита смещается на 3 дня при каждом продлении. При этом к ставке будет прибавлено 0,5% годовых за продление.
В качестве компенсации за эти три дня которые средства находятся на вкладе "До востребования" (под 1 % годовых) банк начисляет % по продлеваемому депозиту.
С уважением, ПриватБанк.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

При этом к ставке будет прибавлено 0,5% годовых за продление.
при этом ставку вы уже два месяца подряд рубите на 0,5%

В качестве компенсации за эти три дня которые средства находятся на вкладе "До востребования" (под 1 % годовых) банк начисляет % по продлеваемому депозиту.
Какой здесь смысл? Кто пояснит?

Добавлено через 2 минуты
Можно ли как-то руками форсировать этот процесс, чтобы депозит сразу автоматически продлевался без 3-х дневного ожидания ?
Если депо месячный или годовалый, то закрывать и открывать новый.
Если 3месячный и более, за который дают 0,5% за автопродленияе, то пить валерианку три дня. :D
 
Останнє редагування:
Реєстрація
03.03.13
Місто
Днепропетровск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Скажите, сколько будет этот бред с введением е-мейл продолжаться? Вводи-не вводи, все равно это сообщение выскакивает каждый раз при заходе в П24, ну достает же!!!

 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В моб.приложении у всех работает смс авторизация ? У меня заходит без смс, в настройках всегда сбрасывается после выхода усиленная авторизация
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В моб.приложении у всех работает смс авторизация ? У меня заходит без смс, в настройках всегда сбрасывается после выхода усиленная авторизация
Представитель Привата здесь обещал исправить в следующем обновлении, но когда оно выйдет не уточнялось
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Представитель Привата здесь обещал исправить в следующем обновлении, но когда оно выйдет не уточнялось
В том то и дело, что сегодня обновился, но проблема осталась
 
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В качестве компенсации за эти три дня которые средства находятся на вкладе "До востребования" (под 1 % годовых) банк начисляет % по продлеваемому депозиту
Читал фразу вдоль и поперек.
Долго думал.
Ничего не понял.

Я, может быть, странного хочу, но, как по мне, логичнее было бы так:
если депо открывается 15-го числа, то:
- срок его действия заканчивается 14-го числа (а не 15-го, как сейчас)
- снять его можно 15-го числа (а не 16-го, как сейчас)
- лонгироваться он должен 15-го числа (а не 19-го, как сейчас).

Логично, не ? Почему нынешняя система такая кривая и нечестная ?
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Нет :D
В цивилизованном мире процент начинают считать на день следующий за днем поступления денег. Соответственно депозит сроком полный месяц выплачивается в число Х+1 следующего месяца, где Х=день заключения договора..
 
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

процент начинают считать на день следующий за днем поступления денег.
Соответственно депозит сроком полный месяц выплачивается в число Х+1 следующего месяца

Не вижу никакой логической связи между этими утверждениями.
Считайте как угодно, но если клиент положил деньги 15-го числа, то права банка заканчиваются 14-го числа в 23:59, а с 15-го - они опять клиентские.

Впрочем - разговор ниочём, как Приват захочет - так и будет
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ / Шахтарське (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

...У приватовского корезоида, видимо, склероз. Еще в середине декабря прошлого года сообщил им через Приват-24 (и подтвердил) свой выделенный для Привата e-mail - и даже успешно получил на него в декабре и январе квитанции и т.п. И вот сегодня после входа в Приват-24 корезоид вытащил на свет божий древний-предревний е-мэйл и предложил мне согласиться с тем, что он теперь будет для финансовых коммуникаций. Пришлось опять (как в декабре) ввести уже действующий полтора месяца е-мэйл - и подтвердить его. Ох уж эти левые кривые руки Привата - не ведающие дела правых коллег своя...
 
Останнє редагування:

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Гудзак,да приват с этим мылом уже задрал
у меня настроено вместо смс уведомления на мыло которое давно подтверждено
после каждой операции мне письмо приходит
и все равно каждый раз когда захожу в приват24 оно мне вылазит снова
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Есть в привате неприятный момент в обслуживании. Отказывают клиентам укрупнить гривну для пополнения их же зелёных монстров... :dash1:
В итоге клиент вместо 5 минут, полчаса стоит перед тумбой или платит комиссию на кассе... Такой вот террор. Да и банку тоже головняк с инкассациям терминалов - лишние бумажки, лишние телодвижения = меньший КПД работников.
Странно что этого не понимают в банке.
 
Зверху