Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как получить голд привата без абонки???

ВанОО, участие в GOLD-клубе на льготных условиях предоставляется клиентам с общей суммой депозитного портфеля от 50 000 грн.
С уважением, ПриватБанк
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Реальная выгода будет только в лучшей поддержке по 3700.
и возможность оплачивать покупки в некоторых терминалах без пин-кода, лично для меня это главное преимущество. Но пока денег на депозит нет, а платить абонку неохота, наверное сделаю простую чипированную универсальную карту (ту, что за 50 грн), благо она тоже позволяет это делать в тех же терминалах
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

давно не проводил платежи, где участвует карта Примата и не могу понять что за новый финт :mad: в 3D secure когда нужно ждать смс на свой финансовый номер, а номера там нет :eek:
 

Вкладення

  • 3d.jpg
    3d.jpg
    25.5 КБ · Перегляди: 154

eMkiLL

eMkiLL
Реєстрація
29.07.10
Місто
Запорожье
Телефон
Xiaomi Mi 11 Lite
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не дает перевести деньги между своими счетами. Выдает ошибку:
CARD_INFO_ERROR
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А я то думал, у меня местные глюки, 5 часов назад тоже не смог перевести деньги между своими картами... Да и в Приват24 зашло тогда не с первого раза...
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

в 3D secure когда нужно ждать смс на свой финансовый номер, а номера там нет :eek:

Новая технология от ПБ - код приходит напрямую в мозг клиента!! (если, конечно, он у него есть..):D
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не дает перевести деньги между своими счетами. Выдает ошибку:
CARD_INFO_ERROR
Я за 20 минут до твоего поста не смог перевести через мобильный Приват24, еле-еле перевёл через сайт Приват24.
 

eMkiLL

eMkiLL
Реєстрація
29.07.10
Місто
Запорожье
Телефон
Xiaomi Mi 11 Lite
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Онлайн поддержка пишет:
Спасибо за ожидание!
Да, действительно, сейчас могут возникать некоторые технические трудности при работе в Приват24. Вся необходимая для решения этой трудности информация уже передана ответственным специалистам. Мы прилагаем максимум усилий для скорейшего решения этого вопроса. Ориентировочные сроки возобновления такой возможности ,к сожалению не сообщены. От лица банка мы приносим Вам свои извинения за доставленные неудобства и надеемся на Ваше понимание. Если нужно пополнить мобильный, Вы можете провести платеж по ссылке https://secure.privatbank.ua/quickpay/
Если платеж на карту https://sendmoney.privatbank.ua/
Так-же для проведения прочих операций можете использовать Терминалы самообслуживания либо банкоматы.Еще раз извините за неудобства
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А я думаю, почему при попытке проведения платежа на счет в другом банке с моей КДВ комиссия составляет не обычные 3 грн, а как будто я плачу к примеру на Каймановы острова, и хлопец с поддержки пишет, что это мне кажется и все по старому и все ОК. Вообщем уже днем попробую.
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

скільки часу необхідно чекати, щоб з меню Інфо пропав голд-консультант? з голд клубу я вийшов в жовтні, вже майже 4 місяці пройшло... В чаті нічого конкретного не кажуть, просять просто чекати, поки інформація оновиться. Но чому так довго?

upd. куда пропали всі виписки?

і так по всіх картах
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

це лише вершина айсберга проблем... виписки так і не показує взагалі...
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не дает перевести деньги между своими счетами. Выдает ошибку:
CARD_INFO_ERROR

Уважаемые Клиенты!
Действительно, в данный момент могут наблюдаться трудности при совершении между своими счетами / разновалютными картами в Приват24 физ.лиц в связи с ошибкой "CARD_INFO_ERROR".
Мы прилагаем максимум усилий для скорейшего решения этого вопроса. Приносим Вам свои извинения за доставленные неудобства и надеемся на Ваше понимание.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 2 минуты
скільки часу необхідно чекати, щоб з меню Інфо пропав голд-консультант? з голд клубу я вийшов в жовтні, вже майже 4 місяці пройшло... В чаті нічого конкретного не кажуть, просять просто чекати, поки інформація оновиться. Но чому так довго?

upd. куда пропали всі виписки?

і так по всіх картах

bez_loginu, для более подробного рассмотрения вопроса, уточните, пожалуйста, на почту [email protected] Ваш логин для входа в Приват24, указав ссылку на отзыв.
В настоящее время наблюдаются трудности при отображении выписок в Приват24. Мы прилагаем максимум усилий для скорейшего решения проблемы. Приносим Вам свои извинения за доставленные неудобства и надеемся на Ваше понимание.
С уважением, ПриватБанк
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Насколько я знаю - в течение месяца депозит можно пополнить на сумму не большую, чем сумма его открытия. Да/нет ?
Вопрос такой: при продлении депозита - эта сумма соответствует той сумме, которая была при продлении, или "играет" всё та же сумма первоначального открытия ?
Иными словами - если открыть месячный депо на $100 и сразу же его пополнить на $100 - то в следующем месяце его можно будет пополнить только на $100 или уже на $200 ?
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если пролонгация - должно считать как новый. По логике :)
 

Stas567

Заблокирован
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганськ
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, я не могу понять, почему мне не приходят коды подтверждения платежа в виде push-уведомления на в приложение на смартфоне, когда у меня есть доступ в Интернет и запущено приложение приват24 на android? Вы же писали, что в Sender в таком случае должно приходить, а оно ничего не приходит.
 
Зверху