Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
И тебя не смущает 82% годовых? Нет, спасибо конечно что ты поддерживаешь экономику Привата и даешь возможность половине здесь присутствующих пользоваться кредиткой 55 дней вообще бесплатно, но, честно говоря, это не совсем разумно брать деньги под такой процент..:rolleyes:
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
ну я сам не в восторге, но тогда срочно были нужны именно наличные, а на универсалке лимит всего 5к, с другими банками неохота водить дела, да и времени тогда было в обрез, а так деньги были за несколько минут... И даже если и был лимит 15к, все равно там было бы 3,9% в месяц + комиссия за снятия 4%
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
ну я сам не в восторге, но тогда срочно были нужны именно наличные, а на универсалке лимит всего 5к, с другими банками неохота водить дела, да и времени тогда было в обрез, а так деньги были за несколько минут... И даже если и был лимит 15к, все равно там было бы 3,9% в месяц + комиссия за снятия 4%

(facepalm)
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Если к карте для выплат взять ещё универсальную, то они на одном счету будут или на разных?
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Универсальную нельзя взять к КДВ - это две параллельные прямые, которые не пересекаются..:) КДВ - это чисто дебитка, а Универсальная - кредитка(может быть с нулевым лимитом), с разными тарифами, поэтому на одном счете они быть никак не могут.. к большому моему сожалению.. :D
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
кстати, теперь возможно одновременно иметь два лимита - в привата и абанка, раньше можно было только один...
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
Оформить кредитку в а-банке и он даст свой кредитный лимит?
если повезет, то да, но раньше не давал ни при каких условиях... У меня сейчас лимит в абанке под депозит 10к, а в привате дало 4к с большим трудом, раньше давало 5к . Наверное, есть какой-то общий лимит, на 2 карточки.
 
Реєстрація
24.02.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi
та там вообще чудеса: сначала был лимит на привате 5к, потом я сделал депозит а абанке на 10 и сразу заказал лимит, где-то за час он уже был начислен. потом через несколько дней лимит привата обнулился, и только теперь дал 4к (через 2 месяца)
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Ну, как-то разочаровал меня слегка сегодня представитель ПриватБанка. Сначала так обрадовала, что мой уровень поднят до небес до уровня Голд, а потом тупое разводилово, да еще и шаблонными фразами:( [MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], как-то прокомментируете?
З.Ы. VLC этот формат нормально тянет.
 

Вкладення

  • call_14-16-01_IN_+380567335040.rar
    260.5 КБ · Перегляди: 42

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
поделитесь ссылкой где можно настроить уведомления на e-mail
что то не могу найти
Снова появилась возможность получать уведомления на е-майл.. :)
Изменить канал получения отчетов можно в privat24.ua (меню «Все услуги» – «Настройки» – «Информирование об операциях»).
 

Crow

Заблокирован
Реєстрація
20.01.16
Місто
Днепропетровская обл.
Телефон
fly 442
вчера родной банкомат ПБ не выдал деньги, нарисовал часики, спустя время спросил - вы еще здесь ? - подтвердил - денег так и не вылезло. В банке ответили что ошибка системная и все вернется, и вообще звоните 3700 :eek:. Кстати, оператору в это время было не дозвониться, так что совет был так себе. То есть вот он я, с картой и паспортом - паспорт впрочем привату не нужен - и ничем не можем помочь. После обращения в чат денежка магически вернулась, хотя оператор сказал что аж в течение трех суток придет. Начинаю немного понимать ту женщину в ощаде, которая ждала два часа, чтобы снять в кассе зарплату, когда банкомат был за углом.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
вчера родной банкомат ПБ не выдал деньги, нарисовал часики, спустя время спросил - вы еще здесь ? - подтвердил - денег так и не вылезло. В банке ответили что ошибка системная и все вернется, и вообще звоните 3700 :eek:. Кстати, оператору в это время было не дозвониться, так что совет был так себе. То есть вот он я, с картой и паспортом - паспорт впрочем привату не нужен - и ничем не можем помочь. После обращения в чат денежка магически вернулась, хотя оператор сказал что аж в течение трех суток придет. Начинаю немного понимать ту женщину в ощаде, которая ждала два часа, чтобы снять в кассе зарплату, когда банкомат был за углом.


Уважаемый Автор!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Наши специалисты делают все возможное для того чтобы ситуация не повторилась в дальнейшем. Еще раз приносим извинения и надеемся на Ваше понимание.
С уважением, ПриватБанк.
 
  • Like
Реакції: Crow

Mathias

Я - голос в ваших ушах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Киев
Телефон
iPhone XR, Huawei E5573
кстати, теперь возможно одновременно иметь два лимита - в привата и абанка, раньше можно было только один...

А-Банк уже годик как продан Суркисам, он теперь Бене не принадлежит, а значит свои правила, свои лимиты, бла-бла-бла...
 

A&S

Реєстрація
20.11.08
Місто
Вінницька обл.
Время от времени принимаю платежи через iPay, и вот случилась такая история:
принял платеж на сумму больше 8к - написало что платеж успешен, все ок... (клиенту даже пришло смс о списании, я успел увидеть) и клиент с товаром ушел...
кто пользуется - знает, что зачисление происходит где-то в течении 10-30минут (приходит смс) я себе спокойно работал дальше и ждал смс... а она все не приходила... не дождавшись - захожу в П24, и вижу, что деньги за этот платеж так и не пришли. В общем, проверив все - обнаружил, что карта, которая доступна и указана в списке карт для возмещения в iPay - в моем П24 отсутствует (как выяснилось позже - заблокирована)...
Далее интересней - набираю 3700 что-бы выяснить как быть дальше - мне сообщают, что платеж этот они видят, но он забракован, так как карта не активна и деньги вернутся назад на карту клиента :eek:
на мой вопрос "как так?" (напомню, клиент с товаром уже ушел и платеж числится у меня как "успешные" и не на 80грн, на которые бы "забил") - был получен ответ "необходимо связываться с клиентом" и выяснять уже с ним... на мою просьбу предоставить хотя-бы контактный номер клиента (клиент его диктует при платеже, и на него приходит смс для подтверждения) последовал отказ (банковская тайна), а в архивах платежей iPay он не сохраняется (видно только 4 последние цифры карты и то, что платеж успешный)... ничего не добившись, и сказав "спасибо" за такой сервис - наш разговор закончился фактически ничем...
Немного позже перезванивает (тот самый) оператор и сообщает, что он все-таки составил заявку (срок 1-3 дня) на проведение этих денег на мою активную карту, попутно сообщив, что нет уверенности, что такое может получиться...
В общем, пока жду, что будет дальше... :)

Добавлено через 6 минут
кстати, пока по номеру заявки - "Заявка не найдена", кто знает, через сколько времени они на сайте начинают отображаться?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Время от времени принимаю платежи через iPay, и вот случилась такая история:
принял платеж на сумму больше 8к - написало что платеж успешен, все ок... (клиенту даже пришло смс о списании, я успел увидеть) и клиент с товаром ушел...
кто пользуется - знает, что зачисление происходит где-то в течении 10-30минут (приходит смс) я себе спокойно работал дальше и ждал смс... а она все не приходила... не дождавшись - захожу в П24, и вижу, что деньги за этот платеж так и не пришли. В общем, проверив все - обнаружил, что карта, которая доступна и указана в списке карт для возмещения в iPay - в моем П24 отсутствует (как выяснилось позже - заблокирована)...
Далее интересней - набираю 3700 что-бы выяснить как быть дальше - мне сообщают, что платеж этот они видят, но он забракован, так как карта не активна и деньги вернутся назад на карту клиента :eek:
на мой вопрос "как так?" (напомню, клиент с товаром уже ушел и платеж числится у меня как "успешные" и не на 80грн, на которые бы "забил") - был получен ответ "необходимо связываться с клиентом" и выяснять уже с ним... на мою просьбу предоставить хотя-бы контактный номер клиента (клиент его диктует при платеже, и на него приходит смс для подтверждения) последовал отказ (банковская тайна), а в архивах платежей iPay он не сохраняется (видно только 4 последние цифры карты и то, что платеж успешный)... ничего не добившись, и сказав "спасибо" за такой сервис - наш разговор закончился фактически ничем...
Немного позже перезванивает (тот самый) оператор и сообщает, что он все-таки составил заявку (срок 1-3 дня) на проведение этих денег на мою активную карту, попутно сообщив, что нет уверенности, что такое может получиться...
В общем, пока жду, что будет дальше... :)

Добавлено через 6 минут
кстати, пока по номеру заявки - "Заявка не найдена", кто знает, через сколько времени они на сайте начинают отображаться?

A&S, добрый день!
Решением Вашего вопроса занимаются наши специалисты, как только будет решение, мы сразу же Вас проинформируем.
С уважением, ПриватБанк.
 
  • Like
Реакції: A&S
Зверху