Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

jigga

"Новичок"
Реєстрація
19.08.10
Місто
Циркуны
Телефон
Redmi note 10 pro


Только что в привете24 проверял между своими прошли платежи😂😂😂
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Нужен вэкод по карте для акции мастера. Ты ж там уже отдрочил? Я ещё нет.
Была инфа, что код приходит и по неудачным списаниям, так что можно и нулевые карты привязывать. Но может у привата это не проходит, там вроде ощад фигурировал или альфа.
 
Реєстрація
25.08.08
Місто
Днепр
Телефон
Samsung,Nokia
Перевожу 1 гривну между своим счетами и постоянно бракует платёж.
Кто-то видел подобное?
Да,бывало такое после 7-10 мелких 1-5гр платежей в сутки.Попускает после 0.00 часов или днем-нет четкого алгоритма.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
stryzhko, я не хотел проверять нолями, я хотел просто подготовить рубчик на нужной карте под этот вэкод. Но не удалось сегодня из-за тараканов у банка№1.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Слон, ну так не скупись, кинь на карты хоть 10-ку, потом телефон пополнишь. Думал, по 1 грн народ задрачивается на десяток-другой карт.
 
Реєстрація
02.06.13
Місто
Каменец-Подольский
Телефон
Nokia 3310i
Maxxx, я тоже. У меня пару карт всего привата.

не более 5-ти платежей в сутки по аккаунту суммой менее 2 грн.

если уже сделал лимит - сумму ниже 2 грн. сможешь перевести через 24 часа от даты первого перевода. крейзоид блочит клиентов которые злоупотребляют мелкими платежами.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
Korovas, не было пяти, лишь на третий начался ступор. Возможно, что карта-отправитель до этого мало юзалась.
 
Реєстрація
18.10.16
Місто
Полтава
Телефон
Samsung SM-G900FD
не было пяти, лишь на третий начался ступор.
Тоже, на днях - наблюдал подобное... при пополнении мобильного через сайт мтс - два платежа прошли нормально (на 20 и 40 грн) а на третьем ступор, а я на на мтс`овский сайт грешил... :dash1:
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Тоже, на днях - наблюдал подобное... при пополнении мобильного через сайт мтс - два платежа прошли нормально (на 20 и 40 грн) а на третьем ступор, а я на на мтс`овский сайт грешил... :dash1:
Раньше вроде было ограничение на 2 платежа в сутки при пополнении с одной карты привата через сайты мобильных операторов. Может оно еще в силе?
 

Jeronimo

Заблокирован
Реєстрація
13.05.16
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7
В Киеве (по крайней мере на Печерске) уже второй день не работает ни один терминал. Банкоматы работают. Звонил в саппорт, они не в курсе. Странно както...
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
В Киеве (по крайней мере на Печерске) уже второй день не работает ни один терминал. Банкоматы работают. Звонил в саппорт, они не в курсе. Странно както...

Добрый день, Jeronimo!
Если Вас не затруднит, направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] описание ситуации, адреса терминалов, ссылку на отзыв и контакты для связи, чтобы мы могли разобраться и решить вопрос. Приносим Вам свои извинения.
С уважением, ПриватБанк.
 

Jeronimo

Заблокирован
Реєстрація
13.05.16
Місто
Киев
Телефон
iPhone 7
Добрый день, Jeronimo!
Если Вас не затруднит, направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] описание ситуации, адреса терминалов, ссылку на отзыв и контакты для связи, чтобы мы могли разобраться и решить вопрос. Приносим Вам свои извинения.
С уважением, ПриватБанк.

Так я вчера по телефону сообшил все адреса, куда заезжал и где не работало. Толку ноль.
 

chernyuk

Олимпиадник
Реєстрація
06.06.12
Місто
Киев
не работает ни один терминал. Банкоматы работают. Звонил в саппорт
Я один не верю, что оператору не видно, работает ли терминал или выдал сообщение о том что по тех. причинах не фурычит? Обязательно нужно звонить, ездить и другие телодвижения? Неужели у такой современной электроники не предусмотрено, чтобы все нюансы отчётливо видел оператор?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Я один не верю, что оператору не видно, работает ли терминал или выдал сообщение о том что по тех. причинах не фурычит? Обязательно нужно звонить, ездить и другие телодвижения? Неужели у такой современной электроники не предусмотрено, чтобы все нюансы отчётливо видел оператор?
Це все для того, щоби не вмикати термінали, які клієнти не бачать. Тобто виконувати мінімум рухів. :D
 
Зверху