Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Кочевник, должен как бы сразу прийти. Ну, возможно, на протяжении 5 минут от силы.

Добавлено через 57 секунд
в тумбах самообслуживания можно
Пополнить валютой или оплатой с гривневой карты?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Пополнить валютой или оплатой с гривневой карты?

Эх. Давай подумаем вместе. Запретили покупать доллары через приват24, народ открыл для себя п2п с гривни на валюту. Тоже прикрыли. А тут так вот по простому,подходишь к терминалу и пополняешь валютную карту с гривневой. Ещё и с кешбэком за кредитные. Изи. Сам ответишь на свой вопрос?
 
Реєстрація
14.04.10
Місто
Киев
Телефон
Galaxy A52 8/256GB
Еще есть какие-нибудь банки, у которых можно переводить между своими картами гривна-доллар?
И в догонку - тумба не видит мою долларовую карту, что закрыли и этот способ?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
24.04.09
Місто
Чернигов
Телефон
mi6
Еще есть какие-нибудь банки, у которых можно переводить между своими картами гривна-доллар?
И в догонку - тумба не видит мою долларовую карту, что закрыли и этот способ?

А долларовый приват вклад видит?
 
Реєстрація
14.04.10
Місто
Киев
Телефон
Galaxy A52 8/256GB
Удалось... изменил пин код только, видно давно не пользовался.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
andurda, возможно жулики нашли дыру в безопасности бегемота и если всё таки ты полинял на 2т, то готовься их заплатить. У ПБ есть "1000 и 1 способ/статья" послать на юх клиента в таких случаях. :(
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Моя тема о кредитке ПБ https://www.kharkovforum.com/showthread.php?t=4958058 ПБ всё списывает на нэдбальство Клиента...
А я не один получается:
ps Вчера кредитку решил подвязать к кошельку masterpass. Сегодня в служебных выписках видел отказ операции оплаты через интернет из-за малого лимита оплаты в интернете. В то время я ничего такого не делал, карточку ранее не светил. Да и ещё организация какая-то "InternetKassa #81823887". Мне на телефон или в приложение ничего не приходило.
Сумма в той операции была ~55 грн. Кроме masterpass свою карту прикрепил к системе Portmone.com, больше данные карты нигде не светил. Для оплаты в сети до того времени использовал гривневые карты для выплат, которые тоже привязаны и к кошельку mastercard, и к систему Portmone.com.

Получается, что-то произошло: или утечка у банка, или у платёжной системы Portmone.com. Пока других операций на карте после того случая не видел.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
ПриватБанк, Моя тема о кредитке ПБ https://www.kharkovforum.com/showthread.php?t=4958058 ПБ всё списывает на нэдбальство Клиента. Удобно было пополнять номера.

andurda, по таким вопросам, Interkassa рекомендует писать на почтовый ящик техподдержки ([email protected]). Платежный сервис не снимает с себя ответственности и обещает возместить деньги всем пострадавшим, если прошло списание с карты.
С уважением, ПриватБанк.
 

andurda

Заблокирован
Реєстрація
09.06.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia 1100, Huawei E1550-Лайфхак
ПриватБанк уязвим и покрывает своими действиями мошенников. ПБ нагло врёт своему Клиенту. ПБ и есть мошенник.

ПБ Полностью обнаглел. Пишите сами, может вам и крымские банкоматы вернут.

У меня нет отношений с INTERKASSA. ПБ наглые лжецы и пособники воров. ПриватБанк - просто выгребная яма.

С уважением,
Александр Андросов.


Сайт СБУ.


"Зловмисники також через шкідливе програмне забезпечення заражали інформаційні мережі банків для порушення штатного стану функціонування систем та отримання несанкціонованого доступу до даних.

За попередньою інформацією зловмисники встигли вкрасти понад десять мільйонів гривень з більш ніж 1,5 тисячі банківських карток."
- See more at: https://ssu.gov.ua/ua/news/1/category/2/view/4132#.f1sqy8Y3.dpbs


09.11.2017
Заявка №11153490; Вопрос по неподтвержденной операции - Закрыта

Дата решения: 11.11.2017
Дата создания: 09.11.2017 Решение
Уважаемый клиент! Благодарим Вас за обращение.
Ваше обращение о мошенничестве обработано. Запрос на проведение операции на сумму 2000 грн и 1000 грн от 09.11.2017г. проведен с авторизацией карты и вводом конфиденциальной информации карты. Банк данную информацию не разглашает.
Спасибо за Ваше обращение! С уважением, команда ПриватБанка!

09.11.2017
Заявка №16230792; Покупка в интернете - Закрыта

Дата решения: 10.11.2017
Дата создания: 09.11.2017
История:

09.11.2017: заявка ожидает обработки
09.11.2017: установлено время решения: 10.11.17
10.11.2017: установлено время решения: 10.11.17

ПриватБанк, покайтесь, верните людям (включая крымчан) деньги и Закройтесь.

Добавлено через 20 минут
12.11.2017, 04:48 #87
andurda



Регистрация: 22.10.2014
Из: Ukraine
Сообщений: 119

Подал Обращение на "Правительственная «горячая линия» - 1545".

http://www.kmu.gov.ua/control/ru/pub...t_id=244939591

Оператор № 284, 04:32 12.11.2017г.

В Полицию № 7506639.
В Министерство финансов № 7506641.

В Обращении указал подозрение на содействие мошенникам со стороны сотрудников гос.банка ПриватБанк.

Массовым хищениям денежных средств с карточных счетов Клиентов ПриватБанка необходимо положить конец.

Всем финансового благополучия.
 
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк уязвим и покрывает своими действиями мошенников...
Уязвим, как и любая система. Это необходимо понимать.
Что касательно покрытию мошенников, то банку подобная схема не выгодная. Есть куда лучшие способы

ПБ нагло врёт своему Клиенту. ПБ и есть мошенник.
Если это так, то почему ты до сих пор пользуешься продуктами этого банка?
С другой стороны в этот инцидент замешаны пользователи не только ПриватБанка и может получится, что банки и сами стал жертвой. Должно быть что-то общее.

Что касается твоих обращений в банк по этому поводу. Саша, обращаться по данному вопросу необходимо согласно законодательства и иметь чёткую цель, к которой ты стремишься. Все эти обращения через линию поддержки — всё это до одного места. Правильнее, конечно же, писать заявление в полицию.

Далее. Следует понимать, что "лимит на оплату в интернете" устанавливается для рискованных операций, т. е. те операции, которые проходят без CVV/CVV2-кода или одноразового пароля 3D-Secure и подобных. Другими словами эта та сумма, с которой ты готов растаться просто так :)
Это надо быть оленем, чтобы по кредитной карте иметь открытую возможность оплаты в интернете с большим лимитом на площадках повышенного риска. Да и, вообще, не пользуешься снятием налички с кредитки в банкоматах и кассах, то и такую функцию можно отключить либо поставить низкий лимит.

Что касается самого инцидента. У меня была только одна попытка снятие средств по карте, она прошла неудачная из-за превышение интернет-лимита. И то проводили операции на ~55 грн, наверное, прощупывали почву. Больше случаев в выписке не наблюдал. Кто виноват в этой ситуации, может показать только расследование. Блокировать карту и получать новую я не спешу, пусть сначала разберутся ибо нет гарантий, что с новой картой такое не случится (а в инциденте замешаны недавно выпущенные карты) и тем более бдительность с реализованной защитой Привата позволяет пока пользоваться картой как и раньше без потерь денег.

ps Саша, на харьковском форуме в той теме твоё поведение остаёт желать лучшего и здесь ты идёшь по такому же пути.
 
Зверху