Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Poison2029

Заблокирован
Реєстрація
21.04.09
Місто
Запорожье
Телефон
Wileyfox Swift 2X
На некоторых терминалах стоят ещё старые значения. И поэтому иногда спрашивает ПИН на меньших суммах, но всё реже
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Какие же тупые куры работают в привате
Сейчас делал повторение платежа из архива, оно сэп пытается делать как перевод между картами и фейлится, так как вставляет левый номер.
Пишу в чат, она мне - вы вставили старый счёт, у нас щас айбан и шлёт новость за 1.11, я говорю я платил 28.12, уже старые давно не ходили, у вас баг. Она мне заладила у вас старый номер, у вас старый номер.
Я говорю это у вас старый номер, я не знаю какого черта оно айбан переделывает в винегрет при повторении. Демонстративно при ней делаю новый платеж со скриншотами айбана, и с такой же ошибкой, и эта курица все равно препирается и не хочет признать что у них баг на баге. Трах меня тибидох-тибидох
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Це ж так операторів колцентру учать: ніколи не вибачатись, ніколи не визнавати помилки та не вставляти негативні приставки. Типу, щоб тримати марку...
Те що їх система глючна, вони чудово знають за стільки років...
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Только когда я их припер к стенке фактами и скриншотами, только тогда создала тикет. Полчаса долбался
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Какие же тупые куры работают в привате

Трах меня тибидох-тибидох
Как я тебя понимаю :mad:
Осенью звонила девушка представившаяся персональным менеджером с предложением секретного кешбека при покупках в интернете и/или аптеках.
Я было хотел узнать у неё хоть какой-то пруф (ссылку на оф. сайт или pdf) на регламент (сроки акции, сроки выплат, МСС), но у менеджера такой ссылки не было, а текст промо-сообщения она отказалась мне перебрасывать (на mail или смс).

Чуть позже битый час выпытывал условия по подключенной "акции", но несколько девушек из чата поддержки переключали одна на другую и несли какую-то околесицу "с условиями акции" противоречащую словам их коллеги из чата ранее, которая не имела никакого отношения к озвученными мне условиями со стороны перс. менеджера.

Собрав 5 разных текстов "с условиями акции" я понял, что стоит прекратить общение и забить.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
13.08.12
Місто
Bielsko-Biała, PL | Нікополь | Цумань
Телефон
Poco X3 Pro
А мені свого часу биту годину операторка в чаті намагалася довести, що копілка та зарплатна карта - це одне й те саме. Ми вже всією сім'єю ржали. А почалося з питання про кредитний ліміт взагалі.
 
Реєстрація
06.01.20
Місто
Киев
Це ж так операторів колцентру учать: ніколи не вибачатись, ніколи не визнавати помилки та не вставляти негативні приставки. Типу, щоб тримати марку...
Те що їх система глючна, вони чудово знають за стільки років...
Так придумайте что-то своё, создайте систему яка будет быстрее робить
Нравятся , которые постоянно чем-то недовольны
А что сделали вы???
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Це ж так операторів колцентру учать: ніколи не вибачатись, ніколи не визнавати помилки та не вставляти негативні приставки. Типу, щоб тримати марку...
Те що їх система глючна, вони чудово знають за стільки років...
Так придумайте что-то своё, создайте систему яка будет быстрее робить
Нравятся , которые постоянно чем-то недовольны
А что сделали вы???
Так а я тут до чого?! Просто пояснив корінь проблеми.
Усі мої клієнти та начальники завжди задоволені моєю роботою... А що зробили ви?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Це ж так операторів колцентру учать: ніколи не вибачатись, ніколи не визнавати помилки та не вставляти негативні приставки. Типу, щоб тримати марку...
Те що їх система глючна, вони чудово знають за стільки років...
Так придумайте что-то своё, создайте систему яка будет быстрее робить
Нравятся , которые постоянно чем-то недовольны
А что сделали вы???
А я тебя забаню.
 

P22

Реєстрація
05.11.08
Місто
Конотоп Сумской обл.
Телефон
Fire
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Только когда я их припер к стенке фактами и скриншотами, только тогда создала тикет. Полчаса долбался

Позвонили ща, сказали у вас старая версия, в новой мы этот баг пофиксили. Специально переспросил какая, говорят у вас 5.26, а новая 6.02. Захожу в плей - там висит 5.26 от 23 августа, обнов нема.
У кого какая стоит? Или они предлагают мне бету установить?
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Наверное они обновляют поэтапно, а потом ещё гонят что у нас старые версии
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Наверное они обновляют поэтапно...
Так и есть, они обновляют "волнами". Не знаю как они там настроили, но у коллеги до сих пор светиться отсутствие обновлений и доступна только старая версия. Хотя ставил с нуля и не использовал это мобильное приложение.
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Це ж так операторів колцентру учать: ніколи не вибачатись, ніколи не визнавати помилки та не вставляти негативні приставки. Типу, щоб тримати марку...
Те що їх система глючна, вони чудово знають за стільки років...
Так придумайте что-то своё, создайте систему яка будет быстрее робить
Нравятся , которые постоянно чем-то недовольны
А что сделали вы???
Человек очертил проблему нам/оператору/компании. Что он ещё в силах сделать?! И за это ему уже благодарность!
 
Зверху