Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
А с чего его сейчас вообще дают, тот Б+? Когда-то давали как часть % на старых депо, но я их уже давно прожрал..))
С покупок в точках, что эквайрятся у Привата и подключили себе Б+.
Но количество "и подключили Б+" все уменьшается и уменьшается.
Post automatically merged:

Никому не дадут. Потом скажут - извините, там не три тыщи, а тридцать..нолик забыли дописать..
Скажут, что турецкий офис мистеркрада не прислал призовой фонд, самолеты не летают.
А финтом с акцией сделали небольшую заградительную препону для паникеров склонных вынести всё из банка под матрас.
Стратегически молодцы.
Не удивлюсь если после кризиса мистеркрад обнулится через "ребрендинг": сменит регистрацию и всем всё простит.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
12.12.15
Місто
Днепр
Телефон
Xiaomi
Ну что, будут резать свинок лимиты. Знакомо лично мне по 2008 году, как в один момент сделали кредитный лимит 500 грн, на вопрос к поддержке, что за нах - пожали плечами и рекомендовали погасить многотысячную задолженность как можно быстрее, во избежание. Во избежание чего, так и не понял.

Срезали в начале марта 2020 лимит ОЧ, был больше 40 тыс, стал 25 (почти стандартно, собственно). Вот теперь думаю, когда срежут КЛ с 45 тыс до 500 грн опять )))

Screenshot_2020-03-24.jpg
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Підкажіть, будь ласка, у друга така ситуація: універсальна картка від Приватбанку була дійсна до січня, і він її від того часу не поміняв на нову. На карточці лежало щось 300 гривень. За його словами, картка навіть перестала відображатись у Приват24. Якщо він найближчим часом (чи вже після карантину) сходить в банк і забере нову картку, то чи збережуться кошти, які були на попередній, вже простроченій картці? Рахунок не згорів?
P.S. В мене після заміни картки кошти зберігалися – правда, я це зробив ще до того, як поточна картка прострочилась.
 
  • Like
Реакції: Vval
Реєстрація
18.11.09
Місто
Lviv
Підкажіть які варіанти вивести з Універсальної карти гроші без комісії, часу є до 10 днів.
Колись Приват-вклад підходив для транзиту на зарплатну, зараз бачу лавочку прикрили.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Підкажіть які варіанти вивести з Універсальної карти гроші без комісії, часу є до 10 днів.
Колись Приват-вклад підходив для транзиту на зарплатну, зараз бачу лавочку прикрили.
Сэпом за 3 грн перевести в другой банк, где бесплатное снятие.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Підкажіть, будь ласка, у друга така ситуація: універсальна картка від Приватбанку була дійсна до січня, і він її від того часу не поміняв на нову. На карточці лежало щось 300 гривень. За його словами, картка навіть перестала відображатись у Приват24. Якщо він найближчим часом (чи вже після карантину) сходить в банк і забере нову картку, то чи збережуться кошти, які були на попередній, вже простроченій картці? Рахунок не згорів?
P.S. В мене після заміни картки кошти зберігалися – правда, я це зробив ще до того, як поточна картка прострочилась.
Так, гроші лежать на рахунку, а не на картці. Максимум, що можуть списати це комісії, якщо такі були. Виписка має бути серед неактивних карток, треба розгортати список чи якось так, або замовити на гарячій лінії.
 
Реєстрація
18.11.09
Місто
Lviv
Підкажіть які варіанти вивести з Універсальної карти гроші без комісії, часу є до 10 днів.
Колись Приват-вклад підходив для транзиту на зарплатну, зараз бачу лавочку прикрили.
Я думав ще оформити депо з правом розторгнення, а потім його анулювати. Що хто може сказати? (апд до 14 днів на сайті пише Банк утримує комісію за оформлення документів на розірвання вкладу згідно з діючими Тарифами Банку)
Із своєї кредитки на свою зарплатну - 0,5%.
Трохи краще ніж 1% платити з універсалки
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.01.17
Місто
Н.-Северский
Телефон
Samsung M21
Там такая большая сумма что 0,5% это для вас много.? А по теме депо на месяц или кому-то что-то купить а кеш забрать.
 
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
Ну неужели ж, сделали заказ карт в приложении? Не прошло и 33 года как трудящиеся просят. И то это перевыпуск, а не заказ. Умотки, блин

 
  • Like
Реакції: drmz

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
А кто-то в последнее время получал депозиты оформленные через Приват24?
 
Реєстрація
04.10.19
Місто
Харьков
А кто-то в последнее время получал депозиты оформленные через Приват24?
На днях вывел на карту по одному из долларовых и у себя, и у жены.

Причём, один из них расторгал досрочно.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Приват видалив сторінку з акцією кешбек 800 грн. Могли б залишити сторінку, де є правила і умови, а просто прибрати пункт з реєстрацією в акції. Тепер можуть на свій лад умови акції змінювати.
 

ВанОО

Заблокирован
Реєстрація
26.09.14
Місто
Белая Церковь
А кто-то в последнее время получал депозиты оформленные через Приват24?
На днях вывел на карту по одному из долларовых и у себя, и у жены.

Причём, один из них расторгал досрочно.
Вы про гривну?
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Приват видалив сторінку з акцією кешбек 800 грн. Могли б залишити сторінку, де є правила і умови, а просто прибрати пункт з реєстрацією в акції. Тепер можуть на свій лад умови акції змінювати.
Ага, знов добазікались...
 
Реєстрація
22.04.12
Місто
Харьков
Могли б залишити сторінку, де є правила і умови, а просто прибрати пункт з реєстрацією в акції. Тепер можуть на свій лад умови акції змінювати.

А я все себе дублирую на комп, выложу сдесь может кому пригодится
Офіційні правила акції «30 днів без готівки» для клієнтів – держателів карток Masterсard® (надалі – «Правила» та «Акція» відповідно)
Організатором Акції є АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що знаходиться за адресою: вул. Грушевського, 1Д, м. Київ, Україна, 01001, ЄДРПОУ 14360570 (надалі – «Організатор»).
Партнером Акції є представництво Mastercard Europe SA в Україні, що знаходиться за адресою: вул. Б. Хмельницького, 17/52А, поверх 4, оф. 404А, м. Київ, Україна, 01030 (надалі – «Партнер»).
1. Основні положення Акції.
1.1. Участь в Акції мають право брати дієздатні фізичні особи – громадяни України, а також іноземні громадяни та особи без громадянства, які в установленому законом порядку отримали реєстраційний номер облікової картки платника податків України, котрим на момент участі в Акції виповнилося 18 років та які є держателями картки/карток Masterсard®, емітованих АТ КБ «ПРИВАТБАНК» для використання фізичними особами (надалі – «Картка» або «Картки»), що здійснюють оплату товарів та/або послуг в будь-яких торговельно-сервісних підприємствах на території України, враховуючи умови п. 1.3 Правил, Картками (надалі – «Потенційні учасники Акції»).
1.2. Учасниками Акції не визнаються й не мають права брати участь в Акції:
1.2.1. Особи, які не виконали умов цих Правил.
1.2.2. Особи, які перебувають у трудових відносинах із Організатором або Партнером.
1.2.3. Чоловік або дружина, а також найближчі родичі (дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба) осіб, перелічених у п. 1.2.2 цих Правил.
1.2.4. Іноземні громадяни та особи без громадянства, які не мають реєстраційного номера облікової картки платника податків України.
1.3. Акція триватиме з 26 березня 2020 року до 24 квітня 2020 року включно (надалі – «Період Акції» або «Тривалість Акції»)
1.4. Акція діє на всій території України, за винятком АР Крим, території проведення ООС та території, що не контролюється українською владою (згідно з переліком, затвердженим Розпорядженням КМУ від 07.11.2014 року № 1085-р).

2. Умови участі в Акції.
2.1. Для участі в Акції Потенційному учаснику Акції необхідно протягом Періоду Акції:
2.1.1. Мати відкриту/відкриті Картку/Картки або оформити Картку/Картки.
2.1.2. Заповнити реєстраційну форму учасника Акції за посиланням https://promos.privatbank.ua до 25 березня 2020 року включно.
2.1.3. Здійснити на загальну суму від 3 000 грн безготівкову оплату в будь-яких торговельно-сервісних підприємствах на території України або в Інтернеті будь-яких товарів, робіт чи послуг Карткою/Картками будь-яким способом, у тому числі через POS-термінали будь-яких банків, через смартфон, безконтактною карткою тощо (надалі – «Транзакція»).
2.1.4. Протягом Періоду Акції не здійснити жодної операції з отримання готівкових коштів через банкомат/касу ПриватБанку або банкомати/каси будь-яких інших банків.
2.2. Дані про кожну Транзакцію, що відповідає умовам участі в Акції, зазначеним у п. 2.1 Правил, вносяться Організатором до бази учасників Акції, серед яких визначаються переможці Акції, які мають право на отримання подарунка Акції (надалі – «База Акції»). База Акції містить дані про дату та суму Транзакції, номер телефону учасника Акції, а також інші дані учасника, визначені Організатором. Відповідальність за достовірність даних у Базі Акції несе Організатор.
2.3. Не відповідають умовам Акції та не належать до операцій з використанням Карток:
2.3.1. Операції, які було здійснено до 00:00 26 березня 2020 року та після 23:59 24 квітня 2020 року за київським часом.
2.3.2. Операції з отримання готівкових коштів через банкомати, банки та/або інші кредитно-фінансові установи.
2.3.3. Перекази коштів з рахунку Картки на банківські рахунки фізичних та/або юридичних осіб, що було здійснено у філіях банку, у т. ч. перекази для оплати податкових платежів тощо.
2.3.4. Операції з оплати дорожніх чеків і лотерейних квитків.
2.3.5. Операції з оплати ставок і парі в казино та інших гральних закладах.
2.4. Беручи участь в Акції, учасники Акції тим самим підтверджують факт ознайомлення з цими Правилами Акції та свою повну й безумовну згоду з ними.
2.5. Беручи участь в Акції, учасники Акції тим самим надають згоду Організатору на опрацювання їхніх персональних даних відповідно до мети, що визначена п. 7.5 цих Правил, а також підтверджують, що ознайомлені з правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
3. Подарунковий фонд Акції.
3.1. Подарунком Акції є перерахування грошових коштів у розмірі 800,00 грн (вісімсот гривень 00 коп.) (або 993,79 грн – сума з урахуванням ПДФО) на основний гривневий рахунок будь-якої активної (на момент перерахування коштів) картки переможця Акції, емітованої Організатором.
3.2. Загальна сума перерахування грошових коштів для поповнення карткового рахунка на одного переможця Акції після вирахування необхідних податків відповідно до Податкового кодексу України не може перевищувати 800,00 грн (вісімсот гривень 00 коп.).
3.3. За весь Період Акції один учасник Акції може отримати подарунок Акції лише один раз.
3.4. Загальна сума подарункового Фонду Акції, зазначеного в п. 3.1 Правил, становить 800 000 гривень 00 коп.
3.5. Кількість подарунків Акції, що зазначені в п. 3.1 Правил, обмежено. Організатор залишає за собою право достроково завершити Акцію в разі дострокового закінчення подарунків Акції, зазначених у п. 3.1 Правил.
4. Умови та строки отримання подарунка Акції.
4.1. Подарунок отримують ті учасники Акції, які виконали умови п. 2.1 цих Правил.
4.2. Подарунок Акції може бути виплачено виключно на гривневий рахунок будь-якої активної (на момент перерахування коштів) картки переможця Акції, емітованої Організатором не пізніше ніж 10 травня 2020 року включно.
4.3. У разі відсутності в переможця Акції активної гривневої картки, емітованої Організатором, подарунок не може бути виплачено Організатором.
У такому випадку відповідному переможцю Акції необхідно звернутися до будь-якого зручного відділення Організатора для оформлення гривневої картки та звернутися на цілодобову лінію підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) для подання заявки на виплату подарунка.
4.4. Подарунок Акції видається виключно в спосіб, визначений у п. 3.1 Правил.
4.5. Зобов’язання з оподаткування вартості подарунків Акції забезпечується Організатором відповідно до чинного законодавства України.
4.6. Переможець Акції, отримуючи подарунок Акції, усвідомлює:
- що подарунок Акції є доходом та вважається додатковим благом, що відображається в податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь переможця Акції, та сум утриманого з них податку, згідно з вимогами чинного законодавства України;
- отримання подарунка Акції може вплинути на умови отримання переможцем Акції державної та соціальної матеріальної допомоги, житлових та інших субсидій або дотацій, пільг, компенсацій тощо.
4.7. Організатор має право:
- відмовити в участі в Акції особі, яка не виконала/неналежним чином виконала всі умови участі в Акції, зазначені в цих Правилах;
- відмовити у видачі відповідного подарунка Акції переможцю Акції, який не виконав умови, необхідні для отримання такого подарунка Акції, згідно з цими Правилами.
4.8. Переможець Акції самостійно вирішує, чи брати участь в Акції та отримувати подарунок Акції. Організатор/Партнер не несуть відповідальності за наслідки отримання переможцем Акції додаткового блага (доходу), такого як подарунок Акції.
5. Порядок визначення учасників Акції, які здобувають право на отримання подарунків Акції.
5.1. Визначення переможців Акції відбувається на основі Бази Акції, зазначеної в п. 5.2 цих Правил.
5.2. Визначення учасників Акції, які здобудуть право на отримання подарунків, проводить Організатор Акції на основі Бази Акції: усі учасники, які виконали умови, передбачені п. 2.1 Правил, отримують подарунок.
5.3. Визначення учасників Акції, які здобудуть право на отримання подарунка, проводиться Організатором не пізніше ніж 10 травня 2020 року включно.
5.4. Результати визначення переможців фіксуються в Протоколах визначення переможців Акції створеною Організатором комісією.
5.5. Комісія формується з представників Організатора, а саме з трьох осіб. Комісія своїм рішенням має право відмовити учаснику Акції в наданні подарунка Акції у випадку виявлення шахрайства, маніпуляцій, фальсифікацій, використання заборонених програмних засобів та інших порушень. Комісія своїм рішенням визначає наявність маніпуляцій, шахрайства та фальсифікацій на власний розсуд.
6. Порядок і спосіб інформування про умови Акції.
6.1. Інформування щодо правил та умов Акції здійснюється шляхом розміщення офіційних Правил на сайті Організатора promos.privatbank.ua.
6.2. Ці Правила можуть бути змінені та/або доповнені Організатором Акції протягом усього Періоду Акції. Зміна та/або доповнення цих Правил можливі у разі їх затвердження Організатором Акції. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту розміщення на сайті Організатора promos.privatbank.ua, якщо інше не буде спеціально визначено безпосередньо змінами/доповненнями до цих Правил.
7. Інші умови.
7.1. У разі виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, які не врегульовані цими Правилами, остаточне рішення ухвалюється Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.
7.2. Учасники Акції самостійно несуть відповідальність за достовірність наданої ними інформації (у т. ч. інформації щодо контактів з ними та адреси).
7.3. На виконання умов Закону України «Про захист персональних даних» учасникам Акції повідомляється:
7.3.1. Володільцем персональних даних учасників Акції є Організатор.
7.3.2. Організатор може опрацьовувати ім’я, прізвище, по батькові, паспортні дані, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, реєстраційний номер облікової картки платника податків, адресу реєстрації.
7.3.3. З персональними даними вчинятимуться такі дії: збирання, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання й поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних.
7.3.4. Персональні дані учасників Акції опрацьовуватимуться з моменту їх отримання та протягом Періоду Акції, після чого їх буде знищено у зв’язку із закінченням строку зберігання персональних даних.
7.3.5. Учасники Акції можуть відкликати згоду на опрацювання своїх персональних даних, надіславши Організатору письмовий запит на адресу, зазначену в цих Правилах, але при цьому вони втратять право на участь в Акції/отримання подарунка Акції.
7.3.6. Учасники Акції володіють всіма правами, передбаченими статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних».
7.4. Правила затверджені Організатором і діють протягом Періоду Акції. Якщо учасник продовжує брати участь в Акції після внесення змін до Правил, то вважається, що такий учасник погодився зі змінами до Правил.
 
Зверху