Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
В МАБе же есть менюшка с полными реквизитами для СЕП платежа для каждой карты
Да, есть
Post automatically merged:

Для Таса , во второй строке, вбивала "Таскомбанк", а для Альфы ? Мнения разделились. Представитель Альфы, пока молчит в личке.
 

Вкладення

  • 20200413_095028.jpg
    20200413_095028.jpg
    159.8 КБ · Перегляди: 49
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Підкажіть, будь ласка, як отримати квитанцію за транзакцію в Приват24?
От у Монобанку до кожної операції у виписці можна завантажити квитанцію, а тут невідомо шо... Ні у веб версії Пииват24, ні в додатку не знайшов, де можна завантажити квитанцію... Або хоча б код квитанції де дізнатись...
 

Вкладення

  • Screenshot_2020-04-13-14-58-05-660_ua.privatbank.ap24.jpg
    Screenshot_2020-04-13-14-58-05-660_ua.privatbank.ap24.jpg
    132.8 КБ · Перегляди: 43
  • IMG_20200413_150313.jpg
    IMG_20200413_150313.jpg
    812.9 КБ · Перегляди: 44
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Підкажіть, будь ласка, як отримати квитанцію за транзакцію в Приват24?
От у Монобанку до кожної операції у виписці можна завантажити квитанцію, а тут невідомо шо... Ні у веб версії Пииват24, ні в додатку не знайшов, де можна завантажити квитанцію... Або хоча б код квитанції де дізнатись...
Должна на почту приходить, если почта привязана к акку. Иначе, попросить в чате, прикрепят
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
Приватбанк дивує... Три співробітники в чаті виявились неспроможними надати мені квитанцію за два платежі на Аліекспресс чи хоча б надати 16-значний номер квитанції, доступний для перевірки через Державний сервіс перевірки квитанцій check.gov.ua. Або взагалі не тямлять, про що йде мова, або вдають: в якості відповідей – абсурдні відмазки. Замість квитанцій третій із операторів, яким передавали по черзі чат зі мною, зумів надіслати мені лише дві фількіні грамоти, так звані "чеки з терміналу" довільного формату. Прикріплюю витяжки з діалогу в чаті підтримки.
P.S. Чому для них настільки велика проблема видати повноціну квитанцію? От Монобанк до кожної з покупок на Алі автоматично квитанції прикріпляє, і вони доступні для завантаження прямо з додатку. А чому для приватівців це така шалена проблема, яку не може вирішити цілий колектив операторів, – мене дивує.
Вже думаю, чи то може я неправий в цій ситуації? Прикріпляю чат із підтримкою. Хто розбирається краще, ніж я, розсудіть самі:
ПриватБанк
Допомога online
Сьогодні
В діалог підключений фахівець
Станіслав
15:10

Добрий день! Бажаю отримати квитанції за двома транзакціями із картки ************8181 (покупки на Аліекспресс на суми $162,51 від 28 березня та $115,74 від 27 березня).
15:10
або принаймні дізнатись номери квитанцій

ПриватБанк
Ми не залишимо Вас без відповіді. Зачекайте, будь ласка, ще кілька хвилин.

Станіслав
Добрий день, Романе Володимировичу!

В Архіві ці платежі не відображаються! Що стосується виписок по картці, то платежі значаться, однак не відображається ні код квитанції, ні сама квитанція.

Станіслав
хвилину, будь ласка

Дякую за Ваше питання. Для його вирішення підключаю профільного оператора. Спеціаліст відповість протягом декількох хвилин.

Вікторія
Добрий день, Романе Володимировичу!

Добрий день!

Бажаю отримати квитанції (або хоча б коди квитанцій) за двома транзакціями із картки ************8181 (покупки на Аліекспресс на суми $162,51 від 28 березня та $115,74 від 27 березня). В Архіві ці платежі не відображаються! Що стосується виписок по картці, то платежі значаться, однак не відображається ні код квитанції, ні сама квитанція.

Вікторія
Кілька хвилин, будь ласка, перевіряю інформацію.

Нам шкода, що сталася така ситуація. У зв’язку з тим, що оплата пройшла через систему іншого банку квитанцію може надати тільки власник терміналу.
Якщо Вам потрібно надати підтвердження оплати можна роздрукувати виписку по картці, де є дана операція.
Також я можу Вам надати чек POS-терміналу.

Про що Ви говорите? Я розраховувався на aliepress.com карткою, банком-емітентом якої є Приватбанк! Саме Приватбанк провів цей платіж, і я як клієнт Приватбанку маю право на отримання квитанції!

Вікторія
ні оплата була через сервіс ALIEXPRESS.COM
це не сервіс ПриватБанка
квитанцію можна отримати в даному сервісі де Ви проводили оплату, з боку Банка можемо надати Вам чек POS-терміналу.

Коли на Аліекспресс розраховуюсь карткою іншого банка, то завжди отримую квитанції! В такому разі надайте, будь ласка, хоча б реквізити, а саме код квитанції, який можна було б ввести на сайті https://check.gov.ua/
Кошти були списані з мого карткового рахунку Приватбанку, і платіж повинен мати реквізити!

Вікторія
Підключаю свого колегу для подальшого вирішення Вашого питання. Він відповість протягом декількох хвилин, після того як ознайомиться з нашою перепискою.

Добре, підключайте.
Після кожного платежу, у тому числі при онлайн-покупках, повинна бути сформована квитанція! При такому платежі я є платником та Приватбанк є відповідно банком платника, який із мого боку проводить операцію. Платіж відповідно має реквізити, які безперечно відомі банкові платника.
і відповідно я як платник маю право дізнатись реквізити платежу та отримати квитанцію. При оплаті на Аліекспресс із іншого банку (а саме Монобанк) я завжди у всіх випадках без жодних проблем автоматично отримую такі квитанції, а у вас чомусь із цим проблеми.
Інформація, яку надала мені Ваша співробітниця ("У зв’язку з тим, що оплата пройшла через систему іншого банку квитанцію може надати тільки власник терміналу"), є недостовірною! Адже платіж відбувається у двосторонньому порядку, і реквізити платежу відомі як банкові платника, так і банкові отримувача. Про якого "власника терміналу" йшла мова? Це взагалі абсурд.

Нові повідомлення
Ольга
Снимок (1).jpgСнимок.jpg
Квитанція тільки така, так як оплата не через сервіс ПриватБанку

Мені потрібен 16-значний номер квитанції, який доступний для перевірки через Державний сервіс перевірки квитанцій (https://check.gov.ua/). І Приватбанк як банк платника повинен мати ці дані.
Повторю, при розрахунку на Аліекспресс із картки Монобанку я завжди та автоматично отримую квитанції потрібного формату, і жожних проблем не виникає.

Ольга
Оплата не через сервіс ПриватБанку, тому квитанція у нас не доступна
 
Останнє редагування:

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
А что значит "полноценная квитанция"? Чем отличается скриншот, или то, что тебе выдали от того, что ты у них просишь?
С мокрой печатью?
 
Реєстрація
19.08.17
Місто
Łódź
Телефон
Xiaomi 12X 8/128
что значит "полноценная квитанция"? Чем отличается скриншот, или то, что тебе выдали от того, что ты у них просишь?
С мокрой печатью?
Мені підтримка надіслала НЕ квитанцію, адже на квитанції повинен бути 16-значний номер, який можливо перевірити через Державний сервіс перевірки квитанцій. Натомість мені надіслали "чек POS-терміналу". Підтримка мені прямим текстом відмовила у видачі квитанції, цитую їхню відмазку дослівно: "У зв’язку з тим, що оплата пройшла через систему іншого банку квитанцію може надати тільки власник терміналу". Що за термінал і яке відношення він може мати до онлайн-покупки??? Що за "власник терміналу"? Як це оплата не проходила через систему вашого банку? Через систему вашого банку теж, бо ви є банком платника! При онлайн-платежах є ж плантник і банк платника, отримувач і банк отримувача, і відповідно обом банкам доступні реквізити платежів, і вони видають відповідні квитанції. Хіба не так?

Чомусь Монобанк автоматично і без проблем до виписки транзакцій по картці додає квитанції кожного платежу, у т.ч. за аналогічні покупки на Аліекспресс, ніхто не придумує подібні абсурдні відмазки, а в Приватбанку не в змозі надати квитанцію навіть через підтримку.
Post automatically merged:

Для порівняння, квитанція за аналогічну покупку на Аліекспресс із Монобанку:
IMG_20200413_180206.jpg
 
Останнє редагування:

Optimus

~~~
Реєстрація
06.08.16
Місто
Херсон
Телефон
Sony XZ1c
"чеки з терміналу" довільного формату
А в меню "мои кары" разве не генерируется нужная квитанция по этим оплатам?
Давно не оплачивал за рубеж, не смог сам у себя проверить.
screencapture.png
 
  • Like
Реакції: drmz

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Кто в последнее время наблюдал, если в назначении платежа указать артикул 16зн и более, то логика привата все так же будет закрывать серидинные цифры астериксами?
(как если бы это был номер карты и приват типа заботится)
 
Реєстрація
03.08.08
Місто
Одеса
А в меню "мои кары" разве не генерируется нужная квитанция по этим оплатам?
Ні:
Переглянути вкладення 29261

Мені здається все ж таки Приват правий у цьому випадку. Оскільки квитанції у вашому розумінні у цьому випадку не передбачено законодавством. За такими платежами передбачений саме чек POS оплати. Те що Монобанк називає квитанцією є чеком тільки з кодом для перевірки, а також містить лише ті ж самі дані.
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Ну можно быть более юзер-френдли, если людям нужна квитанция - то почему бы ее не давать. Мой наводящий вопрос "а в чем разница", не неашел отклика, люди приучены к тому, что нужна квитанция :) При том, что юридическая сила и данные - одинаковы :)
 
  • Like
Реакції: drmz

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Это я понял, в целом аргумент наверное, но хочется копнуть на один Зачем глубже. Что это дает? В гос. организациязх без 16-значного номера не принимают отчет о командировке?
Из того, с чем сталкивался, интернет-магазинам это не нужно, таможенным брокерам это не нужно, для командировок это тоже не нужно (не гос. организация)
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Підтримка мені прямим текстом відмовила у видачі квитанції, цитую їхню відмазку дослівно: "У зв’язку з тим, що оплата пройшла через систему іншого банку квитанцію може надати тільки власник терміналу". Що за термінал і яке відношення він може мати до онлайн-покупки??? Що за "власник терміналу"? Як це оплата не проходила через систему вашого банку? Через систему вашого банку теж, бо ви є банком платника!
Ти платив через Приват-24 або Liqpay? Або через процесінг невідомого банку на Алі?
 
  • Like
Реакції: drmz

SDA

Реєстрація
11.08.09
Місто
Чернігів
Телефон
Samsung A52 (VF+KS)
Мой наводящий вопрос "а в чем разница", не неашел отклика, люди приучены к тому, что нужна квитанция
Ну с точки зрения полноты информации как раз приватовский чек имеет критичные данные для разборок на уровне платежных систем по торговым операциям: это и id терминала, и код авторизации, и идентификатор транзакции RRN. А что есть в квитанции МОНО по этому типу операций - по моему мнению очень мало юридически значимого, так даже название получателя может быть неуникальным или вообще кривым/именем какого-то шлюза для приёма платежей.
Да и вообще к похожим квитанциям можно много вопросов придумать, например, "рахунок платника" - номер карты, а по факту согласно украинскому законодательству у текущих счётов физических лиц начало текущего счёта 2620 (без учёта IBAN)...
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
делала платеж по реквизитам на свою карту/счет в Алфабанке, в поле Получатель вписала ФИО. Это неправильно?
Это неправильно, но не критично. Главное, чтобы ИНН и IBAN был указан корректно.
 
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Это неправильно, но не критично. Главное, чтобы ИНН и IBAN был указан корректно.
З останнім тезисом погоджуюся. А от з першим є сумніви. Сам приватбанк підказує, що Одержувач - ПІБ. Аналогічно відправляю в Альфі, Авалі, бо там в шаблоні так і вимагають. На практиці нема різниці, доходять обидва варіанти.
 
  • Like
Реакції: idea
Зверху