Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Stas567

Заблокирован
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy S24
Re: Приват-24

Что-то перестала работать услуга перевода через приват24 на ликпей, в чате сказали, что не знают когда будет работать.
 
Реєстрація
04.09.08
Місто
Черкасы
Re: Приват-24

Народ! нужен хелп. Жена пристрастилась к покупкам через инет и забебала платить через приват24 с моей приватовской карты.
Какую ей завести карту в привате для этих дел?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Germany
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Приват-24

gegl, розрахунову напевно (дають тільки в парі з кредитною).
Я против. У нее при пополнении этой карты будут снимать 0.5% (через терминал раньше было 0.75%) - зачем ей это?
Кредитку и надо брать. Если не подходит по религиозным соображениям то Мгновенную. Пополнение, обслуживание - бесплатно, выпуск 25 грн.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Приват-24

Народ! нужен хелп. Жена пристрастилась к покупкам через инет и забебала платить через приват24 с моей приватовской карты.
Какую ей завести карту в привате для этих дел?

Уважаемый gegl, рекомендуем Вашей жене оформить карту ПриватБанка, например Мгновенную, зарегистрироваться в системе Приват24, после этого для оплаты через интернет в системе Приват24 заказать карту VISA Internet с помощью меню Настройки----Карты----Заказ карт.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
04.04.10
Місто
Донецк
Re: Приват-24

у меня вопрос по карте Миттева. решил его задать здесь. В конце этого месяца подходит к концу срок действия карты Миттева. Больше ей пользоваться не собираюсь т.к. есть другие карты Привата. Что мне нужно сделать, сходить в приват и написать заявление чтобы счет закрыли или ничего не делать, карту новую не получать? как лучше поступить?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Germany
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Приват-24

betamax, судя по всему денег на карте нет?
 

Andy Black

Заблокирован
Реєстрація
18.04.10
Місто
Херсон
Телефон
Nokia Lumia 620, Samsung Galaxy Ace Duos
Re: Приват-24

Что мне нужно сделать, сходить в приват и написать заявление чтобы счет закрыли или ничего не делать, карту новую не получать? как лучше поступить?
Если по карте грузинские лари из банкомата в 2008-м не снимались, просто жить спокойно. Отключить СМС информирование (если было включено).
Можно новую заказать, если есть потребность. Сейчас выдают до 2015 года.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Приват-24

у меня вопрос по карте Миттева. решил его задать здесь. В конце этого месяца подходит к концу срок действия карты Миттева. Больше ей пользоваться не собираюсь т.к. есть другие карты Привата. Что мне нужно сделать, сходить в приват и написать заявление чтобы счет закрыли или ничего не делать, карту новую не получать? как лучше поступить?

Уважаемый betamax, рекомендуем Вам до окончания срока действия карты обратиться в отделение банка для проверки наличия и отключения регулярных платежей с карты, а также для снятия с карты положительного остатка под 0.
С уважением, ПриватБанк.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Приват-24

Андрюх[MENTION=6238]dp.ua[/MENTION],
Они не могут закрыть счёт, если на нём есть деньги клиента. Их нужно освоить какой-либо услугой или оприходовать через 3 года как невостребованные.
Пусть владелец телефон себе через Приват24 пополнит и всё.
 
Реєстрація
04.11.08
Місто
Київ
Телефон
Samsung A55 (KS & Vf)
Re: Приват-24

AndyRadist, а разве исковая давность на деньги клиентов распространяется?
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Redmi Note5/Moto g32
Re: Приват-24

Не могу пополнить моб тлф !! После нажатия на "подготовленные платежи" , и далее - на "подтвердить" , окно всплывает слишком высоко - так, что закрывает поле для введения пароля платежа !
Такого ещё никогда не было (у меня) !!!
Поле для пароля выше крайней точки клавиши прокрутки - так что она не поможет !
И скрыто под адресной строкой браузера ! :( :( :(

Добавлено через 9 минут
Написал в чат, сразу после этого попросили уточнить, ещё раз написал тот же текст !
И вот ответ (после долгого отсутствия сотрудника) :
в В течение длительного времени, мы не получили от Вас ответного сообщения. Если у Вас возникнут вопросы, обращайтесь к нам в чат. Спасибо Вам за визит. Всего доброго!
Этот ответ я смог увидеть только после высылки диалога на почту, притом всё написанное мной было стёрто !
 
Останнє редагування:

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: Приват-24

sldpt, еще спрашивай
 

com

Заблокирован
Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Re: Приват-24

Для полноты описания проблемы не хватает списка браузеров, у всех браузеров одинаковая проблема?
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Redmi Note5/Moto g32
Re: Приват-24

Для полноты описания проблемы не хватает списка браузеров, у всех браузеров одинаковая проблема?
Мне уже только что сказали по 0800500003 (я по другому вопросу туда обращался, спросил и про это) насчёт браузера ! Это у них (в т.ч) обычная "песня" !
В чате с "такими" сотрудниками сталкиваюсь впервые !
 
Останнє редагування:

com

Заблокирован
Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Re: Приват-24

Потом (или уже) кто-нибудь из сотрудников банка зайдёт в эту ветку и так никогда и не узнает, с каким браузером(-ами) случился казус.
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Redmi Note5/Moto g32
Re: Обсуждение "приколов" ПриватБанка

1. Оказывается, для "свежих" кредиток (для карт, выпущенных с сентября), владельцы которых планируют допускать наличие на счёте личных средств, начисление 10% на их остаток надо теперь активировать самостоятельно ч-з П24 (квадратик с %) !
2. Для миникредиток c 1 декабря - www.minicreditka.privatbank.ua !!!
Похоже на кидалово, т.к. доказать дату своей регистрации в Фейерверке практически нереально !

Ни на одном рекламном проспекте, ни в памятке ничего об этом не сказано и нет инфы о сайте ! Узнал случайно !
Кроме того, в отличие от основной карты, эту (маленькую, но с "большими возможностями") принимают только приватовские терминалы !

______________________
________
По следам предыдущих сообщений (справедливости ради) !
Ранее тут подымалась тема за снятие средств (в конце след месяца после подключения) за не личноподключённое СМС-инфо ! У меня ничего не сняло (пока что) ,а "должно было" в конце ноября)) !
-
Недавно в одной сети магазинов (где,серьёзно,оч нормальные цены), кот явл участником прогр Бонус+ , спецы ПБ перепрограммировали постерминалы (в связи с изменением % (с 5-ти до 2-х)) ! Мало того,что уменьшили % , так ещё и сист стала работать "интереснее" - теперь это не скидка , а просто % Б+ снимается с основного счёта и переводится в бонусный !
Хочется верить , что это всего лишь недоразумение (т.к в других точках Б+ такого нет(проверено)) , кот будет скоро исправлено !
Поставлено в известность (2.09.11) руководство сети маг , которое , в свою очередь (кому приятно быть площадкой для чьих-то возм(!) махинаций)
,сразу известило контактного сотрудника банка !
Посмотрим !
ПБ исправил ситуацию (быстро) !
 
Останнє редагування:
Зверху