Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк,
Мне магазин с вашим эквайрингом отказал в покупке отдельных товаров картой, при этом другие товары картой могли быть оплачены. Это нормально?

webivan, добрый день!
Возможно у торговой точки на это были какие-либо внутренние причины. Рекомендуем прояснить этот момент у администрации магазина.
С уважением, ПриватБанк!
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Возможно у торговой точки на это были какие-либо внутренние причины.
Внутренние причины нарушать закон? Хотя что удивляться, если Приват тоже пользуется внутренними инструкциями вместо законодательства Украины.
 

Tax

Реєстрація
30.04.13
Місто
Днепр
Телефон
iРhon 4S
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сообщение от Tax
необходимо пройти идентификацию по карте или по номеру телефона.
это как? я просто давно уже в терминале чужие карты не пополнял...
Читай пост #14219
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

На виртуальном счету было около 2500грн, сегодня доставилось еще 2400. В выписках есть, а доступно как и было только 2500. В чем причина, почему не доступно остальное? - Раньше сразу становилось доступно.
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк,
Мне магазин с вашим эквайрингом отказал в покупке отдельных товаров картой, при этом другие товары картой могли быть оплачены. Это нормально?
Нормально. На одной и той же торговой площади могут продаваться товары от разных юрлиц (магазинов), при этом для покупателей всё выглядит как один магазин. Однако договор эквайринга, например, заключен лишь с одним юрлицом. Поэтому товары, принадлежащие другому юрлицу, не могут быть оплачены через ПОС-терминал.


... тоесть зачисление на карту произошло в два часа ночи - о чем и пришло смс, спустя 49 секунд...
Процессинг Привата не тянет нагрузку. Поэтому днем обслуживают то, что нельзя отложить - банкоматы и ПОС-терминалы. А всякие зачисления и переводы откладывают на ночь.
 

Tax

Реєстрація
30.04.13
Місто
Днепр
Телефон
iРhon 4S
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

На виртуальном счету было около 2500грн, сегодня доставилось еще 2400. В выписках есть, а доступно как и было только 2500. В чем причина, почему не доступно остальное? - Раньше сразу становилось доступно.
Глючит! Вчера тоже целый день непонятки с обновлением "Мои счета", только к вечеру нормализовалось.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

это как? я просто давно уже в терминале чужие карты не пополнял...

Abbat, добрый день!
С 18 июня 2013 г. для операций в терминале самообслуживания необходимо пройти идентификацию по карте или по номеру телефона.
Для всех операций в ТСО. Для начала работы с терминалом самообслуживания, необходимо вставить карту или ввести номер мобильного телефона.
Нововведение связано с тем, что планируется разработать программу лояльности для клиентов, которые проводят операции в зоне самообслуживания;
*для верификации каждого клиента, который совершает операции в зоне самообслуживания;
*в случае сбойной транзакции банк сможет связаться с клиентом, который совершал операцию.
Если у клиента нет карты ПриватБанка, в таком случае для начала работы с терминалом необходимо ввести свой номер телефона.
Если у клиента нет карты ПриватБанка и он категорически отказывается вводить номер телефона, в таком случае, необходимо обратиться к любому свободному сотруднику, который Вас обслужит с помощью карты кассовых операций.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 13 минут
На виртуальном счету было около 2500грн, сегодня доставилось еще 2400. В выписках есть, а доступно как и было только 2500. В чем причина, почему не доступно остальное? - Раньше сразу становилось доступно.

vpro, добрый день!
Чтобы ответить на поставленный вопрос, необходима дополнительная информация и идентификация Вас как владельца. Для получения детальной консультации по Вашему виртуальному счету, Вы можете обратиться в Чат-онлайн поддержку с сайта http://privatbank.ua или по телефону горячей линии 0800 500 003.
Наши специалисты с радостью предоставят Вам необходимую помощь.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

Tax

Реєстрація
30.04.13
Місто
Днепр
Телефон
iРhon 4S
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк,
подскажите, пожалуйста, каким образом возможно заменить номер, привязанный к карте в случае смены оператора мобильной связи?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк,
подскажите, пожалуйста, каким образом возможно заменить номер, привязанный к карте в случае смены оператора мобильной связи?

Уважаемый клиент!
Изменить номер телефона можно после подтверждения его в отделении банка или в банкомате меню "Мои настройки" >> "Указать основной (финансовый) телефон".
Для изменения номера телефона, к которому подключено SMS-информирование, необходимо с нового номера отправить SMS сообщение на номер 10060. В сообщении указать SMSON+4-е последние цифры карты. Для отключения услуги по текущему номеру, необходимо отправить с него сообщение: SMSOFF+4-е последние цифры карты.
Изменить логин в Приват24 Вы можете в меню "Еще" >> "Настройки" >> "Безопасность" >> "Смена логина".
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

vpro, добрый день!
Чтобы ответить на поставленный вопрос, необходима дополнительная информация и идентификация Вас как владельца. Для получения детальной консультации по Вашему виртуальному счету, Вы можете обратиться в Чат-онлайн поддержку с сайта http://privatbank.ua или по телефону горячей линии 0800 500 003.
Наши специалисты с радостью предоставят Вам необходимую помощь.
Потерять время на это совсем не хочется с вашими "специалистами". Рекомендую вам хотя бы не эту заезженную фразу копировать, а посоветовать, что "подождите немного, если не решится, тогда обращайтесь...". Привык, но все это плохой сервис, как и ваша фраза. Сначала жду около суток, лишь потом начинаю тратить свое время на то, чтобы разобраться. Плохая поддержка, нужно чтобы работали над улучшением - неприятно туда звонить и онлайн общаться, такое ощущение что напрягаю их, и так в большинстве случаев.
А вопрос сам решился - уже доступно. Но раньше никогда такого не было.

Изменить номер телефона
Он меняется полностью, или остается там в системе, или вы не знаете? У меня вобще ситуация непонятная, когда оформлял карту, сказали что номер (life) этот уже где-то используется и не подходит, дал другой (МТС). Теперь часть SMS приходит на лайф (в основном системные, например, когда карту новую подвязываю или пароль меняю), часть - на мтс (поступление денег на счет).

Еще вопрос, когда снимается КОМИССИЯ ЗА ОБСЛУЖИВАНИЕ (ЧЛЕНСКИЙ ВЗНОС) ПЕРЕВОД (ДЕБЕТНАЯ ЧАСТЬ), то никаких SMS не приходит, почему?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Уважаемый клиент!
Все платежи проводятся согласно регламента, с которым Вы можете ознакомиться по ссылке https://privat24.ua/reg/. Если по регламенту денежные средства не были зачислены на счет, Вы можете для проверки причины обратиться в службу Чат Онлайн 24/7 или на клиентскую поддержку, по бесплатному телефону 0 800 500 003. Так же написать на наш электронный адрес: web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua, с ссылкой на данное сообщение и указанием контактного номера телефона для связи с Вами и оперативного решения вопроса.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 13 минут
Он меняется полностью, или остается там в системе, или вы не знаете? У меня вобще ситуация непонятная, когда оформлял карту, сказали что номер (life) этот уже где-то используется и не подходит, дал другой (МТС). Теперь часть SMS приходит на лайф (в основном системные, например, когда карту новую подвязываю или пароль меняю), часть - на мтс (поступление денег на счет). Кстати, когда снимается КОМИССИЯ ЗА ОБСЛУЖИВАНИЕ (ЧЛЕНСКИЙ ВЗНОС) ПЕРЕВОД (ДЕБЕТНАЯ ЧАСТЬ), то никаких SMS не приходит, почему?

Уважаемый клиент!
После подтверждения нового номера телефона в отделении банка или банкомате SMS оповещения от банка поступают на новый номер телефона. SMS информирование и логин в Приват24 изменяется по отравленному сообщению и после подачи заявки в меню системы Приват24 соответственно. Дополнительно рекомендуем Вам обратиться в службу Чат Онлайн 24/7 или на клиентскую поддержку, по бесплатному телефону 0 800 500 003 и проверить по каким Вашим номерам телефонов подключены услуги, так же проверить причину по которой на Ваш номер поступают не все сообщения о списаниях.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: vpro
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, как подключить смс информирование к Виртуальному счету(грн) через Прмват24 ?
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Алексей Р, в Приват24 никак, в чате сказали, что это невозможно. Но я подключил командой SMSON+последние 4 цифры карты на номер 10060
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Алексей Р, в Приват24 никак, в чате сказали, что это невозможно. Но я подключил командой SMSON+последние 4 цифры карты на номер 10060

и нормально смски ходят?
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Да смс уже приходят, вчера подключил. Если не отсылается команда - в первом посте альтернативный номер
 

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

кто брал авто в кредит в приватбанке? расскажите как и чего )
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

omni, прикалываешся? тут таких нету. А если и есть - то они помалкивают, так как их тут же засмеют :D
 
Зверху