Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Попытытался пополнить яндекс кошелек через приват24. Платеж проведен с припиской "Деньги поступят на счет получателя в течении 3-х банковских дней" Это сейчас нормально ? На сайте яндекса, была информация о мгновенном пополнении через приват24.

Uncle, добрый день!
Спасибо за обращение!
Регламент такого вида платежа до 3 банковских дней. Средства могут зачислиться значительно быстрее регламента.
С уважением, ПриватБанк!
 
Останнє редагування:
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Опять на лету собирают. Как же вы достали!
 

Goggle

Местный
Реєстрація
20.05.10
Місто
Zaporizhzhia
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват24 опять изменил интерфейс. Вы что, решили каждую неделю обновлять эту головоломку??? Теперь у многих снова полдня уйдёт, чтобы разобраться с этими дебрями! Вот же насТырные улучшатели!
 

Menwyy

все четко
Реєстрація
01.07.09
Місто
Киев
Телефон
Nokia E72
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заходил сегодня в 3 магазина, везде терминалы не работают...терминалы от Приват Банка. В 3м попалась адекватная продавщица - передернула терминал по питанию, при этом держа рядом (не специально) мою карту...карта с пейпасом...и, оппа, терминал включился - вылез чек об оплате...дальше очередь по прежнему не могла рассчитаться безналом, только нал. Не пойму с чем связано...
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват24 опять изменил интерфейс. Вы что, решили каждую неделю обновлять эту головоломку??? ...
АГА отец из-за это не мог проплату провести, полдня в дебрях разберался

Добавлено через 50 секунд
Заходил сегодня в 3 магазина, везде терминалы не работают...терминалы от Приват Банка. В 3м попалась адекватная продавщица - передернула терминал по питанию, при этом держа рядом (не специально) мою карту...карта с пейпасом...и, оппа, терминал включился - вылез чек об оплате...дальше очередь по прежнему не могла рассчитаться безналом, только нал. Не пойму с чем связано...
заходил сегодня в приват сделать платеж, сказали, что у них не работает программа
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заходил сегодня в 3 магазина, везде терминалы не работают...терминалы от Приват Банка. В 3м попалась адекватная продавщица - передернула терминал по питанию, при этом держа рядом (не специально) мою карту...карта с пейпасом...и, оппа, терминал включился - вылез чек об оплате...дальше очередь по прежнему не могла рассчитаться безналом, только нал. Не пойму с чем связано...

Menwyy, добрый день!
Спасибо за сигнал!
Сообщите нам, пожалуйста, точный адрес терминала самообслуживания, с которым у Вас возникли трудности при совершении операции. Для удобства Вы можете использовать карту http://maps.privatbank.ua/ . Мы проверим информацию и передадим ответственным сотрудникам банка для принятия соответствующих мер.
С уважением, ПриватБанк!
 

Menwyy

все четко
Реєстрація
01.07.09
Місто
Киев
Телефон
Nokia E72
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, речь шла о терминалах, который находятся на кассах магазинов. Полагаю, ваши сотрудники уже уведомлены.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват24 опять изменил интерфейс. Вы что, решили каждую неделю обновлять эту головоломку??? Теперь у многих снова полдня уйдёт, чтобы разобраться с этими дебрями! Вот же насТырные улучшатели!
Ждем новых глюков, ибо после таких улучшений всегда чт то лезет. Мы ж бетатестеры халявные.
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Заходил сегодня в 3 магазина, везде терминалы не работают...терминалы от Приват Банка. В 3м попалась адекватная продавщица - передернула терминал по питанию, при этом держа рядом (не специально) мою карту...карта с пейпасом...и, оппа, терминал включился - вылез чек об оплате...дальше очередь по прежнему не могла рассчитаться безналом, только нал. Не пойму с чем связано...


Возможно, обновили не только П24, но и софт на ПОС-терминалах и/или терминальном хосте. Вот они и не работают. ;)
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Зашёл в п24. Сразу в глаза инфа с фэйсбука (о переводах) бросается, она просто сверху. Интерфейс тот же после начала навигации. Может ещё не у всех пока поменялся.
 
Реєстрація
09.01.12
Місто
Днепропетровская обл.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Может ещё не у всех пока поменялся.
При входе в Приват24 автоматически переадресует в новую версию меню.
Вернуться в старую версию пока возможно перейдя со стартовой страницы по ссылке "Перейти в стабильное меню".
Также можно снова вернуться в новое по ссылке "Перейти в экспериментальное меню".
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Закарпатская обл.
Телефон
Redmi Note 8 & 11 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вчера пополняла маме счет Лайф через https://secure.privatbank.ua/quickpay/
Деньги благополучно сняли, а платеж не дошел. Замучалась в чате поддержки - разговоры с роботом, шаблоны ответов, обещали деньги вернуть. Только что наконец-то дали какой-то ордер платежа, мол, банк все провел, так в поддержке Лайф требуют чек. Чека нет, потому что архив операций пуст, и нельзя заказать квитанцию (((
В чате приват24 снова полный мороз - сначала 20 минут оператора не было, потом шаблоны от живого человека и паузы по 10 минут. Что делать? Плюнуть на пропавшие деньги?
 
Реєстрація
09.01.12
Місто
Днепропетровская обл.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Universe, нужно узнать статус платежа. Если платеж не успешен, средства будут возвращены на карту автоматически.
При аналогичном сбое мне на мою карту Привата вернули в течении 4-х банковских дней.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Закарпатская обл.
Телефон
Redmi Note 8 & 11 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сказали, что успешен и девушка дала ордер платежа для разговора с оператором Лайф.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вчера пополняла маме счет Лайф через https://secure.privatbank.ua/quickpay/
Деньги благополучно сняли, а платеж не дошел. Замучалась в чате поддержки - разговоры с роботом, шаблоны ответов, обещали деньги вернуть. Только что наконец-то дали какой-то ордер платежа, мол, банк все провел, так в поддержке Лайф требуют чек. Чека нет, потому что архив операций пуст, и нельзя заказать квитанцию (((
В чате приват24 снова полный мороз - сначала 20 минут оператора не было, потом шаблоны от живого человека и паузы по 10 минут. Что делать? Плюнуть на пропавшие деньги?

Universe, доброе утро!
Нам очень жаль, что у Вас возникли трудности при пополнении счета и получении консультации в службе поддержке нашего банка.
Мы в любой момент можем проверить правильность предоставляемой информации сотрудником чата. Отправьте, пожалуйста, нам письмо на адрес электронной почты web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua ссылаясь на это сообщение, в письме укажите, контактный номер телефона, а также Id диалога чата. Мы проверим информацию по платежу и оперативно ответим Вам. В случае выявления нарушений со стороны сотрудника в предоставлении консультации, к нему будут приняты соответствующие меры.
С уважением, ПриватБанк!
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Закарпатская обл.
Телефон
Redmi Note 8 & 11 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Спасибо Вам огромное! Мне ответили и пообещали вернуть деньги. Ура! Теперь есть надежда :)
 

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Спасибо Вам огромное! Мне ответили и пообещали вернуть деньги. Ура! Теперь есть надежда :)


Как мало нужно человеку для счастья. Сначала воспользоваться глючным сервисом банка, а потом радоваться, что тебе вернут твои собственные деньги. :D
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват24 опять изменил интерфейс. Вы что, решили каждую неделю обновлять эту головоломку??? Теперь у многих снова полдня уйдёт, чтобы разобраться с этими дебрями! Вот же насТырные улучшатели!

Google, добрый вечер!
Новый дизайн Приват24 устроен так, чтобы Вы с минимальным количеством действий попали в необходимое Вам меню. Вы можете перейти к любой операции просто набрав ее название в поисковой строке. Например, достаточно напечатать в поиске слово “мобильный” и Вы сразу же увидите предложение пополнить телефон или скачать мобильное приложение.
Также Вы можете использовать классическое меню, выбрав пункт “Все услуги”.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Закарпатская обл.
Телефон
Redmi Note 8 & 11 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как мало нужно человеку для счастья. Сначала воспользоваться глючным сервисом банка, а потом радоваться, что тебе вернут твои собственные деньги. :D
Не так. Сначала столкнуться с равнодушием, переходящим в хамство, сотрудников банка, а потом радоваться человеческому отношению.
 
Реєстрація
02.11.08
Місто
Винница
Телефон
Xiaomi Redmi 5, Meizu M2, Lenovo S820
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не читаю каждый день сотни сообщения-обсуждений, скажите, была уже информация про изменение тарифов при оплате и переводах с "Универсальной"?
По первому фото - в Приват24 при пополнении мобильного с кредитных средств была же комиссия 4%?
По второму фото - в терминалах оплата коммунальных с кредитных средств было же бесплатно?
 

Вкладення

  • Screenshot-73.jpg
    Screenshot-73.jpg
    73.5 КБ · Перегляди: 171
  • Screenshot-74.jpg
    Screenshot-74.jpg
    87.1 КБ · Перегляди: 178
Зверху