Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А мне реальный подарок:) Пришло письмо от ПБ, а там миникарта совершенно бесплатно. Она мне, конечно, сто лет не надо, но все-равно приятно:)

Говорили что не будет мини. Может так от остатков избавляются.
 
Реєстрація
04.09.10
Місто
Николаев
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Как вопрос решили и чем закончилось ? Просто я только 8 числа пойду в банк, т.к. праздники.
В чате приват24 не чего не могли решить, посылали в отделение, как написал тут на форуме, представитель ПриватБанка помог решить проблему.
 
Реєстрація
04.08.13
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А мне реальный подарок:) Пришло письмо от ПБ, а там миникарта совершенно бесплатно. Она мне, конечно, сто лет не надо, но все-равно приятно:)

карта-то бесплатно, а вот ее активация будет стоить денег))
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вполне могут снять полтос. Который можно вернуть через феерверк покупок на любимый тобой бонус+.
 

Mr.Alex

unknown
Реєстрація
02.04.08
Місто
Харків
Телефон
///F150 B2021
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Mr.Alex, была похожая проблема. Решил простым решением. Через оператора П24 удалил аккаунт. Потом зарегил новый. Попустило. Единственное что пропало это архив платежей и заготовки на комуслуги.
П.С. Так же мучался без возможности зайти и т.д. "Специалисты" так ничего и не обьяснили.
я тоже думал над этим вариантом. ммать их так, эти выписки и т.д., уж лучше оплатить комуналку через пэ24 и заплатить 50коп..1грн комиссии (пусть подавятся), чем искать наличные и стоять в очередях мегабанка вместе с пенсионерами. конечно проще типа как все "снести" нах, отформатировать диск и установить ОС с "нуля", чем разбираться в глюке(ах). но проблема таки есть и решить свою внутреннюю проблему - банк не в состоянии. нет слов. просто ахренеть. :dash1:
 

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

классные они там в привате - "работаем как кони все выходные"...
а проценты по депозитам никто и не торопится отдавать... хоть бы уточнили - "работаем в режиме 24/7/365 только с платежами, а с выплатами - хрен Вам!" :mad:
 

Вкладення

  • 111.png
    111.png
    110.5 КБ · Перегляди: 241
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

sldpt,
позавчера по нбу рабочий день
 
Реєстрація
05.05.13
Місто
Ивано-Франковск
Телефон
Iphone 6
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Хто стикався з такою проблемою що не можна поповнити рахунок мобільного після уже декількох вдалих поповнень ? Поповнюю через посилання: https://r.privatbank.ua/lightpay/ на головній сторінці сайту приват банку. Після того як мені прийшло смс з паролем для підтвердження оплати видає ось таке повідомлення: "Платіж відхилено. Будь ласка, зверніться до Вашого банку-емітенту. Перевірте можливі причини: невірно введено реквізити Вашої карти, недостатньо коштів на рахунку або по Вашій карті не дозволені розрахунки в Интернет." Таке видає як на депозитній карті так і на кредитці. Хто з таким стикався підкажіть як з цим боротися? Чи підкажіть як ще можна поповнити рахунок без комісії. Буду вдячний.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Хто стикався з такою проблемою що не можна поповнити рахунок мобільного після уже декількох вдалих поповнень ? Поповнюю через посилання: https://r.privatbank.ua/lightpay/ на головній сторінці сайту приват банку. Після того як мені прийшло смс з паролем для підтвердження оплати видає ось таке повідомлення: "Платіж відхилено. Будь ласка, зверніться до Вашого банку-емітенту. Перевірте можливі причини: невірно введено реквізити Вашої карти, недостатньо коштів на рахунку або по Вашій карті не дозволені розрахунки в Интернет." Таке видає як на депозитній карті так і на кредитці. Хто з таким стикався підкажіть як з цим боротися? Чи підкажіть як ще можна поповнити рахунок без комісії. Буду вдячний.

на сайте оператора моб.связи есть ссылочка на пополнение без комиссии.
 

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

olegp,
На твоей карте установлен лимит платежей этого типа, который ты исчерпал. Звони в банк и проси обнулить лимит платежей.
 
Реєстрація
05.05.13
Місто
Ивано-Франковск
Телефон
Iphone 6
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

olegp,
На твоей карте установлен лимит платежей этого типа, который ты исчерпал. Звони в банк и проси обнулить лимит платежей.

View hidden content is available for registered users!
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Новогодние подарки от ПриватБанка. Не знаю с какого перепуга сегодня получаю смс о том что мне начислены проценты за пользование кредитным лимитом, хотя просрочки нет т.к. 24 числа перед тем как платить у эксперта уточнил сумму которую должен внести, полностью совпала с моими подсчётами, кинул немного больше. А теперь вот сегодня оказывается я должен и льготный период выключен и я должен денег банку. Подозреваю что какой то банкир собрался к Рождеству купить себе или своей подружке "Бентли", как говорится с миру по нитке банкиру машинка.
Сгонял в банк, эксперт недоумевающе посмотрела в компьютер распечатала мне выписку и сообщила что не видит причин для начисления процентов, но так как сейчас праздники вопрос будет решаться 8 числа, служебный запрос всё таки отправила. Господа обращайте внимание на счета выставленные банком, если не хотите сброситься всем миром незнакомому Вам человеку на подарок.

Digatal, добрый день!
Спасибо за обращение.
Не имея конкретной информации нам сложно предоставить Вам персональный ответ по Вашему вопросу касательно списания процентов. Отправьте, пожалуйста, нам на почту web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua письмо с детальным описанием вопроса, контактными данными и номером Вашей карты. Проверим информацию и если она будет подтверждена, обязательно поможем с решением возникших трудностей.
Ждем ответа. Заранее спасибо.
С уважением, Дмитрий.
ПриватБанк.
 
Зверху