Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Кстати, подскажите, может нынче существовать обычная дебетовая карта у Привата без кредитной(универсалки)?
То есть возможно мне будет оформить карту для выплат (дебет), а затем закрыть универсалку голд?
 

Олежан

Критик-аналитик
Реєстрація
01.03.12
Місто
Івано-Франківська обл.
Телефон
Note10+

Nickolay

Заблокирован
Реєстрація
04.02.12
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Mi 8 Lite 6/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24


этот сайт - это нечто!
Мало того, что там почти половина информации не обновлялась ещё от царя гороха - давно несуществующие магазины, салоны и т.д. (во всяком случае для Одесского региона) - так ещё вот такие глюки:
 

Вкладення

  • 222.png
    222.png
    19.9 КБ · Перегляди: 196
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

этот сайт - это нечто!
Мало того, что там почти половина информации не обновлялась ещё от царя гороха - давно несуществующие магазины, салоны и т.д. (во всяком случае для Одесского региона) - так ещё вот такие глюки:

Это значит, что магазин принимает бонус+, но при покупках в нем, бонус+ не начисляется. Тут глюка нет.
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А сколько дней ПРИВАТ рассматривает вопрос о увеличении лимита?
Есть установленный срок, или практический опыт?

А то сообщение:

"В соответствии с политикой управления лимитами, банк проанализировал текущее состояние и историю использования карты и принял решение снизить лимит. При принятии Банком решения о восстановлении лимиты, Вы будете уведомлены дополнительно по СМС.
С уважением, ПриватБанк."


Как то усложняет определить срок ожидания.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

5 апреля пополнял массовым пополнением 2 мобильных телефона по 80 грн каждый. Через 30 сек деньги 161 грн сняло. Один номер пополнился через сутки только, а второй нет. Деньги вернуть просто не реально назад! Сегодня 20 апреля и моя проблема еще не решена. Никто не может дать ответ куда попадут мои деньги: на карту привата или на СИМ карту. Разговаривал в чате наверное с 10 людьми - и все выпадают "На мороз" - у вас трудный случай и требует долго разрешения! Каждый оператор не может сказать каким документом регламентируется возврат средств и в какие сроки: один говорит 3-5 дней, другой 5-7, 7-10, более 10 дней. ПИсец полный! Коломойский Беня хочет отжать денег у населения за утрату своего бабала от крымчан!

Uragan, добрый день!
Искренне сожалеем, что у Вас возникли трудности с пополнением мобильного счета. Для анализа информации и решения вопроса Вам достаточно направить на [email protected] описание ситуации, номер карты, дату и сумму пополнения, номер пополняемого телефона, а также контактные данные, указав ссылку на отзыв.
Ждем Вашего ответа.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 6 минут
15 числа столкнулся с вопросом вывода QIWI на карточку Приватбанка. К сожалению, возможности вывода QIWI с помощью PrivatMoney перевода больше нету, поэтому, пришлось выбирать между Visa и Unistream. Выбрал последнее, в связи с быстротой.

В тот же день, я вывел 1800 рублей с QIWI на Unistream. Зашел в Приват24 чтобы получить перевод на свою карту (кредитка Универсальная). К сожалению, после заполнения формы, мне выдало ошибку "У вас нету карты этого типа".

В чате мне объяснили, что в связи с принятием новых законов, целью которых является стабилизация гривны, получать переводы можно только на счет с аналогичной валютой. Мне предложили обратиться в отделение банка для оформления расчетной карты в рублевой валюте.

Обратился я. Сотрудница банка сообщила мне, что расчетная карта может быть оформлена только в паре с кредиткой и т.к. у меня уже есть кредитка, ее нужно перевыпустить. Она попросила отдать старую карту обещая, что лимит и баланс будут перенесены на новую карту.

Я отдал карту и получил набор из новой кредитки и расчетной карты в рублевой валюте. Проблем с обналичиванием перевода у меня не возникло.

Спустя 2 дня, я обнаружил, что старая кредитка и дальше отображается в Приват24. Кроме того, баланс не был перенесен.

Отсюда вопрос. Вы ведь понимаете, что на карте есть деньги, на карте есть лимит. Что стоит, скажем, сотруднице банка переписывать данные карты и снять с нее деньги через сервис, где 3D Secure авторизация необязательна (iTunes, Paypal, QIWI, ...)? В этом случае, карта изъята, но я имею ее данные точно также, как имеет их сотрудница. Кто в этом случае будет возвращать деньги банку? :)

Неужели не логично хотя бы блокировать карту при изъятии?

Написали я в чат, мне сказали, что баланс по перевыпускаемой карте обновляется до 3 дней.

Сегодня проверяю. Ситуация аналогичная. В чате теперь мне говорят, что мол карты закреплены за разными счетами, и что я могу вручную перевести деньги со старой карты на новую. "Можно ли закрыть карту?" - "Можно". "Что с лимитом? Я смогу его после закрытия старой карты, открыть на новую?" - "Возможно".

Начитавшись море историй о том, как Приватбанк после закрытия карты сообщал о долгах перед банком, я решил не пытать судьбу написать свою историю на эту тему. Я хочу разобраться с этим вопросом.

Galer, добрый день! Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть сложившуюся ситуацию. Сообщите на [email protected] суть вопроса, указав ссылку на отзыв, номер карты и контакты для обратной связи. С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

И, как всегда, [MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] ответил только на последние вопросы, а все, что было на предыдущих страницах, так и осталось без ответов:(
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Андрюх@dp.ua, дублируйте в лс я так делал и все получилось что просил
 

Staslviv

Заблокирован
Реєстрація
20.02.11
Місто
Львов
Телефон
супербюджетная жабка
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

время от времени звонят из Днепропетровска сотрудники ПБ с разными предложениями по поводу карты , например последнее -" потрать своих 100 грн и получи 50 грн бонуса" ( не дословно), самое интересное, что не понятно где можно посмотреть актуальность таких "акций", вот неделю назад предлагали, как мне узнать актуально еще или нет ? в чате такие вопросы вызывают длительное-е-е-е-е-е ожидание. Вот сейчас чат мучу.
 
Реєстрація
09.12.13
Місто
Хмельницкий
Телефон
redmi 10С
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Мне девочка позвонила и предложила голд. Если на универсалке лимит 12, то сколько лимит на голд дадут? Или же это как кому.
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вчера разместил объявление в сландо, через пару часов звонит этот номер и роботизированная тетка с номера 0952711033 предлагает открыть карту в приватбанке, что-то дальше говорит "подтвердите якщо нецiкаво, а якщо цiкаво до дождiться два гудка", и в этот момент я положил трубку. Только что проверил - есть запись этого (в телефоне по умолчанию включается диктофон когда кто-то звонит), могу выложить. Сегодня недавно на этот номер пришло SMS "Уважаемый клент, в приватбанк поступила заявка на оформление вам бесплатной карты универсальная. Получите карту в ближайшем отделении". Можно игнорировать? Этот номер уже привязан к приватбанку год или два, и не нужно больше никаких карт.
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Мне девочка позвонила и предложила голд. Если на универсалке лимит 12, то сколько лимит на голд дадут? Или же это как кому.
Дали 20, а сейчас обрезали до 2 :D
 
Реєстрація
30.09.10
Місто
Крым(контрабандист из Армянска)
Телефон
Qumo Quest 474, Было МТС Команда ДДД, а теперь хрензнаетчто.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, скажите пожалуйста куда исчезли и можно ли вернуть историю в архиве платежей? Исчезла вся история за январь и февраль 2014 года. За 2013 год все осталось.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, скажите пожалуйста куда исчезли и можно ли вернуть историю в архиве платежей? Исчезла вся история за январь и февраль 2014 года. За 2013 год все осталось.

rvsw, здравствуйте!
Позвольте нам детальнее рассмотреть Ваш случай и помочь. Сообщите, пожалуйста, на [email protected] описание ситуации, номер карты, скриншот из архива и контакты для связи, указав ссылку на отзыв. Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
30.09.10
Місто
Крым(контрабандист из Армянска)
Телефон
Qumo Quest 474, Было МТС Команда ДДД, а теперь хрензнаетчто.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, я уже связывался в чате с ТРЕМЯ разными сотрудниками, с разными возможностями и говорил им все реквизиты и время переводов-результат один-"Бла-бла-бла, временные трудности".
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Получил массу удовольствия.

Еще ни разу до этого не слышал такого.

Стоя около банкомата, на улице, товарищ громко так что на всю улицу "по-русски" "разговаривал", как я понимаю с колл-центром банка по поводу возникшей своей проблемы.:D

а проблема, видимо, была в невозможности воспользоваться какой-то очередной услугой этого банка.


===========
Как следовало из того "разговора", с той стороны его пытались "лечить", посылать в какое-то отделение.

- "Я вам, что тут мальчишка, что вы меня посылаете ехать куда-то"
- "Я что, тратить свое время должен, из-за ваших (мат) ошибок в программе"

ну и всё в таком духе.


============

Клиентская поддержка банка самая лучшая. Так держать, верной дорогой идете....:apl:
 
Реєстрація
21.03.14
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Кто подскажет, сколько по времени может идти возврат денег на карту другого банка от привата?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, я уже связывался в чате с ТРЕМЯ разными сотрудниками, с разными возможностями и говорил им все реквизиты и время переводов-результат один-"Бла-бла-бла, временные трудности".

rvsw, добрый день!

К сожалению, предоставленной в отзыве информации недостаточно для проверки диалогов с операторами и решения Вашего вопроса. Сообщите, пожалуйста, на [email protected] описание ситуации, номер карты, скриншот из архива и контакты для связи, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли Вам помочь.
Спасибо за обратную связь!

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 5 минут
Получил массу удовольствия.

Еще ни разу до этого не слышал такого.

Стоя около банкомата, на улице, товарищ громко так что на всю улицу "по-русски" "разговаривал", как я понимаю с колл-центром банка по поводу возникшей своей проблемы.:D

а проблема, видимо, была в невозможности воспользоваться какой-то очередной услугой этого банка.


===========
Как следовало из того "разговора", с той стороны его пытались "лечить", посылать в какое-то отделение.

- "Я вам, что тут мальчишка, что вы меня посылаете ехать куда-то"
- "Я что, тратить свое время должен, из-за ваших (мат) ошибок в программе"

ну и всё в таком духе.


============

Клиентская поддержка банка самая лучшая. Так держать, верной дорогой идете....:apl:

Добрый день, Black_Shef!

К сожалению, у нас нет возможности прокомментировать Ваш отзыв и проверить корректность консультации нашим сотрудником из-за отсутствия данных, необходимых для проверки.
Позвольте заверить Вас, что банк сейчас ведет активную работу над качеством обслуживания по всем каналам связи. Динамика статистики поступивших жалоб показывает, что банком выбрано верное направление работы, их количество постоянно снижается, а работа в этом направлении не прекращается ни на минуту. Поэтому мы уверены, что в скором времени взаимодействие с банком будет приносить всем нашим клиентам исключительно положительные эмоции.
Мы благодарны нашим клиентам за сигналы о фактах некачественного обслуживания и просим сообщать их нам на почту [email protected], это поможет принять необходимые меры для недопущения подобных ситуация в будущем.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 25 минут
Кто подскажет, сколько по времени может идти возврат денег на карту другого банка от привата?

Добрый день, igo_r!

Спасибо за обращение! В зависимости от причин и каналов возврата (возврат в POS терминалах/банкоматах других банков, возврат средств по сбойной операции, платеж на счет юр/физлица в другом украинском банке и т.д.) регламент может быть разный.
Уточните, пожалуйста, на [email protected] более детальное описание ситуации и ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить Вам развернутый ответ.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Зверху