Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Реєстрація абонентів передплати в мобільних операторів
Чи можна на номері припейду Vodafone скасувати реєстрацію? Реєстрація була на старий паспорт-книжку а зараз паспорт ID картка. Чи змінити реєстрацію на новий паспорт.
У Київстар на припейді можна скасувати, принаймні раніше точно можна було у веб-версії Мій Київстар. На Водафоні так не можна? Щоб не ходити в їх магазин.
У Київстар на припейді можна скасувати, принаймні раніше точно можна було у веб-версії Мій Київстар. На Водафоні так не можна? Щоб не ходити в їх магазин.
Можно было отменить в Мой КС, если регистрация была через этот самый Мой КС.
У меня вот, к примеру, 4 полочника зарегистрированы на паспорт в ЦОА, а 2 - через Мой КС (ЕЦП Приват). Их даже нельзя в одну учетку Мой КС объединить, из-за криворукости программеров, КС считает, что это разные "я".
Наверное, потому что там где через ЕЦП , ваша дата рождения была указана некорректно при регистрации. Сам так регистрировал через ЕЦП, потом смотрел в МКС - дата рождения не совпадает на два дня.
Она корректно была указана, но так как ЕЦП действительна год - никто не заморачивался, а что там с датой дальше будет. В течение срока действия ЕЦП с датой все ОК. А дата, оказывается, дальше "плывет" (как где-то читал, что сначала один день был разницы, потом день превратился в два, есть подозрение, что со временем еще больше разница). Косяк вылез - никто не почесался, это не проблемы компании, это проблемы клиента.
Наверное, потому что там где через ЕЦП , ваша дата рождения была указана некорректно при регистрации. Сам так регистрировал через ЕЦП, потом смотрел в МКС - дата рождения не совпадает на два дня.
Наскільки я зрозумів треба це робити тільки через ЕЦП за посиланням у шапці. Пробую, а мені таке видає постійно -
The content type text/html; charset=utf-8 of the response message does not match the content type of the binding (text/xml; charset=utf-8). If using a custom encoder, be sure that the IsContentTypeSupported method is implemented properly. The first 246 bytes of the response were: 'The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Post automatically merged:
Те саме питання по КС.
Зайшов в веб-версію і там написано "Анонімно", тобто два мої номери не зареєстровані, хоча я їх ще дуже давно реєстрував.
Пробую зареєструвати через ЕЦП, воно мені видає одразу фразу -
У кс можна було раніше, правда з глюками (особисто у мене через реєстрацію за допомогою єцп, день народження був неправильний. Мій день народження - 1 день, через це я зняв реєстрацію номеру). Потім буквально перед міграцією на новий білінг я через ecare встиг зареєструвати номер через ЕЦП де дані уже були коректні.
Зараз же з їх не зовсім вдалою міграцією як я розумію поки така послуга онлайн недоступна. Можливо через пів-року рік додадуть таку опцію в їх додатку.
КС начебто запрацював, дійшла до форми, де треба заповнити дату народження, стать і адресу прописки. Так ось вулиць там майже ніяких нема, буквально 4-5 і то якісь ліві.
Це важливо чи можна будь яку адресу прописки?
Наскільки я зрозумів треба це робити тільки через ЕЦП за посиланням у шапці. Пробую, а мені таке видає постійно -
The content type text/html; charset=utf-8 of the response message does not match the content type of the binding (text/xml; charset=utf-8). If using a custom encoder, be sure that the IsContentTypeSupported method is implemented properly. The first 246 bytes of the response were: 'The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Post automatically merged:
Те саме питання по КС.
Зайшов в веб-версію і там написано "Анонімно", тобто два мої номери не зареєстровані, хоча я їх ще дуже давно реєстрував.
Пробую зареєструвати через ЕЦП, воно мені видає одразу фразу -
Неділю назад теж хотів зареєструвати ВФ через ЕЦП, така ж само проблема як і Вас. Подав заявку з цією проблемою, прийняли, але пока тишина. Спочатку думав проблема в мене, але скачував 4 рази новий ЕЦП і міняв компи з різним підключеним інетом і нічого не допомогло.
Вдалося пройти реєстрацію у приймаючого ЛС, бо у ВФ так і спостерігаються трабли.
Правда, цей номер уже був колись контрактним Лайфхаком. Тож прочитав заяву і погодився.
А от у ВФ реєстрація "злетіла" після моєї відмови від МНП.
Прислали СМС, що взято в роботу.
Продовжую спостереження)))
Upd. Заяву скасовано - номер належить іншому абоненту)))
Ну все, тепер зпетляти з Водафону - то справа честі.
В мене все аналогічно, тільки відмова по іншій причині: заявку відхилено водафоном з причини: номер не зареєстровано в водафоні. А онлайн реєстрація в водафоні не працює...
rsua, блин, два дня назад перенес еще один номер с ВФ на ЛС без проблем. Не зарегистрированный в ВФ.
На сайте mnp.lifecell.ua авторизовался через смс, на вопрос, зарегистрирован ли номер у текущего оператора, ответил "нет/не знаю", прошел регистрацию через банк айди. Потом снова зашел на сайт mnp.lifecell.ua, снова ввел номер, авторизовался, подтвердил заявку, указал контактный телефон и дату переноса, принял звонок от лайфа и все. На утро пришло смс от ВФ - иди с богом, и ЛС - приходи за сим картой.
rsua, блин, два дня назад перенес еще один номер с ВФ на ЛС без проблем. Не зарегистрированный в ВФ.
На сайте mnp.lifecell.ua авторизовался через смс, на вопрос, зарегистрирован ли номер у текущего оператора, ответил "нет/не знаю", прошел регистрацию через банк айди. Потом снова зашел на сайт mnp.lifecell.ua, снова ввел номер, авторизовался, подтвердил заявку, указал контактный телефон и дату переноса, принял звонок от лайфа и все. На утро пришло смс от ВФ - иди с богом, и ЛС - приходи за сим картой.
Все приблизно так і відбувалось, навіть телефонували з водафону, пропонували знижки, від яких я відмовився. Але наступного дня прийшла відмова від водафона. Експеримент повторював тричі.
Комрады, прошу помощи коллективного разума.
Пытаюсь зарегистрировать номер на сайте Водафона (registration.vodafone.ua). После выбора файла цифровой подписи и ввода пароля получаю злобное ругательство
The content type text/html; charset=utf-8 of the response message does not match the content type of the binding (text/xml; charset=utf-8). If using a custom encoder, be sure that the IsContentTypeSupported method is implemented properly. The first 246 bytes of the response were: 'The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Что пробовал:
- другие браузеры,
- новые файлы ЭЦП,
- входы под VPN/
Вижу в Сети таких проблем много, но решения не попалось. Как понимаю, проблема не на стороне пользователя, но может есть какой обходной вариант? Регистрируюсь для последующего переноса номера в Лайф.
upd:
Нашел совет: Если указать, что номер не зарегистрирован, то ВФ отпустит его с богом при условии, что регистрация пройдет в процессе мнп, и лайф это подтвердит.
upd2:
Работает, заявка на перенос зарегистрирована.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.