Для чого всі ці маніпуляції з дзвінками, автоінформатором? Просто з основного номера набираєте *911# і клавіша виклику. На рахунку має бути не менше 0,01 грн..Нужно звонить сначала не через "бип приложение", а с телефона. И на счете при этом должно быть не достаточно денег для звонка. При попытке звонка, вам автоинформатор должен предложить подключить "BIP SOS-пакет", ussd комбинацией. "BIP SOS-пакет" можно подключить не более 3 раз в месяц.Сестра подзвонила оператору з питанням: "як активувати біп-пакет соціальний?". Оператор: "спробуйте подзвонити через "біп" - система запропонує активацію".
Спробувала. Почекала. Немає пропозицій.
Спробувала 2. Почекала. Немає пропозицій.
Спробувала 3. Почекала. Немає пропозицій.
Подзвонила все ж через біп - з рахунку списано 5грн.
Інший оператор сказав, що "біп-пакет соціальний" все ж треба замовляти до здійснення дзвінка