Свавілля lifecell

Реєстрація
16.04.20
Місто
Kiev/Warsaw
Телефон
Nokia 1110i
Нове покращення від lifecell чи то нова практика, звертаюсь в чат і не встигаючи вирішити питання оператор завершує чат.
Это давняя практика Лайфо-котов. А, что мы им сделаем? Вот и пользуются. Они понимают только жалобу в НКЕК, но мало кто хочет этим морочиться. А зря.
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Нове покращення від lifecell чи то нова практика, звертаюсь в чат і не встигаючи вирішити питання оператор завершує чат. :oops:
Всю дорогу так було💩
В мене до цього такого наче не було. Що розмова 5433, або чат.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Після відключення котика за 1хв спробував поскаржитись наступному. Так той прямим текстом озвучив регламент - Одна хвилина (60сек) і чат закінчується автоматично з підстановкою фрази типу "нам дуже шкода, але якщо питань більше немає...".
Подав заявку щодо збільшення часу очікування клієнта до 3хв. Але "нас і так мало...", проте сказав, що зафіксував.
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Після відключення котика за 1хв спробував поскаржитись наступному. Так той прямим текстом озвучив регламент - Одна хвилина (60сек) і чат закінчується автоматично з підстановкою фрази типу "нам дуже шкода, але якщо питань більше немає...".
Подав заявку щодо збільшення часу очікування клієнта до 3хв. Але "нас і так мало...", проте сказав, що зафіксував.
Ось ці 60 сек. і є для мене новиною. :(
 
Реєстрація
05.07.23
Місто
Luck
Я наприклад стараюсь спамити, поки вони там думають, типу кину "???", щоб була активність
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Я наприклад стараюсь спамити, поки вони там думають, типу кину "???", щоб була активність
Вжє це не допоможе. Буде якась відповідь оператора і зразу ж через секунду: Оскільки питань більше не надходить, я завершую нашу бесіду. Дякую Вам за звернення. Гарного вечора! 💙💛 Ви можете скористатися каналами самообслуговування: Мій lifecell.
Post automatically merged:

Після відключення котика за 1хв спробував поскаржитись наступному. Так той прямим текстом озвучив регламент - Одна хвилина (60сек) і чат закінчується автоматично з підстановкою фрази типу "нам дуже шкода, але якщо питань більше немає...".
Подав заявку щодо збільшення часу очікування клієнта до 3хв. Але "нас і так мало...", проте сказав, що зафіксував.
Нажаль ця фраза зафіксував майже нічого не значить, бо це не запит що складається оператором де приходить смс з номером заявки. Потім іноді навіть по ній телефонують щоб надати відповідь.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
20.01.25
Місто
Odesa-Romania
Можно сказать что поддержки, как таковой, у оператора уже нет.
Так как диалоги в чате, когда его ответа нужно ждать по 30-60-120 минут. Оно что то брякнет в ответ. А если ты ему не успел ответить за 60 или даже меньше секунд, в отлуп.
Ну это же не поддержка. В адекватном ее виде.
Какая то профанация и издевательство.
Дурной пример заразителен, как бы и остальные на такой бред не перешли (
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Можно сказать что поддержки, как таковой, у оператора уже нет.
Так как диалоги в чате, когда его ответа нужно ждать по 30-60-120 минут. Оно что то брякнет в ответ. А если ты ему не успел ответить за 60 или даже меньше секунд, в отлуп.
Ну это же не поддержка. В адекватном ее виде.
Какая то профанация и издевательство.
Дурной пример заразителен, как бы и остальные на такой бред не перешли (
Більш менш поки нормально якщо учасник платінум і телефонувати 5433. Чи надавго не знаю. ( На моє питання так і не знайшли відвовідь.)
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Все таки нова політика оператора, після звернення смс: Отримуйте всю інформацію про свій рахунок, витрати та баланси швидко та зручно за допомогою застосунку My lifecell - без дзвінків до оператора.
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Все хотят экономить на кол центре, идея не Нова
Но только лайф такое чудит
Виходить що не тільки закриття масово тарифів, і навіть контракту, але й зміни відбулись для колл центру. :confused: Ви користуйтесь платіть гроші,ще й самі шукайте відповідь в мій лайфселл,або гугліть. :alien:
 
Реєстрація
20.01.25
Місто
Odesa-Romania
cat, что-то можно найти в май лайфсел или загуглить, а где то ведь без кол центра не разобраться. А сейчас работа кол центра это сидеть перед экран 1-2 часа в ожидании ответа оператора. Так себе занятие. По всем позициям лайф сейчас самый ужасный вариант из тройки.
Кроме разве что каких то специфических потребностей конкретного абонента
 
  • Like
Реакції: cat

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone
Все хотят экономить на кол центре, идея не Нова
Но только лайф такое чудит
Виходить що не тільки закриття масово тарифів, і навіть контракту, але й зміни відбулись для колл центру. :confused: Ви користуйтесь платіть гроші,ще й самі шукайте відповідь в мій лайфселл,або гугліть. :alien:

Microsoft Shelemba Optimization Pack
 
Реєстрація
20.01.25
Місто
Odesa-Romania
Но самое противное в этом то, что основная масса абонентов не будет заморачиваться с мнп, и дальше будет терпеть неудобства и платить ошалембеному шалембе баблишко
И его план скорее всего сработает
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
Лайф в плані підтримки оператором в чаті завжди був лайно. Намагаються негайно чат завершити і похєр на твоє невирішене питання. Тут є варіанти: переходить (підключати) Платинум клуб - можливо, допоможе. А можливо, найкраще вам допоможе перейти на іншого оператора! Навіть на Водафоні припейді і то краще буде, а на контракті Київстар набагато краще буде підтримка оператора.
 

студент

Злий модератор!
Команда форуму
Реєстрація
10.07.09
Місто
Київ, Вінницька
Телефон
i8+, i13ProMax, bbq20
Шановні. Ця тема для обговорення дій оператора, а не власних думок, аналітики і агітації. Тож або конструктивна критика з прикладами, або в сміттєпровід пісочити і разглагольствовать.

Дякую
 
Зверху